Treffimies lauloi minulle itse tekemänsä kappaleen minulle
Lauloi rakkaudesta ja mun kauniista silmistäni. Hitto mitä siirappia! Menin ihan noloksi ja ajattelin että lopettais nyt perkile. Ihan hyvää ääni sillä oli, mutta genre aivan väärä. Tuskin tapaan häntä enää tuon jälkeen. En halua enää hävetä.
Kommentit (40)
Oliko siis kappaleen nimi minulle?
Vierailija kirjoitti:
Helmiä sioille
Mies on sika ja ap helmi.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Se juttu olisi tasan siinä. Ehkä sitten laulu olisi voinut olla ok, jos mies osaa oikeasti laulaa, säveltää ja sanoittaa, mutta jos ei osaa, niin myötähäpeä olisi valtava. En pääsisi siitä varmasti yli vaan näkisin mielessäni miehen loilottavan edessäni ja ällöttäisi liikaa.
Joku runonlausunta olisi melkein laulamistakin karmeampaa. N45
Auts. Minä tapailin kauan sitten erästä ihan aikuista, viittäkymppiä lähestyvää miestä, joka välillä yllätti minut lukemalla paperista tai ulkoa omia runojaan. Jos runot olisivat olleet hyviä, olisin ehkä jaksanut kuunnella vääntelehtimättä sisäisesti, mutta ne olivat kamalia. Ne käsittelivät lähinnä hänen työasioitaan ja protestejaan työpaikkansa hierarkiaa kohtaan. Runomitta oli kai "aapinen", tähän tyyliin (keksitty värssy):
Minä kerron nyt sulle
mitä tapahtui mulle
kun sydämeen pistää
saa kaikki muu väistää.
Yksinkertaisia, loppuun kaluttuja riimejä luettuna bassoäänellä ja paatoksella. Kun runo oli luettu, hän kävi sen läpi rivi riviltä ja selitti, miksi se oli niin hieno. Mies oli melko korkea-arvoinen upseeri, nyt jo pitkään eläkkeellä, joten terkkuja sinne, jos tämä osuu hänen silmiinsä ja hän tunnistaa itsensä. Hän oli juuri sitä miestyyppiä, joka tykkäisi lukea tällaista palstaa, jos vain löytäisi tänne. Voisi nimittäin tehdä yksittäistapauksista yleissääntöjä ja saada vielä hieman vauhtia ylenkatseeseensa muuta ihmiskuntaa kohtaan, naisia erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ämmäteille ei kelpaa mikään.
Kyllä hyvä kelpaa, mutta ei mikään keskinkertainen tai huono.
Vähän sama juttu tuo on, jos alkaisi tarjoaisi naisystävälleen vaikka homeisia mansikoita tai jäähileistä kertaalleen sulanutta jäätelöä.
Yksin maailman kuuluisin laulaja (Sir Elton John) on tehnyt maailmankuulun rakkauslaulun "Your Song" jota itse John Lennon on kehunut ja mammat täällä vaan hokee ettei mitään rakkauslauluja treffeillä. Siinä vähän esimerkkiä siitä ettei laulaminen rakkaalle ole noloa. Todellakin helmiä sioille.
Vierailija kirjoitti:
Yksin maailman kuuluisin laulaja (Sir Elton John) on tehnyt maailmankuulun rakkauslaulun "Your Song" jota itse John Lennon on kehunut ja mammat täällä vaan hokee ettei mitään rakkauslauluja treffeillä. Siinä vähän esimerkkiä siitä ettei laulaminen rakkaalle ole noloa. Todellakin helmiä sioille.
Ap:n TREFFIMIES ei tainnut olla mikään maailman kuuluisin laulaja, ei edes toiseksi kuuluisin tai tuhannenkaan kuuluisimman joukossa, joten pointtisi menee nyt hieman yli...
Olisi voinut olla ok, jos TREFFIMIES olisi laulaa lurauttanut laulunsa sitten kun tuntee ap:n paremmin, mutta kun hänen titteli oli vasta treffimies, niin jollotus tuli liian aikaisin. 😆
Jaa, että ihan väärä genre. Ois varmaan pitäny räpätä tyylii; kun mä katson sun silmiin, mun ajatukset leijailee pilviin. Mä sua niin rakastan, et mummoni pakastan, jou jou. Mul seisoo tirri, ku mieles on sun mirri...
T: siinä sulle genreä
Eli naisten mielestä mies tekee aina väärin, toimii sitten kuinka tahansa. Olis varmaan ollu parempi jos tämäkin tyyppi olis ollu normimeiningillä tukevassa humalassa, vongannu pillua ja aamulla sanonu heipat.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisten mielestä mies tekee aina väärin, toimii sitten kuinka tahansa. Olis varmaan ollu parempi jos tämäkin tyyppi olis ollu normimeiningillä tukevassa humalassa, vongannu pillua ja aamulla sanonu heipat.
Ja näiden kahden ääripään väliinhän ei mahdu mitään? Ei edes sitä normaalia peruskohteliasta käytöstä? :D
Kannattaa olla huolellinen treffeillä.
Tulee vain paikalle, pyytää luvan istua eikä sitten pukahda muuta ettei tarvitse hävetä, kenenkään.
Noloo. Noloo. Yliyrittämistä. Oliko peräti ekat tai tokat treffit? Mun mielestä menee ihan yli. Tilannetajun puutetta ja pillun vonkaamista siitä toisesta ääripäästä, ellei peräti narsissi, joka aloittaa tuolla siirapin tunkemisella ja itsensä korostamisella, ja parin vuoden päästä ruhjoo sut paskaksi. Minua ei tuollaisella hurmata. Olen varovainen ihminen, ja kaikenlainen yli-imelä liiveihin uimisyritys saa juoksemaan karkuun ja lujaa.
Sitä normaalia ystävällistä, kohteliasta käytöstä ja normaalia jutustelua ja toiseen tutustumista, siitä voi tulla jotain. Tuommoinen sopii sitten kun on jo tutustuttu kunnolla sängyssäkin.
Monellekohan naiselle se oli saman biisin esittänyt, väittäen että "tein tämän sinulle"...
Juuri tämä, että jos joku tekee jotakin erilaista pakahtuu suomalainen toisen puolesta nolouteen.Kaiken pitää mennä niin kuin itse kuvittelee. Siksi kai suomalainen pohtii niin hirveästi, mitä muut ajattelevat?
Parasta tyypissä oli se, että uskalsi ja halusi. Hän otti riskin. Ja hyvä niin, sillä sinä et ole hänelle sitten se oikea tyyppi. Erilaisuutenne tuli heti selväksi.
Imelyyden voi ottaa huumorilla ja heittäytyä mukaan. Kun ihminen pyörii pitkään yksin voi tarve olla seksin lisäksi niin kaikkeen muuhunkin itsensä ilmaisuun. Ajan myötä terve kritiikki voi olla puolin ja toisin paikallaan, mutta voisihan toiselle antaa mahdollisuudenkin?
ÄLäkä sitten vingu, kun olet yksin. Elät omassa yksinäisyyden vankilassa asettaessasi niin paljon ehtoja toiselle. Jonkun kanssa voi olla vaikka pelkkä kaverikin,
Ihailen miehen luovuutta ja rohkeutta mutta ymmärrän sua, ap.
Mä tapailin kerran tyyppiä, joka kaivoi treffeillä esiin fantasiaromaaninsa. Oli kirjoittanut sitä mapillisen verran lyijykynällä ruutupapereille. Teksti oli kiusallisen kamalaa ja tiesin, että tää suhde oli tässä. En kyennyt enää läheisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä, että jos joku tekee jotakin erilaista pakahtuu suomalainen toisen puolesta nolouteen.Kaiken pitää mennä niin kuin itse kuvittelee. Siksi kai suomalainen pohtii niin hirveästi, mitä muut ajattelevat?
Parasta tyypissä oli se, että uskalsi ja halusi. Hän otti riskin. Ja hyvä niin, sillä sinä et ole hänelle sitten se oikea tyyppi. Erilaisuutenne tuli heti selväksi.
Imelyyden voi ottaa huumorilla ja heittäytyä mukaan. Kun ihminen pyörii pitkään yksin voi tarve olla seksin lisäksi niin kaikkeen muuhunkin itsensä ilmaisuun. Ajan myötä terve kritiikki voi olla puolin ja toisin paikallaan, mutta voisihan toiselle antaa mahdollisuudenkin?
ÄLäkä sitten vingu, kun olet yksin. Elät omassa yksinäisyyden vankilassa asettaessasi niin paljon ehtoja toiselle. Jonkun kanssa voi olla vaikka pelkkä kaverikin,
Hohhoijaa... ja toinen haukotus...
Mies ei tainnut olla huumorimiehiä, vaan yksinkertaisesti tyhmä ja pildenkipeä. Molemmat jutut ovat oksettavia ja tuollainen laulelu on "kamalimmat treffit" otsakkeen alla kärjessä.
Mulla kans oli taannoin treffit tosi nolon akan kanssa. Ei antanut pesää ekoilla treffeillä ja totesin että jos luulet järven soutamalla kuluvan, niin voit mennä muualle nunnailemaan. Oli tosiaan ekat ja viimeiset treffit. Oli kyllä aina myötähäpeä sen akan puolesta.
Juuri näin. Hyi olkoon.