Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väliä miten miehesi on rikastunut?

20.01.2021 |

Tai miten hän on tienanut elantonsa ennen kuin tapasi sinut?
Mitä enemmän ikää sitä enemmän meillä on matkatavaraa mukana, tietysti kaikkea ei pidä sietää mutta missä sina vedät rajan?

Esimerkkinä olin itse parin vuoden ajan myynyt erektiolääkkeitä asuessani toisessa EU maassa. Tämän tein kokonaan anonyymisesti netissä koska erektiolääkkeitten ostaminen on sallittua eu-maissa mutta myyminen ei. Asiakkaat olivat erittäin tyytyväisiä tuotteisiin ja koskaan en ole ketään pakottanut ostamaan mitään. En myöskään ole ikinä tavannut yhtään asiakasta IRL. Osoitteista luin välillä tietoa ammateista. Bodaajat ja tietyt virkamiehet olivat suurin asiakaspiirini :)
Päiväni olivat todella pitkiä koska hoidin kaiken, ihan kaiken yksin ja en pitänyt yhtään päivää vapaata etten menettäisi yhtään kauppaa. Tavallaan en välittänyt vaikka työskentelin pikkutunneille saakka usein koska oli pakko onnistua taloudellisesti ja aloittaa uusi elämä.

Sitten tämä seuraava asia voi tökkiä monia silmään vaikka tarkoitus ei todellakaan ole. Tienasin hyvin, kaikki maksut menivät bitcoinin kautta ja sen nouseva kurssi on tehnyt minusta varakkaan. Voin nyt elää keskitason elämää seuraavat parikymmentä vuotta ilman päivääkään pakollista työntekoa.

Lopetin nämä hommat vuoden vaihteessa ja hävitin jäljet. Nyt olen vapaa ja valmis elämään normi elämää, tosin en usko että vapaaehtoisesti menen tavalliseen töihin koska ei ole pakko. Nyt vedän henkeä ja tuumaan mitä teen kaikella vapaa ajalla, ehkä kohta olisi aika asettua aloilleen.
Kiitoksia kun jaksoit lukea.

Kysymys oli siis onko väliä miten miehesi on rikastunut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Semmoiset jotka kuuluisivat teoistaan vankilaan eivät tule kysymykseen.

Vierailija
2/6 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Rosvot eivät kelpaa mulle. Ehkä jostain toisista piireistä löydät naisia, jotka voivat elää rikollisen kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän nuo vielä pahojakaan!

Erektiolääkkeitä myymällä sait hymyjä monen naamalle!

Et ole tehnyt mitään mikä aiheuttaisi muissa surua.

Onnittelen sinua!

Vierailija
4/6 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tapauksessasi ei ole ongelma. Eri asia jos on joku huijari tai varas. Sinun toimintahan perustui ihan yhteisymmärrykseen, joten peukkua vain.

Vierailija
5/6 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tulla pois sieltä mielikuvistusmaailmasta ja raahusta vaan sinne sossun tiskille hakemaan mikä-ikinä-korvaus-liekään.

ps. en tarvi rikasta miestä, olen itse aivan hyvin toimeentuleva.

Vierailija
6/6 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me omat rajat päätämme.

Erektiolääkkeiden myynti aikuisille - ei haittaa minua. Varmaan win-win kaikille osapuolille.

Heroiniin myynti alaikäisille - painu kiven sisään iäksi. Tästä rajasta ei tarvitse edes keskustella.

Verottaja varmaan tässä on jäänyt hieman nuolemaan näppejä mutta etköhän sinäkin maksa alvin kaupassa kuten me muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän