Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko joitain vippaskonsteja, joilla rumakasvoinen voisi kaunistua?

Vierailija
20.01.2021 |

Muistutan lähinnä naispuolista Franskensteinin hirviön ja Elefanttimiehen risteytystä. Ihmiset inhoavat minua jotenkin luontaisesti, joten en edes voi kompensoida fyysistä vajavaisuuttani olemalla ystävällinen muita kohtaan. Se on sama kuin joku poikkeuksellisen rähjäinen ja haiseva pultsari olisi ystävällinen - ihmiset lähinnä kavahtavat kauhusta ja perääntyvät hiljaisina peloissaan. Joten minun on oltava huomaamaton, hiljainen ja madella seiniä pitkin omissa oloissani.

Kumppanin löytäminen on tietenkin mahdottomuus ja mua luullaan joksikin kromosomiongelmaiseksi itäblokista kotoisin olevaksi nistih*oraksi, jos pukeutuisin naisellisesti ja luonnollisesti. Siksi ainoa kaltaiselleni sallittu rooli on rähjäisen ja poikamaisen naisnörtin rooli. Mikä auttaisi kaltaiselleni friikille?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyin tuohon poikamaisen naisnörtin rooliin.

Vierailija
2/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapia. Sanottu sinulle useampaan kertaan.

Kuvittelet ongelman ja luot itseään vahvistavan noidankehän. Vika ei ole sinussa, vaan siinä, miten sinua on kohdeltu. Hae apua, valoisa elämä on edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kosmetologilla, hoida iho kuntoon, poista kasvojen alueella olevat luomet.

Vierailija
4/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutan lähinnä naispuolista Franskensteinin hirviön ja Elefanttimiehen risteytystä.

Olen aivan varma, että et muistuta. Sinulla on jokin psyykkinen häiriö, joka saa kuvittelemaan noin, ja se pilaa vuorovaikutuksen muiden ihmisten kanssa. Eivät he ulkonäköäsi kavahda, vaan asennettasi.

Lakkaa märehtimästä ulkonäköäsi ja keskity tekemään asioita, jotka tekevät sinut onnelliseksi. Jos et keksi yhtään sellaista asiaa, keskity löytämään niitä. Pidätkö eläimistä? Niille ei ukonäkösi merkitse mitään. Mene vaikka vapaaehtoiseksi eläinsuojelutyöhön. Jos se tekee sinut onnellisemmaksi, muutos heijastuu myös vuorovaikutukseen ihmisten kanssa.

Vierailija
5/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet ongelman ja luot itseään vahvistavan noidankehän. Vika ei ole sinussa, vaan siinä, miten sinua on kohdeltu. Hae apua, valoisa elämä on edessä.

Olen oikeasti saanut pakit, joten asia ei ole kuvitelmaani. Ja minua on haukuttu pienestä pitäen rumaksi, joten rumuuteni on fakta. Minua oikeasti kohdellaan huonommin kuin muita ihmisiä.

Vierailija
6/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka keskittyy vain ulkonäköönsä on tylsä ja tyhmänoloinen. Tämä pätee niin hyvännäköisiin kuin rumiinkin.

Vierailija
7/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meikeillä saa kyllä ihmeitä aikaa, kun vain jaksaa meikkaamista harjoitella.

Vierailija
8/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan tiesin todella (ulkonäöltään) ruman naisen. Naama kuin juopolla keski-ikäisellä miehellä, läski, riippuvat ihrat ja todella epäsopusuhtainen vartalo, mutta seurusteli ihan ihmisen näköisen huomattavasti nuoremman, työssäkäyvän miehen kanssa. Että ei kai se aina ole ulkonäöstä kiinni.?

Vierailija
9/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksilla voi peittää osan kasvoista. Kauniit värikkäät isot korvakorut ja kaulakorut, värikkäät huivit vie huomiota. Jos yhtään lohduttaa niin kauneus on katoavaista, näin yli 50 v ollaan kaikki jo samannäköisiä.

Vierailija
10/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti saanut pakit, joten asia ei ole kuvitelmaani. Ja minua on haukuttu pienestä pitäen rumaksi, joten rumuuteni on fakta. Minua oikeasti kohdellaan huonommin kuin muita ihmisiä.

Kuule, ihanko totta. Itse olen ns. klassisen kaunis, mutta siitä huolimatta olen saanut pakkeja ja rumaksi haukkumista miehiltä.

Vierailija
11/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen! Stuntti seis. Missä vika sitten on? Eihän se vika ole kantajan vika mutta jos kerran kokenut että vian vuoksi saanut kuraa niskaan niin et voi sanoa, että vika on vain päässä. Vika on siis todellakin todellinen eikä kuviteltu.

Vierailija
12/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka keskittyy vain ulkonäköönsä on tylsä ja tyhmänoloinen. Tämä pätee niin hyvännäköisiin kuin rumiinkin.

En olekaan keskittynyt ulkonäkööni muuten kuin harmittelumielessä. Olisi kivempaa olla tyhmänoloinen edes kuin sellainen halveksintaa herättävä naishirviö. Tyhmänoloisilla on kavereita ja miehiä, minua kavahtavat kaikki. Olen alinta saastaa maapallolla ja sellaisen rooli tuntuu todella pahalta.

Vierailija
13/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ihanko totta. Itse olen ns. klassisen kaunis, mutta siitä huolimatta olen saanut pakkeja ja rumaksi haukkumista miehiltä.

Oletko vai uskotteletko itsellesi olevasi klassisen kaunis. Kärsitkö kognitiivisesta vahvistusvinoumasta?

Vierailija
14/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ihan miettimään, että tunnenko henkilökotaisesti ketään oikeasti rumaa ihmistä ja itse asiassa tunnen, mutta se rumuus liittyy enemmänkin epähygenisyyteen, omasta kehosta piittaamattomuuteen ja outoon pukeutumiseen. Kasvoissa on tuskin monella mitään hirvittävää vikaa, kun vain harjaa hampaansa, kampaa tukkansa, peseytyy jne.

Vierailija
15/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kurjaa, että sinua on lapsena haukuttu rumaksi. Se jättää jälkensä. Itsellä oli samoin, vaikka en ruma ollutkaan. Mutta siitä jäi varmaan loppuelämän ongelma: tarkkailen ulkonäköä yhä vuosikymmenien jälkeen ja olen tuhlannut kasvoihini valtavat määrät rahaa.

Yksi pieni esimerkki vääristyneestä tavastani katsoa itseäni: Kävin usein kosmetologilla kasvohoidoissa, ostin kalliita kasvorasvoja yms. Sitten jossain kaupassa oli kosmetologi paikalla neuvomassa asiakkaita kasvojen hoidossa. Tietysti menin kysymään, mitä voisin tehdä surkealle iholleni. Kosmetologi vastasi, että kasvojesi iho on kyllä jo nyt täydellinen. Se sai minut ajattelemaan, oli jonkinlainen ahaa-elämys. Iho on tietysti vain osa kasvojen viehättävyyttä, mutta oli minun suurin ongelmakohtani.

Vierailija
16/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen! Stuntti seis. Missä vika sitten on? Eihän se vika ole kantajan vika mutta jos kerran kokenut että vian vuoksi saanut kuraa niskaan niin et voi sanoa, että vika on vain päässä. Vika on siis todellakin todellinen eikä kuviteltu.

Mikä ihmeen stuntti?

Ap kuvailee itseään niin korostetun negatiivisesti, että tulkinta vaikuttaa ylivedetyltä. Kukaan ei ole niin ruma, että ihmiset eivät uskalla muka sen takia edes puhua hänen kanssaan!

Ja haloo. Palaute ei ole koskaan sataprosenttisen neutraalia ja objektiivista. Jos ap on lapsena jo kuullut haukuskelua rumaksi, hänellä on ollut mulkvistit ja epäkelvot vanhemmat ja kaverit.

Totta kai osa meistä on nätimpiä ja osa vähemmän nättejä, mutta lapsille ei tärätytetä, että hän on ruma. Piste.

Ap:lla on siis päällimmäinen ongelma olematon itsetunto. Pitkin seiniä luikkiminen ja pälyily ei kaunista ketään, se on fakta. Eniten hän siis tarvitsee apua TUOHON, ei niinkään ulkonäköönsä.

Melkein ketä tahansa nuorta naista voi myös auttaa hyvällä meikillä, hiustenleikkuulla ja sopivilla vaatteilla. Netitse ilman valokuvaa mahdoton sanoa ap:lle neuvoja, mutta ihan ekana siis pitäisi hoitaa huonoa itsetuntoa, koska ilman itsetuntoa hän ei myöskään rohkaistu hakemaan neuvoja ja apua, joita olisi kyllä saatavilla kampaamoista, kosmetologeilta ja vaatemyymälöiden pukeutumisneuvojilta.

ohis

Vierailija
17/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena ja nuorena paksut pullonpohjalasit ja hampaat yksi risti kaksi. Kun täytin 18, kävin leikkauttamassa silmät ja oiotutin hampaat. Nyt olen tyytyväinen ulkonäkööni.

Vierailija
18/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski, pipo ja aurinkolasit.

Vierailija
19/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vai uskotteletko itsellesi olevasi klassisen kaunis. Kärsitkö kognitiivisesta vahvistusvinoumasta?

Jokainen nainen saa joskus negatiivista palautetta. Jopa missit kertovat tulleensa lapsena kiusatuiksi ulkonäkönsä takia, näitä voi lukea somesta ja ip-median jutuista. Jännä, jos et muka ole koskaan tästä kuullutkaan...

Tyttöjen ja naisten rumaksi haukkuminen on yleisin kiusaamisen muoto, ja johtuu myös usein jopa kateudesta. Niiden perusteella on idio.ttimaista alkaa tehdä mitään analyysia omasta ulkonäöstä. Jos tekee, on todennäköisesti mentaalipuolen ongelmia.

ohis

Vierailija
20/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen saa joskus negatiivista palautetta. Jopa missit kertovat tulleensa lapsena kiusatuiksi ulkonäkönsä takia, näitä voi lukea somesta ja ip-median jutuista. Jännä, jos et muka ole koskaan tästä kuullutkaan...

Tyttöjen ja naisten rumaksi haukkuminen on yleisin kiusaamisen muoto, ja johtuu myös usein jopa kateudesta. Niiden perusteella on idio.ttimaista alkaa tehdä mitään analyysia omasta ulkonäöstä. Jos tekee, on todennäköisesti mentaalipuolen ongelmia.

ohis

Mulla on kyllä tiettyjä piirteitä, jotka ihan objektiivisestikin ajatellen poikkeavat keskivertosuomalaisesta. Ne samat piirteet on vanhemmillani, mutta minussa ovat epäonnisesti yhdistyneet heidän kaikki rumimmat ja erikoisimmat piirteensä. Muistutan jotain rumaa naispuolista tonttua/maahista käytännössä (realistinen arvio).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme