Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
1721/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä hehkuttaa Nicon ulkonäköä, mutta itse pidän enemmän Miten ulkonäöstä. Ei viehätä tuollaiset lipevät Nicot.

Vierailija
1722/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkasta on alusta asti tullut mieleen Jere Karalahti. Yrmy olemus molemmilla ja naama on jylhä/jykevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut kahta ekaa jaksoa, niin jäänyt taustat vähän auki. Siis onko Mitte syntynyt naisen kehoon ja nykyisin miesoletettu? Eli S&M naispari ollut alussa. Vai... öö... miten tää kuvio nyt menee?

M on (trans)mies. Että ei sen monimutkaisempi ”kuvio”.

Kiitos. Tätä palstaa lukiessa sai käsityksen että kyseessä on joku erikoisempi kuvio.

Vierailija
1724/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mikä tuossa Esassa on tosi raivostuttavaa, kaikki puhetyyli, ulkonäkö, kaikki! Tekeekö se siellä muuta kun kyttää mitä muut tekee ja raportoi ne kameroille?

Esa on symppis. Astu sinä harmaa hemuli miinaan.

Vierailija
1725/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannaa saa vedellä paljaalla takaressuun, mutta feministit syyttävät Henkkaan ehkäisyn puutteesta. Jep jep. 

Yhdyntään tarvitaan kaksi, ja heidän molempien vastuulla on ehkäisy. Toisaalta ohjelma tehdään leikkaa ja liimaa -menetelmällä, eli raskaasti editoimalla. Emme tiedä laittoiko Henkka kumin vai ei. Uskon että laittoi.

Vierailija
1726/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyaikana ihan tavanomasta,että ravataan terapeuteilla jo 20-30 ikähaarukassa? Kun tuntuu,että,se on enemmän sääntö kuin poikkeus,ainakin Temppareissa?

Tekis hyvää sullekin.

Vierailija
1727/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannaa saa vedellä paljaalla takaressuun, mutta feministit syyttävät Henkkaan ehkäisyn puutteesta. Jep jep. 

Yhdyntään tarvitaan kaksi, ja heidän molempien vastuulla on ehkäisy. Toisaalta ohjelma tehdään leikkaa ja liimaa -menetelmällä, eli raskaasti editoimalla. Emme tiedä laittoiko Henkka kumin vai ei. Uskon että laittoi.

Tuskin nyt anaaliseksiä harrasti. Takaapäin kun voi tuuppia ihan pildeenkin. Ja ei tarvitse olla feministi ymmärtääkseen, että mies joka ehkäisyä pyydettäessä vastaa ”no en mä sisään tuu” ei käy ihan täysillä.

Vierailija
1728/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiinsekantuja nyholm on tehnyt annasta rikosilmoituksen

Vierailija
1729/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonya vois kyllä riipasta kunnolla!

liipasta.

Vierailija
1730/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapsiinsekantuja nyholm on tehnyt annasta rikosilmoituksen

Miksi?

Vierailija
1731/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea lässytys seksistä ja avoimuudesta, mutta ei kuitenkaan saanut sanottua mitä ei kotona saanut ja pitää muualta hakea.

Eli mitä Anna hakee vierailta kun VP ei innostu?

Ei kai sitä nyt ihan kaikkea sentään tarvitse julkisesti juurta jaksaen kertoa, on noilla osallistujilla oikeus myös yksityisyyteen.

Vierailija
1732/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nyt anaaliseksiä harrasti. Takaapäin kun voi tuuppia ihan pildeenkin. Ja ei tarvitse olla feministi ymmärtääkseen, että mies joka ehkäisyä pyydettäessä vastaa ”no en mä sisään tuu” ei käy ihan täysillä.

.

Feministi akkojen ulinaahan tuo on, mutta nainen, joka jatkaa pilden tarjoamista kun mies sanoo ettei päästä sisään, käy jopa miestäkin hitaammalla.

Vierailija
1733/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakoi linkki juttuun jossa krtisoitiin miksi seksuaalirikollista suojellaan ja hänen ystävät tukee fia... oli linkit ystävien somee mm. temppari "majuri" fia on myös jonskibabesta tehnyt ilmoituksen

Vierailija
1734/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Feministi akkojen ulinaahan tuo on, mutta nainen, joka jatkaa pilden tarjoamista kun mies sanoo ettei päästä sisään, käy jopa miestäkin hitaammalla.

Äijähän oli siinä vaiheessa jo tuikannut seksitautisen munansa joannan sisään, ehkä siksi ehkäisy tuntui siinä vaiheessa joannallekin turhalta varsinkin kun henkka sanoi vastaan.

Vierailija
1735/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Äijähän oli siinä vaiheessa jo tuikannut seksitautisen munansa joannan sisään, ehkä siksi ehkäisy tuntui siinä vaiheessa joannallekin turhalta varsinkin kun henkka sanoi vastaan.

Tuoko on peruste, että Johanna toimi oikein ja fiksusti?

-Onko sulla ehkäisyä

-Ei

-Ei se mitään, jatka vaan

Tyhmä kuin nainen keskimäärin.

Vierailija
1736/4981 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä nussss ens jaksossa????

Vierailija
1737/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan henki on kiero. Kun pari harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, on se femakkojen mielestä tietenkin miehen vika.

Mun mielestä molempien päätös, mutta mä kannatankin tasa-arvoa.

Vierailija
1738/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkassa on mielestäni koko ajan ollut jotain outoa. Ajattelin aluksi että hän on vain sulkeutunut, mutta nyt touhu alkaa vaikuttaa jo todella kummalliselta. Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö saattaisi sopia kuvioon.

Piti katsoa seksikohtaukset ilman ääniä kun tuli niin kamala myötähäpeä! Joanna teki kuten sinkkujen kuuluukin ohjelmassa tehdä eli onnistui viettelemään varatun, mutta silti jotenkin ällöttää ja kuva hänestäkin muuttui. Itse en ikimaailmassa voisi harrastaa seksiä kenenkään puolitutun kanssa, vaan ainoastaan vakituisen kumppanin kanssa, mutta tällainen ei tunnu olevan sopiva ajattelutapa nykymaailmassa. En ikinä hyväksyisi miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita (toki ikä pitää ottaa huomioon), jotenkin moraalitonta ja oksettavaa. Sama naisten kohdalla.

Juu ei aluksi vaikuttanut siltä, että Joanna olisi noin helppo. Vanhemmat ylpeänä kun tytär panee varattua miestä telkkarissa ilman ehkäisyä. No, ehkä menee nuoruuden piikkiin.

Ja Henkka tietysti on vielä paljon pahempi, ei siinä.

Vierailija
1739/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Sanoinko että olen pätevä diagnosoimaan ihmisiä siksi koska siskoni on ihan psykiatrin diagnosoimana todettu psykopaatiksi? Sanoin että Juliasta tulee ihan _psykopaattivibat_ ja todennäköisesti ihan oikeasti psykopaatin uhriksi joutuneena ihmisenä luulen silti tunnistavani helpommin samat käytösmallit kuin ihminen, joka ei ole oikeaa psykopaattia koskaan tavannut. Tuo on ihan klassista käytöstä että itketään ilman kyyneliä, koska ei fysiologiaa voi feikata, Julia yritti moneen otteeseen vääntää itkua eikä hänellä kostunut edes silmät. Psykopaatin tunne-elämä on aivan muuta kuin vaikkapa kieron tai vittumaisen ihmisen, ja nimenomaan siitä tunnistaa onko joku psykopaatti vai ei.

Itselleni tuli kyllä heti Juliasta mieleen että on tullut tuonne eroamaan Henkasta, se Lärin ympärillä liehittely alkoi aivan heti ja sitten ylitulkitsee Henkan tekemisiä voidakseen suuttua hänelle jostain ja siten hänen omat tekonsa näyttäytyvät hyväksyttävältä.

Mikä motiivi sulla on puolustella Henkan paskamaista tekoa. Ja vierittää syytä Julialle. Kyllä Julian reaktio oli aito ja kyyneleet olivat silmissä. Ääni värisi ja leuka nyki. Ei Julia ole psykopaattia nähnytkään, vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä joka ihastuu pahoihin poikiin. Liikuttui siitäkin, kun Henkka haukkui omaa ulkonäköään.

Ai kilteillä tytöillä on nykyään sivukalju ja jättimäinen vuohen pää rinnassa? Melko jännä-nainen vibat tulee = vaikuttaa hullulta, pysy kaukana niin säästyt paljolta.

Mulla on siili (tosin niskassa) ja varmaan enemmän tatuointeja kuin Julialla. Tosin omat tatuoinnit paikoissa, jotka piilossa ison osan ajasta (mulla vaikea ymmärtää kun nykyään tatuointien ottaminen aloitetaa käsistä, rinnasta, kaulasta tms. niistä kaikkein näkyvimmistä paikoista). Mutta olen aina ollut kiltti tyttö. Ulkonäkö on vain ulkokuorta. Julia vaikuttaa vähän reppanalta. Ihastuu selkeästi itselle vääriin miehiin, sellaisiin jännä miehiin. Lisäksi tulee itselle olo, että voisi kärsiä huonosta itsetunnosta. Jota sitten osaltaan myös ulkoisella olemuksellaan yrittää kompensoida.

Olis kiva tietää tarina tuon vuohitatuoinnin taustalla. Melko..provosoiva..?

Vierailija
1740/4981 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailiùja kirjoitti:

Oli muuten aika klassinen tapaus miten päädytään harrastamaan suojaamatonta seksiä. Kenenkään ei pitäisi ikinä suostua tuohon vaikka kuinka panettaisi. Ja mulle tuli Joannasta ihan mieleen se, että normaalisti hän olisi kieltäytynyt, mutta kun oli sitoutunut ohjelman hutsuksi niin pakkohan se oli loppuu asti vietävä. Saikohan siitä jonkun bonuksen pankkitilille ?

Tarvitaan BTS/paljastusdokkari jossa kerrotaan tuotannon mädät salaisuudet.

Esim sinkuille "saat 5 tonnia lapaan jos panet varattua paljaalla", en yllättyisi jos tämmöisiä olisi.

Eiköhän toi olis jo tullut ilmi? Eiköhän nuo anna ihan vaan anteliaisuuttaan.

Itse taas uumoilen vahvasti, että sinkuilla on joku bonusjärjestelmä. Pussailusta tonni, paneskelusta useampi, tyylisesti. Miksi monet sinkut olisivat muuten kovin vastentahtoisesti "piiritelleet" varattuja. Varsinkin kun viime kausien aikana varattujen taso on ollut yleisesti ottaen hyvin heikko. Ja yhtään mitäänhän noista ei ole jälkikäteenkään syntynyt. Ilman tuota vastentahtoista piirittelyä voisi kuitenkin samalleen dokailla.

Eikö saman tien voitaisi heittää sekaan muutama maksullinen? Ei kerrottaisi varatuille.

Ketju on lukittu.