Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa miehelle, että hänen lihavuutensa vie seksihalut?

Vierailija
20.01.2021 |

Mies ei ole sairaalloisen lihava, mutta möhömahainen (myös löysää ihoa aikaisemman painonpudotuksen jäljiltä) ja rasvaprosentti varmaan korkeampi kuin minulla, vaikka olen nainen ja normaalipainoinen. En vain koe haluttavana lihaksetonta ja löysää vartaloa miehellä, koska se on niin epämiehekästä. Liikuntaharrastukset ovat koronan vuoksi tauolla, joten itse teen vähän kotijumppaa ja olen kehoittanut miestäkin tekemään, mutta sanoo vain ettei jaksa. Tekee istumatyötä ja vapaa-ajalla pelaa tietokoneella ja katsoo telkkaria. Ylipaino haittaisi vähemmän, jos johtuisi vaikka jostain lääkkeestä tai sairaudesta, mutta nyt se on ihan itse aiheutettua. Ei tunnu reilulta, että itse yritän pitää painon edes jotenkin kurissa, mutta mies vain lihoo.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jät se sika!

Vierailija
2/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sorry honey toi mäyräkoira tuossa vyötäröllä etoo mua joten jos haluat jotain niin parempi ensin tehdä sille jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille tivolikulissi, josta voi työntää naamansa ja keskijalan näytille.  Maalaat siihen niin komean keskivartalon kuin saat aikaan. 

Vierailija
4/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihrapallo, laihdu tai lakkaan antamasta!

Vierailija
5/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, sinusta on tullut pullukka

Vierailija
6/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanoisit? Ei miehen tarvii muuttaa itseään sun pimppilooran takia.

Vierailija
7/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanoisit? Ei miehen tarvii muuttaa itseään sun pimppilooran takia.

Pimppiloora :'D

Vierailija
8/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässäkin keississä mies ole monta luokkaa tasokkaampi, kun kehtaa härskisti mussuttaa sipsiä ja piereskellä sohvalla, naisen kontatessa jalkojen alustana.

Joten pure vaan hammasta tai konttaa ojasta allikkoon.

Vierailija
9/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mulla oli elämän parasta seksiä vuosia sitten yhen todella lihavan miehen kanssa.

Tosin hänen lantionsa oli kapea ja pehva pieni suhteessa todella massiiviseen rumpumahaan.

Ehkä siinä oli pomomaista, joka vetosi nuoreen naiseen. Nyt se ei enää kyllä onnistuisi, koska olen tätimäiseksi lihonut tankki itsekin.

Vierailija
10/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä rallaa, miehet vain komistuu vanhetessaan. Tulee söpöä daddy-massua ja kiihottavia harvenevia hiuksia. Treenaa sinä happaneva maito vaan lisää, miehesi menee muuten hoooriin.

Vierailija
11/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kuntosalilka yhdessä. Kyllä, siellä Voi kyllä käydä.

Vierailija
12/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro rakkaallesi kehopositiivisuudesta, Särmä voi avustaa.

Vierailija
13/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano vaikka niin, että sinusta tuntuu vanhenevana naisena pahalta katsoa kun vierellä on plösöytyvä mies Näky ikäänkuin saa sinutkin mummoutumaan etkä pidä siitä ajatuksesta.

Jos oikeasti pitäisit ulkonäköäsi miehesi tasoon parempana ja sinulla olisi hyvä itsetunto, voisit ajatella näyttäväsikin nuorekkaammalta ukkoutuvan miehen rinnalla.

Minä en koskaan näe vaivaa toisten ulkonäöstä,

Terveisin Palstailkimys

Vierailija
14/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin vaikka sanomalla, että olen huolissani hänen terveydestään. Että koronan aikana on tullut painoa, ja tuota mukaa syö itsensä sairaaksi ja lopulta ennenaikaiseen hautaan. Että ruvetaan yhdessä liikuntaa harrastamaan, kun masentaa tämä tilanne ja muutoin loppuu kaikki halut. Mutta yhdessä liikkuessa voisi tulla vipinää taas.

Olen naisena käsittänyt, että miehet ei sillä tavalla loukkaannu ulkonäöstä sanomiseen kuin me naiset, varsinkin jos sen esittää näin realistisesti ja hyödyn kannalta? Itse tiedät, onko miehesi kovin herkkä.

Vierailija
15/15 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on lihottanut itsensä ihan tarkoituksella ettei tarvitse sinua jyystää vaan voi keskittyä tietokoneeseen ja telkkariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä