Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huo.. ostettiin ok-talo että saadaan olla rauhassa, nyt naapurin vanha pappa valittaa aidan yli milloin mistäkin

Vierailija
20.01.2021 |

Lasten tekemä lumiukko tuijottaa heidän pihaansa. Kissamme tuijottaa heitä ikkunasta. Minun tupakansavuni tulee heidän puolelleen. Minä haen puolipukuisena postia. Mies tulee töistä kummallisiin aikoihin. Meillä ravaa jatkuvasti ihmisiä, ketä he ovat ja miksi?

Mieheni tekee yövuoroa, sen kummallisempi työaika ei ole kyseessä. Kissan tuijotukselle en voi mitään. Meillä on viime päivinä "ravannut" lasten kavereiden ohella oma äitini ja miehen kaveri.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele. Huikkaat vaan hei hei iloisena tai nauraa heläytät ja sanot jotain ympäripyöreetä niin kuin: No niinhän se on voi että! Eli jyräät tilaanteet tyhmällä tekopirteydellä ja nopealla poistumisella tilanteesta. Teidän tontille tai kotiin ukkelilla ei ole asiaa. Kyllä se jossain vaiheessa lopettaa kun huomaa ettei saa susta vastapeluria leikkiinsä. 

Vierailija
2/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäät kuunteleen valitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut perehtyä vähän paremmin ympäristöön ennen ostopäätöstä. No, laittakaa ensi keväänä kuusiaita kasvamaan naapurin rajalle.

Vierailija
4/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusasi naapurin yksinäinen pappa. En voinut tehdä ulkona mitään pihahommia, ilman että ukko hyökkäsi turinoimaan. Jouduin pysyttelemään vain takapihalla, kunnes muutettiin

Vierailija
5/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollainen naapuri, onneksi nyt jo kuollut. Rakennettiin aita, siitä suuttui ja se oli vaan hyvä. Tilalle muutti ihan ok pariskunta.

Vierailija
6/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näillä papparaisilla alzheimeri tai jotain. Ne on aina papparaisia joista saa lehdistäkin lukea.

Vierailija
7/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Mistähän sekin kuvitelma ylipäätään tulee, että omakotitaloissa asuu vain fiksua porukkaa, eikä naapuri voisi omakotitalossa käydä hermoille? Itse asiassa se on jopa helpompaa kuin kerrostalossa, josta räyhähengistä pääsee sentään eroon ajan myötä - omakotinaapuria ei voi kammeta ulos asunnostaan yhtiökokouksen päätöksellä...

Tuollainen valittaminen on sentään vielä helppoa. Sen kun sanot, että älä tule mulle valittamaan ja jatkat omia hommiasi.

Sitten kun se naapuri perustaa epävirallisen tunkion tontin rajalle, tukkii kotikatunne autonromulla, alkaa polttaa kaikki roskat pihalla tuulen osuessa sieltä teille päin (ja kun sulla on pyykit narulla) ja hankkii ympäri vuorokauden ulkona louskuttavan piskin, niin sitten tiedät, mitä se voi olla pahimmillaan. 

Vierailija
8/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita väliin kuusiaita. Mielellään jotain piikikästä lajiketta.

Sincc

Vierailija
9/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran tuollainen rutisija rivitalossa. Ei naapurina, mutta aina kun näki pihalla alkoi rutina siitä ja tästä. Kun kyllästyin, niin kävelin vaan ohi. En vilkaissut, en sanonut sanaakaan .. ei se enää kuukauden päästä puhunut mulle ollenkaan.

Sincc

Hywä niin ..

Vierailija
10/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisista vanhoista papoista kannata mieltään pahoittaa, niitä on kaikkialla.

Vierailija
11/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moon sitä mieltä, oppinut näistä. Ettei gusipäitä tarvi ottaa mitenkään huomioon. Ei anna _MITÄÄN_ huomiota, niin kyllä ne kyllästyy ..

Sincc

Vierailija
12/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäsosiaalista käytöstähän se on ;) Mutta toimii ..

Sincc

Vierailija
13/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiukko ja kissa tuijottaa :-D no johan on.

Vierailija
14/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla ihan rauhassa, hankit ok-talosi ympärille tarpeeksi ison tontin, tarpeeksi korvesta. Eiks niin.

Ikävää kyllä olla täällä maailmassa, kun on toisia ihmisiä. Hmh.

Vierailija
15/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Harvoin kuusentaimia saa 2 m korkeina. Yleensä ne ovat 15 - 40 cm korkeita ja kasvavat vuosia.

Vierailija
16/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin naapurin äijälle että vedän turpaan jos astuu jalallakaan meidän pihalle tai huutelee yhtään mitään.

Sen jälkeen ei ole tarvinnut vaihtaa sanaakaan sen kanssa. 😂😂😂

Vierailija
17/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Harvoin kuusentaimia saa 2 m korkeina. Yleensä ne ovat 15 - 40 cm korkeita ja kasvavat vuosia.

Joskus vuodet pomppii .. 

Sincc

Esim. omalla alueella on monella kasvanut viisikin metriä aidat yhdessä yössä .. ;D

Vierailija
18/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu siellä on vaan vainunnut tuoreen piirakan

Vierailija
19/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ihastelin naapurin jotain korkeeta aitaa. Onpas hywän tehnyt. Eräänä päivänä sitten oltiin menneisyydessä ja se vasta istutti sen ! 

Oli hieno seurata sitä istuttelua, kun tiesin mitä siittä tulee ..

Sincc

Vierailija
20/47 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, omakotitalon naapurit voi olla vielä pahempia kuin kerrostalossa. Maallakaan ei aina ole helppoa, siellä ollaan usein yhteisöllisempiä, joten vaikka lähimpään naapuriin olisi matkaa, saattaa joku tulla ihan asiakseen länkyttämään jotain tai ihan vaan etsimään juopotteluseuraa. Ne juopot on varsinkin rasittavia kun saa sitten pelätä ettei se a) aja traktorillaan/autollaan/ruohonleikkurillaan kännissä ojaan tai b) sammu hankeen kotimatkalla.