Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin breaking badin viikossa.

Vierailija
20.01.2021 |

Kaikki 5 kautta. Tuntuu, että tämä paska elämäni oli hetken parempaa ja nyt se loppui. :(

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suraavaa sarjaa sitten kehiin vaan!

Itse olen tosin vähän jo kyllästynyt koko tv-sarjojen ja elokuvien katseluun, kun sitä on tullut tehtyä liikaa korona-aikana.

Vierailija
2/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voi viikossa katsoa? Jaksotkin ovat pitkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt perään Better Call Saul, kyllä se siitä!

Vierailija
4/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on breaking bad?

Vierailija
5/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson sitä nyt toista kertaa monen vuoden jälkeen. En ole vielä parempaa sarjaa nähnyt!

Vierailija
6/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on breaking bad?

Aamiaskeskustelusarja

Vierailija
7/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin hyvä kuin on hehkutettu? Tunnustan etten ole katsonut yhtäkään jaksoa ja harkitsen josko alkaisin katsoa.

Vierailija
8/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson sitä nyt toista kertaa monen vuoden jälkeen. En ole vielä parempaa sarjaa nähnyt!

Oon katsonut nyt kolme kertaa ja ei mikään muu sarja kestä katselua niin paljon.

Vierailija
9/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut nyt n 2-3 tuotantokautta. En vaan ymmärrä hehkutusta. Ihan ok sarja, mutta en vaan jotenkin ymmärrä mikä tästä tekee niin hyvän. Ihan perusdialogia, ei mitään ihmeellistä. Olen kuitenkin sarjojen suurkuluttaja ja pidän kaikennäköisistä sarjoista. Tää on vaan jotenkin ihan perus. Selittäkää.

Vierailija
10/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parempi kuin Mad Men, joka on toistaiseksi paras näkemäni sarja? 

Vierailija
11/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin hyvä kuin on hehkutettu? Tunnustan etten ole katsonut yhtäkään jaksoa ja harkitsen josko alkaisin katsoa.

Ihan ok sarja, näyttelijän suoritukset ovat hyviä. Muuten ehkä vähän ylihehkutettu sarja omasta mielestäni.

Vierailija
12/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut nyt kolme kertaa ja ei mikään muu sarja kestä katselua niin paljon.

Paitsi The Office.

Vierailija
13/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille uppoaa toisille ei.

Vierailija
14/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en  kovasti tuosta innostunut. Katselin ensin av suosituksesta Peaky Blindersin mistä tykkäsin, sitten seuraava ehdotus oli Breaking Bad jota aloin katsoa. Oli riittävän kiinnostava ettei huvittanut kesken jättää katsomista kokonaan, mutta vähän työltä tuntui aika pian, ei innostavalta.

Vierailija
15/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ihmettele! Itselläni on jo pari vuotta sen katsomisesta, pitää ottaa pian uusintakierros :)

Vierailija
16/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aloittanut kolme kertaa ja ei vaan nappaa. Viimeksi pääsin viidennen jakson puoliväliin.

Vierailija
17/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking bad muuttuu mielestäni synkäksi liian nopeasti, yllättäen. 1-2 kaudet ja 4-5 kaudet ovat ihan kuin eri sarjoja. Ja ymmärrän että hahmon piilevä narsismi näkyy jo ekassa jaksossa, ja siitä se vähitellen eskaloituu kun sosiaalisten normien ja epävarmuuden mukanaan tuomat estot vähenee, mutta kehitys viedään mielestäni liian pitkälle. 3. Kauden Walter on vielä uskottava ihminen suhteutettuna siihen millainen hän on alussa, ja sitten yhtäkkiä BOOM täysi sosiopaatti. Tämä häiritsi itseäni, ja menetin vähän lopussa mielenkiintoni. Hyvä sarja silti, mutta ei mielestäni mitenkään maailman paras. Esimerkiksi Sopranos on paljon parempi.

Vierailija
18/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aloittanut kolme kertaa ja ei vaan nappaa. Viimeksi pääsin viidennen jakson puoliväliin.

Minäkään en nähnyt sarjassa mitään erityistä kun ekan kerran yritin katsoa sen ilmestymisen aikoihin, ja sitten pari vuotta sen jälkeen, mutta viime vuonna aloitin uudestaan ja katsoin kaikki kaudet suurinpiirtein putkeen. Jostain syystä vasta nyt tajusin sen hienouden. Ajatteluni on erilaista kuin 10 v sitten mikä vaikuttaa siihen mistä viihteestä jne tykkää.

Vierailija
19/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten perään Better Call Saul ja se BB-elokuva El Camino mistä selviää mitä Pinkmanille tapahtui.

Jos BB oli hyvä, pidät todennäköisesti myös Netflixin Ozark-sarjasta.

Vierailija
20/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sarja kolahti, se kannattaa katsoa uudestaan. Itse menin ekalla kerralla niin syvästi Walterin puolelle, että suorastaan vihasin hänen vaimoaan jne ja näin Walterin vain underdog-hahmona, jolla on mennyt huonosti ja joka nyt näyttää kaikille närhen munat. Mulla on tapana mennä oikeassa elämässäkin aina heikompien puolelle.

Mutta onko Walter heikko?

Toisella katselukerralla olin ihan järkyttynyt siitä, miten selkeästi hän on psykopaatti. Ja senhän hän itsekin tiedostaa lopussa. Ymmärsin täysin vaimon näkökannan asioihin ja tunsin ihan hirveitä tuskia parin lempihahmon kuolemasta (jätän kertomatta, etten spoilaa).

Miten olin voinut olla niin mustavalkoisesti eri mieltä ekalla katselukerralla?! Missä Heisenberg-kuplassa olin ollut?

Kolmannella kerralla näin värikoodit. Siinä on niitäkin, tietyillä hahmoilla on omat värinsä. Selkeimmin ehkä näkyy violetti eräällä henkilöllä ja erään pariskunnan onnellisena aikoina keltainen.

Vähän samanlaisia uusien katselukertojen aivonyrjähdyksiä tuli myös HBO:n Sharp Objects -sarjaa katsoessa. Aika järkyttäviäkin sellaisia. Lisäksi toisella kertaa sarjan pahin hahmo oli aidosti pelottava, koska nyt tiesin asiasta. Se on erilainen verrattuna BB:n mutta suosittelen kokeilemaan ja siinä sarjassa pitää muistaa katsoa viimeisen jakson lopputekstien loppuun asti.