Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset käy muka kampaajalla?

Vierailija
20.01.2021 |

Valitetaan 10 cm juurikasvua ja järkyssä kunnossa olevaa "koronatukkaa". Mikä estää menemästä vaikka maski päässä sinne parturiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä. Olen aina käynyt vain 4kk välein. Olen käynyt myös korona-aikaan.

Vierailija
2/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn noin parin vuoden välein leikkauttamassa latvat. En värjäytä, enkä leikkauta mitään parin viikon välein huoltoa tarvitsevaa räväkkää miestukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ihan normaaliin tapaan. En halua mitään epäsiistiä koronatukkaa. Kyllä tiedän paljonkin ihmisiä, jotka käyvät.

Vierailija
4/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaajalla. Mulla on pitkät hiukset, jotka eräs ystäväni leikkaa tyyliin kerran vuodessa. En värjää.

Vierailija
5/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan vaalea tukka, mutta tykkään käydä kampaajalla sävyttämässä sitä välillä ja leikkauttamassa huonoja latvoja. Just kävin viime viikolla ja sitä edeltävästi joskus kesällä. Käyn, kun haluan, ei estä korona.

Vierailija
6/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään nykyään vallan kotona, mies auttaa levittämään tyvivärin takaosaan ja itse levitän etualalle. Ennen meni parin kuukauden välein n. 50-60€ tyvivärjäykseen, nykyään n. 15€. Ja tulos yhtä hyvä.

Kaikki lähti oikeastaan siitä, että ärsytti kun ei löytynyt parturia joka ei utelisi asioita. Olisin tasan halunnut istua tuoliin, kertoa mitä haluan ja olla sen jälkeen omissa oloissani lehtiä lukien. Eipä yksikään tätä ymmärtänyt eleistä, monessa eri paikassa kävin.

Vierailija
7/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään ja leikkaan itse.

Vierailija
8/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käy kampaajalla eri syyn takia kuin sinä.

Vierailija
9/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koronatukka. Jo puoleen selkään. Kohta on pakko uskaltautua kampaajalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän