Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
1741/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Anna ja Vp putoaisivat tällä viikolla

Vierailija
1742/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna antaa ilman kumia, sehän on hyvä ja fiksu piirre nuoressa naisessa. Nainen saa itse päättää omasta kehostaan ja syyttää kaikesta miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkasta tuli mieleen: välttelikö oikeasti Joannaa, ettei lankeaisi vai oliko kyseessä kuumaa-kylmää/kissa-hiiri -leikki? 🤔

Vierailija
1744/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Sanoinko että olen pätevä diagnosoimaan ihmisiä siksi koska siskoni on ihan psykiatrin diagnosoimana todettu psykopaatiksi? Sanoin että Juliasta tulee ihan _psykopaattivibat_ ja todennäköisesti ihan oikeasti psykopaatin uhriksi joutuneena ihmisenä luulen silti tunnistavani helpommin samat käytösmallit kuin ihminen, joka ei ole oikeaa psykopaattia koskaan tavannut. Tuo on ihan klassista käytöstä että itketään ilman kyyneliä, koska ei fysiologiaa voi feikata, Julia yritti moneen otteeseen vääntää itkua eikä hänellä kostunut edes silmät. Psykopaatin tunne-elämä on aivan muuta kuin vaikkapa kieron tai vittumaisen ihmisen, ja nimenomaan siitä tunnistaa onko joku psykopaatti vai ei.

Itselleni tuli kyllä heti Juliasta mieleen että on tullut tuonne eroamaan Henkasta, se Lärin ympärillä liehittely alkoi aivan heti ja sitten ylitulkitsee Henkan tekemisiä voidakseen suuttua hänelle jostain ja siten hänen omat tekonsa näyttäytyvät hyväksyttävältä.

Mikä motiivi sulla on puolustella Henkan paskamaista tekoa. Ja vierittää syytä Julialle. Kyllä Julian reaktio oli aito ja kyyneleet olivat silmissä. Ääni värisi ja leuka nyki. Ei Julia ole psykopaattia nähnytkään, vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä joka ihastuu pahoihin poikiin. Liikuttui siitäkin, kun Henkka haukkui omaa ulkonäköään.

Ai kilteillä tytöillä on nykyään sivukalju ja jättimäinen vuohen pää rinnassa? Melko jännä-nainen vibat tulee = vaikuttaa hullulta, pysy kaukana niin säästyt paljolta.

Mulla on siili (tosin niskassa) ja varmaan enemmän tatuointeja kuin Julialla. Tosin omat tatuoinnit paikoissa, jotka piilossa ison osan ajasta (mulla vaikea ymmärtää kun nykyään tatuointien ottaminen aloitetaa käsistä, rinnasta, kaulasta tms. niistä kaikkein näkyvimmistä paikoista). Mutta olen aina ollut kiltti tyttö. Ulkonäkö on vain ulkokuorta. Julia vaikuttaa vähän reppanalta. Ihastuu selkeästi itselle vääriin miehiin, sellaisiin jännä miehiin. Lisäksi tulee itselle olo, että voisi kärsiä huonosta itsetunnosta. Jota sitten osaltaan myös ulkoisella olemuksellaan yrittää kompensoida.

Olis kiva tietää tarina tuon vuohitatuoinnin taustalla. Melko..provosoiva..?

Liittyy satanismiin/saatananpalvontaan mitä lie nyt olikaan. Monella hämärämmällä kaverillani löytyy näitä.

Vierailija
1745/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Sanoinko että olen pätevä diagnosoimaan ihmisiä siksi koska siskoni on ihan psykiatrin diagnosoimana todettu psykopaatiksi? Sanoin että Juliasta tulee ihan _psykopaattivibat_ ja todennäköisesti ihan oikeasti psykopaatin uhriksi joutuneena ihmisenä luulen silti tunnistavani helpommin samat käytösmallit kuin ihminen, joka ei ole oikeaa psykopaattia koskaan tavannut. Tuo on ihan klassista käytöstä että itketään ilman kyyneliä, koska ei fysiologiaa voi feikata, Julia yritti moneen otteeseen vääntää itkua eikä hänellä kostunut edes silmät. Psykopaatin tunne-elämä on aivan muuta kuin vaikkapa kieron tai vittumaisen ihmisen, ja nimenomaan siitä tunnistaa onko joku psykopaatti vai ei.

Itselleni tuli kyllä heti Juliasta mieleen että on tullut tuonne eroamaan Henkasta, se Lärin ympärillä liehittely alkoi aivan heti ja sitten ylitulkitsee Henkan tekemisiä voidakseen suuttua hänelle jostain ja siten hänen omat tekonsa näyttäytyvät hyväksyttävältä.

Mikä motiivi sulla on puolustella Henkan paskamaista tekoa. Ja vierittää syytä Julialle. Kyllä Julian reaktio oli aito ja kyyneleet olivat silmissä. Ääni värisi ja leuka nyki. Ei Julia ole psykopaattia nähnytkään, vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä joka ihastuu pahoihin poikiin. Liikuttui siitäkin, kun Henkka haukkui omaa ulkonäköään.

Ai kilteillä tytöillä on nykyään sivukalju ja jättimäinen vuohen pää rinnassa? Melko jännä-nainen vibat tulee = vaikuttaa hullulta, pysy kaukana niin säästyt paljolta.

Mulla on siili (tosin niskassa) ja varmaan enemmän tatuointeja kuin Julialla. Tosin omat tatuoinnit paikoissa, jotka piilossa ison osan ajasta (mulla vaikea ymmärtää kun nykyään tatuointien ottaminen aloitetaa käsistä, rinnasta, kaulasta tms. niistä kaikkein näkyvimmistä paikoista). Mutta olen aina ollut kiltti tyttö. Ulkonäkö on vain ulkokuorta. Julia vaikuttaa vähän reppanalta. Ihastuu selkeästi itselle vääriin miehiin, sellaisiin jännä miehiin. Lisäksi tulee itselle olo, että voisi kärsiä huonosta itsetunnosta. Jota sitten osaltaan myös ulkoisella olemuksellaan yrittää kompensoida.

Liittyy satanismiin/saatananpalvontaan mitä lie nyt olikaan. Monella hämärämmällä kaverillani löytyy näitä.

Satanismi ja saatananpalvonta on kaksi aivan eri asiaa eikä yksittäinen vuohitatuointi kerro henkilöstä yhtään mitään.

Vierailija
1746/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quotete=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Henkassa on mielestäni koko ajan ollut jotain outoa. Ajattelin aluksi että hän on vain sulkeutunut, mutta nyt touhu alkaa vaikuttaa jo todella kummalliselta. Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö saattaisi sopia kuvioon.

Piti katsoa seksikohtaukset ilman ääniä kun tuli niin kamala myötähäpeä! Joanna teki kuten sinkkujen kuuluukin ohjelmassa tehdä eli onnistui viettelemään varatun, mutta silti jotenkin ällöttää ja kuva hänestäkin muuttui. Itse en ikimaailmassa voisi harrastaa seksiä kenenkään puolitutun kanssa, vaan ainoastaan vakituisen kumppanin kanssa, mutta tällainen ei tunnu olevan sopiva ajattelutapa nykymaailmassa. En ikinä hyväksyisi miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita (toki ikä pitää ottaa huomioon), jotenkin moraalitonta ja oksettavaa. Sama naisten kohdalla.

Juu ei aluksi vaikuttanut siltä, että Joanna olisi noin helppo. Vanhemmat ylpeänä kun tytär panee varattua miestä telkkarissa ilman ehkäisyä. No, ehkä menee nuoruuden piikkiin.

Ja Henkka tietysti on vielä paljon pahempi, ei siinä.

Tietenkin vanhemmat ovat ylpeitä, hehän Johannan ovat kasvattaneet. "Muista antaa ilman kumii sit, tuntuu paremmalta".

Vierailija
1747/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko nää feministit yrittää väittää, että Johannalla ei ole osaa ilman kumia nuss1miseen, vaan siitä voi estoitta syyttää Henkkaa? Ei millään pahalla, mutta tuollainen puhe ei auta naisasiaa millään tavalla, pikemminkin teette vain haittaa.

Tähän saakka seksi ja ehkäisy ovat olleet molempien vastuulla. Jos teistä on hauska syyttää miehiä kaikista ongelmista ja epäkohdista, älkää väittäkö itseänne feministeiksi. Kutsukaa tyhmiksi. Jokainen kantaa oman osansa vastuusta.

Terv. Täti 49v.

Vierailija
1748/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko nää feministit yrittää väittää, että Johannalla ei ole osaa ilman kumia nuss1miseen, vaan siitä voi estoitta syyttää Henkkaa? Ei millään pahalla, mutta tuollainen puhe ei auta naisasiaa millään tavalla, pikemminkin teette vain haittaa.

Tähän saakka seksi ja ehkäisy ovat olleet molempien vastuulla. Jos teistä on hauska syyttää miehiä kaikista ongelmista ja epäkohdista, älkää väittäkö itseänne feministeiksi. Kutsukaa tyhmiksi. Jokainen kantaa oman osansa vastuusta.

Terv. Täti 49v.

Aamen. Vai pitäisikö sanoa Awomen, kuten jenkkipoliitikot.

Vierailija
1749/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin tajua tota Henkkaa.

Aluksi puhui siitä kuinka ei ole ystäviä ja on epävarma itsestään. Kävi sääliksi ja tunsin tavallaan samaistuvani, koska itsekin olen ollut melko yksinäinen koko aikuisiän ja en pidä itseäni hirveän itsevarmana.

Sitten jätkä täräyttää puuhailleensa 170-200 ihmisen kanssa? Epävarma ja yksinäinen ihminenkö? Täh? Mulla luku on kolme ja hyvä jos olen elämässäni edes puhunut tuolle määrälle ihmisiä jos ei mitään kaupan kassoja lasketa :-D

Joko hän ei ole aina ollut epävarma itsestään tai sitten en vain tajua, koska epävarma yksinäinen ei paneskele 200 hlön kanssa tuohon ikään mennessä.

Vierailija
1750/4981 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jotenkin tajua tota Henkkaa.

Aluksi puhui siitä kuinka ei ole ystäviä ja on epävarma itsestään. Kävi sääliksi ja tunsin tavallaan samaistuvani, koska itsekin olen ollut melko yksinäinen koko aikuisiän ja en pidä itseäni hirveän itsevarmana.

Sitten jätkä täräyttää puuhailleensa 170-200 ihmisen kanssa? Epävarma ja yksinäinen ihminenkö? Täh? Mulla luku on kolme ja hyvä jos olen elämässäni edes puhunut tuolle määrälle ihmisiä jos ei mitään kaupan kassoja lasketa :-D

Joko hän ei ole aina ollut epävarma itsestään tai sitten en vain tajua, koska epävarma yksinäinen ei paneskele 200 hlön kanssa tuohon ikään mennessä.

Mä tulkitsin niin että se kerto oikean luvun 20:llä ku ei halunnu olla muita huonompi. Koska on epävarma.

Vierailija
1751/4981 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienot piirit. Majuri näyttää viettävän aikaa lasten hyväksikäyttäjä-Nyholmin kanssa ja huhujen mukaan seurustelee samanaikaisesti entisen mammabloggaajan kanssa. Missä moraali.

Kerro lisää? 😝 Kuka nyholm ja kuka bloggaaja?

Syksyllä Majuria ainakin näkyi tiiviisti erään turkulaisen ex-bloggaajan snapchatissa ja edelleen viettävät iltoja samalla kaveriporukalla, mutta Majuri itsessään nykyään pienemmässä roolissa. Poisti aikoinaan lähes kaikki instaseuraajansa, joten naisen ig:tä en ole löytänyt tutkiakseni.

Vierailija
1752/4981 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miulle tulee mieleen, että onko VP aseksuaali.

Mitte ja Sonya mietityttää siten, että olivatko he yhdessä ennen Mitten transaikaa? Onko Mitte siksi niin epävarma, kun jos on tapahtunut muutos ja epäilee, ettei Sonya oikeesti pidäkään hänestä enää.

Itse en usko että aseksuaalisuudesta olisi kyse, kun niissä alkuhaastatteluissa Anna silloin kertoi että saivat VP:n kanssa porttikiellon kylpylään kun olivat "hässineet poreammeessa niin paljon".

Vierailija
1753/4981 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M&M - Tuhoon tuomittu tai korkeintaan säälihude. Tässä parissa kokemattomuus loistaa! Mirkku ollu ilmeisesti kunnon pirttihirmu (itsekin myönsi että on ollut "vähän liikaa p***eestä") ja nalkuttanut Mikan jo kyllästymisen partaalle. Mikan poikamiestyylinen elämä tuskin on auttanut kun on jatkuvaa juopottelua ja työ etusijalla, vaikkei nyt mistään kunnianhimoisesta loistourasta kai ole kyse vaan ihan perusduunista. Molemmilla se minäminäminä-vaihe elämässä vielä vahvasti päällä. Mirkun toivo Mikan pahasta mielestä ja huutonauru itkun nähdessään oli jotain aika eeppisen häiriintynyttä.

M&S - Missä intohimo?? Erotessaan eivät edes pusua vaihtaneet kun suhde on kuulemma niin kypsä. Juupajuu kyllä itse joka aamu miestäni pussaan vaikka ollaankin vain 8h erossa, seurustelua takana 10v. Mitte on sympaattinen ja fiksu, toivon hänelle reissun kautta itsevarmuutta. Sonya tuntuu teennäiseltä ja läheisriippuvaiselta. Lässytykset haastattelutilanteissa tuoo mieleen Mattun. Samanlaisia maneereja, hihitystä ja virnuilua, puhuu kuin olis juuri lukenut jonkun somejulkkiksen self-helpteoksen. Nico on juuri samanlainen, sopivat yhteen. Varmaan castingissa löydetty tämä imelä herra juuri hänelle. Match made in heaven.

A&VP - Molemmat omalla tavallaan ihania, övereitä ja hiukan naiveeja.

Annan räikeys kaikilla tavoilla varmaan ärsyttää ihmisiä ja johtaa häntä itsekin joskus huonoihin tilanteisiin. Onneksi on sanavalmis ja itsetutkiskeleva. VP on ehkä liiankin lepsu, vähän saisi selkäranka vahvistua. Suhdemuotoa en lähde arvostelemaan, mikäs siinä jos juttu toimii. Ei tuollaista kuitenkaan ihan tavalliseksi seurustelusuhteeksi voi kutsua. Nämä avoimet suhteet temppareissa on muutenkin vähän yhtä tyhjän kanssa omasta mielestä...

H&J - Sokerina pojhalla..

Vakuuttelivat molemmat heti alkuun niin kovasti rakkautta ja luottamusta toisiaan kohtaan mutta metsään mentiin kaasu pohjassa ja ihan huolella! Julian käytös oli heti sellaista teinimäistä huomioh***aamista mitä tuskin kukaan haluaa omalta puolisoltaan nähdä. Sitten toisella puolella viedoita katsoo kieroutuneen omakuvan omaava marttyyrimörökölli joka maalaa tilanteesta entistäkin pahemman. Alusvaatteet päällä ei ole sama kuin alasti, muttei se oikeinkaan ole makoilla pe**e paljaana monen miehen kanssa humalassa sängyssä.

Jos Henkan petikaverimittari pitää paikkansa, niin varmaan Joanna on ollut heti (ainakin pikkumiehen) kiikarissa, kun ajatus kulkee juuri sillä kaavalla että pitää löytää joku kolo mihin purkaa paineita. Ehkä hän tiedosti asian ja alkoi vältellä Joanna jolta vuorostaan tuli sitten hyperventilaatioitkua kun itse tajusi välttelyn. Olikohan jo jotain läheisempää tapahtunut vai miksi oli niin tunteellinen? Julialla myös jotain vakavia ongelmia itsensä kanssa kun ihan samalla marttyyrimeiningillä näkee asiat omalla tavalla ja vielä päättää pienessä mielessään että monet muutkin asiat mitä on Henkasta epäillyt on nyt totta vaikkei tuolla eristyksessä käsittääkseni mitään ehtaa varmuutta asiohin ole saanutkaan. Henkan temppu oli ällöttävä muttei oikeastaan yhtään yllättävä. Oksettaa jo valmiiksi tulevat jaksot missä molemmat "on nyt sitten sinkkuja" ja yrittää pahoitta kilpaa toistensa jäljellä olevia tunteita.

HC-TIS-fani N33

Vierailija
1754/4981 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että Majuri on tuskin edes vänrikki

Vierailija
1755/4981 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satanismi ja saatananpalvonta on kaksi aivan eri asiaa eikä yksittäinen vuohitatuointi kerro henkilöstä yhtään mitään.

Ehkäpä Julia on uuspakana (esim. wicca), ja tatuoinnissa on Pan-jumala/Sarvipäinen Jumala. Eli tatuointi kuvastaa hedelmällisyyttä, villiä luontoa, jne. 

Vierailija
1756/4981 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo Sonyan julkisten hellyydenosoitusten puuttuminen olla kulttuurikysymys? Turkkilaisessa kulttuurissa ei julkisilla paikoilla suudella eikä pidellä käsistä. Ehkä eivät halunneet siihen mitään nettikeskustelua jostain kulttuurista, ja siksi keksivät sanoa, etteivät turhia halaile ja pussaile, koska ovat niin kypsiä.

Vierailija
1757/4981 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tuo Sonyan julkisten hellyydenosoitusten puuttuminen olla kulttuurikysymys? Turkkilaisessa kulttuurissa ei julkisilla paikoilla suudella eikä pidellä käsistä. Ehkä eivät halunneet siihen mitään nettikeskustelua jostain kulttuurista, ja siksi keksivät sanoa, etteivät turhia halaile ja pussaile, koska ovat niin kypsiä.

Missä kulttuurissa (tai uskonnossa) on ok mennä ns. pettäjäohjelmaan koko kansan eteen vieraan miehen kanssa nukkumaan, mutta kädestä pitäminen ja pusuttelu oman kumppanin kanssa ei oo ok......?!

Vierailija
1758/4981 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkasta tuli jotenkin tutut vibat kyllä heti. Olen itsekin Keravalta, ja Henkan tyyliset miehet olivat nuoruudessa arkipäivää. Vakuutetaan miten seurustelukumppani on elämän nainen, muutetaan heti yhteen ja ollaan muutamasta kuukaudesta pariin vuoteen kun paita ja peppu, ja lopulta vaihdetaan yhtä nopeasti seuraavaan "elämänsä naiseen" jonkun kostean baari-illan jälkeen (jos "taso" on parempi kun nykyinen, huonomman kanssa päädytään vain panemaan ja väittämään avokille sammuneensa kaverin sohvalle).

En siis epäile, etteikö pettämistä olisi sattunut ennenkin tässä suhteessa. Ehkä se juuri oli se mitä Julia puhuikin siitä, ettei Henkka ole ollut täysin rehellinen, joku pieni juttu voinut paljastaa (kertonut muille eri tarinan kun julialle aikanaan, paljastanut vaikka jonkun rillutisreissun, määrän lisääntyminen uskottavalla määrällä...) eihän me katsojat voida tietää edes mitä kaikkea on näytetty iltanuotiovideolla.

Juliassa taas keravalaisuutta näyttäisi olevan tuo kovuus, esimerkiksi kyyneliä on voitu tarkoituksella yrittää pidättää viimeiseen asti. Olin itsekin nuorena melko samanlainen, hain myös flirttailulla huomiota ja hyväksyntää, vaikken koskaan olisi pettänyt seurustelukumppaneitani. Tavallaan sekin oli Keravan tapaa, kaikki flirttaili keskenään varattu tai ei, ja ne kunnollisimmat sitten eivät vain vieneet pidemmälle.

Vierailija
1759/4981 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa että Majuri on tuskin edes vänrikki

Ehta kirjuri.

Vierailija
1760/4981 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: