TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
No tuo Joanna vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Antaa panna paljaalla ja vielä hymyillen selittää et joo näin nyt kävi, päätyyn asti mentiin. Ihan kuin olisi jotenkin ylpeä tosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on vähän irvokkaan näköinen kun meikit valuu pitkin kasvoja (Ruutu+) 😆
Siis miten se on noin oranssinkukertava?
Huonosti levitetty itseruskettava ja tuotteen sävy ei myöskään paras Annan omaan ihonsävyyn.
Ihan kauhee. Tuotanto vois sponssata noille suihkurusketuksen jos kuvaavat jatkossa Suomessa talvella.
Anna on silti vielä hillitty Ex on the Beachin Aadaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Dannyn tehdä jotain tuolle hiuspehkolleen?
Onko Dannykin temppareissa? Täytyypä katsella.
En yllättyisi vaikka olisi. Tuollahan on juuri sen ikäisiä tyttösiä, jotka ovat hänen makuunsa.
Pepsu näyttää muuten aivan Dannyn Helmi Loukasmäeltä. :D
Vierailija kirjoitti:
No tuo Joanna vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Antaa panna paljaalla ja vielä hymyillen selittää et joo näin nyt kävi, päätyyn asti mentiin. Ihan kuin olisi jotenkin ylpeä tosta.
Samaa mieltä. Olen kyllä niin pettynyt Henkkaan. Hän on kuitenkin se varattu. Mutta yllätyin kuinka voitonriemuisalta Joanna vaikutti. Ihan kuin olisi suurikin saavutus.
+++
Henkan tekoa puolustelematta, mikä ihmeen pakkomielle Julialle tuli jankuttaa joka välissä epärehellisyydestä? Ja iltanuotion alkuitkujen jälkeen reaktio tuntu jotenki feikiltä.
Extran puolella Lärin ilme oli vähä paniikinomainen ku Julia ilmotti olevansa sinkku.
Eihän sitä tiedä mitä siellä peiton alla tapahtui ja otettiinko kondomi yöpöydältä. Aktista näytettiin vain osa. Saattoihan olla että Henkka pani vain reisien väliin.
Julia vaikuttaa niin karmealta ihmiseltä, että minusta tuntuu hyvältä tämä käänne Henkan tarinassa. Joku katsoi hänen likaisia kynnenalusiaan, minä näin kädet hellästi vierekkäin.
Se kohtaus missä Mika makaa sängyllä Miten ja VP:n välissä muistutti minua taas miten hieno ohjelma Tempparit on. Mika tulee saarelta parempana ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tiedä mitä siellä peiton alla tapahtui ja otettiinko kondomi yöpöydältä. Aktista näytettiin vain osa. Saattoihan olla että Henkka pani vain reisien väliin.
Julia vaikuttaa niin karmealta ihmiseltä, että minusta tuntuu hyvältä tämä käänne Henkan tarinassa. Joku katsoi hänen likaisia kynnenalusiaan, minä näin kädet hellästi vierekkäin.Se kohtaus missä Mika makaa sängyllä Miten ja VP:n välissä muistutti minua taas miten hieno ohjelma Tempparit on. Mika tulee saarelta parempana ihmisenä.
Kiinnitin huomion tuohon samaan. Siinä oli jotain hellyttävää, kun Mitte, Mika ja VP yrittivät pistää asioita järjestykseen. Tuli sellainen olo, että Mika ehkä ensimmäistä kertaa elämässään miettii tunteitaan ja saa keskusteluapua. Voin olla väärässäkin.
VP on kyllä ihana. Ja Mitte kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Olen kyllä niin pettynyt Henkkaan. Hän on kuitenkin se varattu. Mutta yllätyin kuinka voitonriemuisalta Joanna vaikutti. Ihan kuin olisi suurikin saavutus.
Valitettavasti tällainen naisrotu on olemassa...
Meidän miesten onneksi nämä on helppo tunnistaa, nämä on juuri niitä jotka viihtyi jo yläkouluikäisinä siellä amispoikien autojen takapenkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Turha siellä yhtään moralisoida. Katsojat saivat mitä halusivat. Päätyyn asti mentiin.
Onkohan tuon Joannan isä ylpeä tyttärestään, työkseen kun kansaa pitäisi edustaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän miesten onneksi nämä on helppo tunnistaa, nämä on juuri niitä jotka viihtyi jo yläkouluikäisinä siellä amispoikien autojen takapenkeillä.
Joo, Joanna vaikutti kyllä todella typerältä bimbolta noiden ruutu-jaksojen perusteella nyt kun itsekin katsoin. Siis ensin itkeä tihrustaa olevinaan niin järkyttyneenä, kun varattu mies "välttelee" häntä. :D Miten tyhmä muija oikeasti pitää olla, että puhuu kuin siinä olisi jotain väärää tai loukkaavaa, että varattu yrittää kunnioittaa parisuhteessa sovittuja rajoja ( ettei viedä ihastusta eteenpäin jos tuntee ihastusta toiseen). No tyhmä on kyllä Henkkakin, kun oli kuitenkin sitten noin äkkiä munansa vietävissä.
Mutta kyllä Joannan bimbovaikutelma sinetöityi vielä siinä, kun käyttäytyi tosiaan kuin olisi oikein ylpeä ja kokisi jotenkin onnistuneensa nyt, ihan kuin se olisi joku suurikin saavutus että antaa pillua varatulle miehelle ja vielä ilman ehkäisyä.
Käyttäjä9658 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän miesten onneksi nämä on helppo tunnistaa, nämä on juuri niitä jotka viihtyi jo yläkouluikäisinä siellä amispoikien autojen takapenkeillä.Joo, Joanna vaikutti kyllä todella typerältä bimbolta noiden ruutu-jaksojen perusteella nyt kun itsekin katsoin. Siis ensin itkeä tihrustaa olevinaan niin järkyttyneenä, kun varattu mies "välttelee" häntä. :D Miten tyhmä muija oikeasti pitää olla, että puhuu kuin siinä olisi jotain väärää tai loukkaavaa, että varattu yrittää kunnioittaa parisuhteessa sovittuja rajoja ( ettei viedä ihastusta eteenpäin jos tuntee ihastusta toiseen). No tyhmä on kyllä Henkkakin, kun oli kuitenkin sitten noin äkkiä munansa vietävissä.
Mutta kyllä Joannan bimbovaikutelma sinetöityi vielä siinä, kun käyttäytyi tosiaan kuin olisi oikein ylpeä ja kokisi jotenkin onnistuneensa nyt, ihan kuin se olisi joku suurikin saavutus että antaa pillua varatulle miehelle ja vielä ilman ehkäisyä.
Ja tosi-tv:ssä. Olisi ehkä ollut fiksumpaa treffata sarjan jälkeen.
+++
Katsokaa uusin tiiseri. Mitkä ihmeen viirut Julian tissien alla on? Silarit? Liiveistä hankauma? Töh? Tosi tummat jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi ehkäisy on molempien vastuulla. Jos Joanna epäili tai huomasi, että kondomia ei ole olisi hän voinut fiksuna likkana lähteä pois sängystä.
Eli ei tossa mun silmään mitään raiskausta tapahtunut, kortsun olisi voinut hakea kumpi tahansa - jos olisivat halunneet.
Kaikki TIS osallistujat on testattu mahdollisten sukupuolitautienn varalta ja Joannalla luultavasti on pillerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi ehkäisy on molempien vastuulla. Jos Joanna epäili tai huomasi, että kondomia ei ole olisi hän voinut fiksuna likkana lähteä pois sängystä.
Eli ei tossa mun silmään mitään raiskausta tapahtunut, kortsun olisi voinut hakea kumpi tahansa - jos olisivat halunneet.Kaikki TIS osallistujat on testattu mahdollisten sukupuolitautienn varalta ja Joannalla luultavasti on pillerit.
Ja uudet tartunnat eivät näy testeissä, esim HIV ei kai ekan kolmen kuukauden aikana näy ollenkaan. Ja Henkka kun on kerran noin nuoreen ikään ehtinyt kertomansa mukaan paneskella satojen kanssa ristiin rastiin, sekä miesten että naisten kanssa, niin on voinut hyvin ehtiä hankkia sen tartunnan vielä testien ottamisen jälkeenkin. Vaikuttaa olevan sen verran liukas liikkeissään.
Kertoo kyllä paljon Joannastakin, että antaa painaa paljaalla vaikka tietää toisella olevan tuollainen seksihistoria. Minä en antaisi koskea pitkällä tikullakaan sellaisen miehen, joka tietäisin uittaneen muniaan sadoissa naisissa ja miehissä. 🤮 Saati sitten ilman kondomia!
Vierailija kirjoitti:
+++
Katsokaa uusin tiiseri. Mitkä ihmeen viirut Julian tissien alla on? Silarit? Liiveistä hankauma? Töh? Tosi tummat jäljet.
Näköjään. Ei taida tuollaisia jälkiä tulla muuten kuin silikoneista.
Käyttäjä9658 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän miesten onneksi nämä on helppo tunnistaa, nämä on juuri niitä jotka viihtyi jo yläkouluikäisinä siellä amispoikien autojen takapenkeillä.Joo, Joanna vaikutti kyllä todella typerältä bimbolta noiden ruutu-jaksojen perusteella nyt kun itsekin katsoin. Siis ensin itkeä tihrustaa olevinaan niin järkyttyneenä, kun varattu mies "välttelee" häntä. :D Miten tyhmä muija oikeasti pitää olla, että puhuu kuin siinä olisi jotain väärää tai loukkaavaa, että varattu yrittää kunnioittaa parisuhteessa sovittuja rajoja ( ettei viedä ihastusta eteenpäin jos tuntee ihastusta toiseen). No tyhmä on kyllä Henkkakin, kun oli kuitenkin sitten noin äkkiä munansa vietävissä.
Kieltämättä jäänyt vähän sellainen vaikutelma, että on 15-vuotiaan tasolla. "Siis kaikki sano et Henkka pyytää mut treffeille, mut sit se ei pyytänytkään niin sit mä olin silleen et hävettää, ja ku Henkka on tuijotellut mua koko illan ja sit Jannicakin sanoi et Henkka tuijotti mua ja sit mä olin että" jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+++
Näköjään. Ei taida tuollaisia jälkiä tulla muuten kuin silikoneista.
Mutta onpa sopuisan kokoiset tai suorastaan pienet silareiksi. Hämmentävää. Ehkä joskus selviää.
Mitkä on näiden parien ammatit/työpaikat?
Koska hyvät tavat. Nuoriso tarvitsee oikeaa kasvatusta, mutta valitettavasti punavihreät ovat pilanneet senkin.