Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolen häpeästä!! Lääkärissä tänään..

Vierailija
20.01.2021 |

Ei olekaan aikoihin hävettänyt näin paljon. Mulla on menkat. Eilen illalla katsoin elokuvaa. Olin niin väsynyt, että en jaksanut enää nousta vessaan ottamaan tamppoonia pois. Ajattelin, että otan sen aamulla ja nukahdin. Aamulla sitten vessassa aloin ottamaan tampoonia pois, mutta eihän sitä narua mistään löytynyt!! Yritin kaivella sitä paniikissa, mutta ei löydy mistään. Yritin työntää sitä pois ja kaivella, mutta ei vaan löydy. Lopulta istuin vessan lattialla peilin kanssa ja jollain pihviottimilla yritin etsiä. Paikat oli jo ihan helllänä ja TODELLA kipeänä siitä kaivetusta. Soitin miehellekkin itkien, että mitä tee. No pakko oli sit lähtee töihin. Töiden jälkeen mieskin yritti etsiä sitä. Päätettiin sit lähteä päivystykseen kun eihän sitä sinne voi jättää.
Päivystyksessä kun vihdoin pääsin huoneeseen niin olin jo niin turhautunut, että itkeä pillitin menkkahormooneissani sen asiani. Sitten sitä hiton tamppoonia alettiin etsiä.. menkkaverisenä siinä makasin jalat levällään, ja ei löydy! Sit alettiin ultralla etsimään, ja samaan aikaan siinä maatessani muistan, että mähän kävin yöllä pissalla ja olen itse ottanut sen jo pois. Ja sitten alkoi hävettää vielä enemmän ja aloin uudestaan itkemään, että eiku ei mitään ei sielä sittenkään ole mitään! Hitto mikä päivä..

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisi ollut ihan uskottava, mutta ei kukaan selväjärkinen työnnä alapäähänsä mitään pihvipihtejä. Jos tampooni tai sen naru ei löydy sormilla tunnustellen, niin ei se kyllä pihvipihdeilläkään löydy. Ja sitten tuo että muistit vasta ultratessa että olit yöllä käynyt pissalla!?! Just joo. Joko olet täys i*iootti tai sitten vaan tosi tyhmä. En kyllä ymmärrä näitä aloutuksia, eikö muuta tekemistä ole kun sepittää satuja.

Vierailija
22/39 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää ap sun puolesta.

Mua hävettää naisena se, että jonkuu pitää keksiä tuollaista shittiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan häpeät.

Vierailija
24/39 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten olisi ollut ihan uskottava, mutta ei kukaan selväjärkinen työnnä alapäähänsä mitään pihvipihtejä. Jos tampooni tai sen naru ei löydy sormilla tunnustellen, niin ei se kyllä pihvipihdeilläkään löydy. Ja sitten tuo että muistit vasta ultratessa että olit yöllä käynyt pissalla!?! Just joo. Joko olet täys i*iootti tai sitten vaan tosi tyhmä. En kyllä ymmärrä näitä aloutuksia, eikö muuta tekemistä ole kun sepittää satuja.

Sellaisilla muovisilla tylsillä pihdeillähän saa varmasti hyvin avattua näkymää. Esim niinkuin gynellä. Ja mä ainakin monesti olen yöllä vessassa niin unenpöpperössä, että ihan hyvin voi unohtua.

Vierailija
25/39 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisilla muovisilla tylsillä pihdeillähän saa varmasti hyvin avattua näkymää. Esim niinkuin gynellä. Ja mä ainakin monesti olen yöllä vessassa niin unenpöpperössä, että ihan hyvin voi unohtua.

Varmasti joo. Sopii muutes yrittää että miten hyvin avautuu.

Vierailija
26/39 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää käyttää edes tampooneja? Hyh, haisevat kamalalle ja mikä infektioriski! Kuukuppi on tätä päivää...

Vierailija
27/39 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla lisää tuosta ahvenesta. Ilmestyisipä se ahvenpimppi tänne kertomaan, mistä tuossa on kyse.

Vierailija
28/39 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kauha jäkälällä ehkäisy mielessä tarjolla puhdistusta varten oli kunnon tulehdus ei lapsia

Vierailija
29/39 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kauha jäkälällä ehkäisy mielessä tarjolla puhdistusta varten oli kunnon tulehdus ei lapsia

Vierailija
30/39 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/39 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ap:n keksiä elämälleen muuta sisältöä. Onhan se surkeaa jos ei muuta keskustelua saa elämässä aikaan kuin vauvapalstalle keksimissä tarinoissa. Käy edes kaupassa niin myyjä sanoo sinulle hei jos kukaan muu ei.

Vierailija
32/39 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh.. Hmmm. Joo aika noloa, mutta eihän se nyt pohjaton kaivo ole? Ultra?

Itseltä lähtee tamponi jo kakalla itsestään.

Vierailija
33/39 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, tämähän on joku vanha ketju.

Vierailija
34/39 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vetäisi arkistosta yli puoli vuotta vanhan aloituksen framille.

Miksikähän?

Varmaan tylsä lauantai ilta tyypillä joka aloituksen toi palstalle.

Vierailija
35/39 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus mikä tapaus! :D Mutta tsemppiä sulle Ap, voi sitä vielä nolompaakin tapahtua, usko pois :)

Vierailija
36/39 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samantyylisesti. Harrastettiin miehen kanssa seksiä kortsun kanssa ja huomattiin tohinoiden jälkeen että jaa, missäs se kumi on. Ei löytyny sängystä, eikä mistään, eli pakko olla sisällä. Noh, se ei tullu päivän aikana ulos ja yritin sormella, mutta enhän tuntenut mitään missään. Jouduin sitten soittamaan terkkariin ja nolona kertomaan ongelman, sain hoitajalle ajan. Menin sitten hoitajan tykö ja hoitaja katteli sisälle sanoi että hän näkee sen, muttei saa otettua sitä pois. Nooh, eikun kotia odottelemaan että se saakelin kumi tulee itsestään ulos. Kyllästyin seuraavana päivänä totaalisesti ja sanoin lopulta miehelle että josko hän vois yrittää saada sen pois. No mies ähelsi sormet reiässä ja sanoi että nyt hän sai kiinni, mutta lipsahti irti. Vartti siinä meni, kun hän sai kumin pois. Olin aikas onnellinen. Mutta mies kehtasi vielä sen jälkeen kysyä että kun nyt tässä on lämmitelty, niin eikö samalla vois vähä...? Ei voinu.

Vierailija
37/39 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap lääkärit on nähneet kaiken, älä murehdi. Eräskin kertoi kaivaneensa erään naisen sisältä ahvenen (!!!!). Oli kuulemma mennyt paljon helpommin sisään kuin tullut ulos, kun piikikkäät evät harasivat vastaan.

... Että mitenkä?

😁

Ihan ok kunhan ei lohta sentään

Vierailija
38/39 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sekasin pitää olla, että kirjottaa tällasia aloituksia tänne? Oikeesti? Tapa ittes.

Vierailija
39/39 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpeä. Ei lääkärisikään hävennyt. Kaikki hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme