TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Oli vähän pettynyt olo kun spoilerilla oli harhaan johdettu.
Jakson paras kohta oli
-"Oliks ehkäsyy?"
-"En mä sisään tuu"T. Raskaaksi parista työnnöstä tullut
joo tämä kohta.. paniko sitte ilman ehkäsyä oman kumppaninsa kanssa? ilmeisesti. vai eikö muka ole ehkäsyä tuolla ?? :O
Muija varmaan toivoi ihan seksitautien puolesta, mutta oli siinä vaiheessa jo vähän myöhäistä...
Laadukasta tämä ehkäisytietämys ja -valistus Suomessa 😂
SPOILER
RUUTU+
Jes! Viimeinkin tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Jakson paras kohta oli
-"Oliks ehkäsyy?"
joo tämä kohta.. paniko sitte ilman ehkäsyä oman kumppaninsa kanssa? ilmeisesti. vai eikö muka ole ehkäsyä tuolla ?? :O
No voihan Julialla olla ehkäisy, mutta eihän se tuolla miesten saarella paljon auta.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler ruutu +
.
.
.
Ää! Tätä en osannut odottaa, en ainakaan näin nopeasti. Henkka repsahti loppuun asti.
Siis oliko se panija Henkka??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin toipuvan alkoholistina kuulen omia juoma-ajan selityksiä Mikan puheissa. "Ei Mirkun tarttisi puhua juomisestani, kun se on henk.koht asia" No ei se kyllä ole, koska vaikuttaa suhteeseen...
Itse taas entisenä alkoholistin puolisona en näe Mikassa oikein mitään alkoholismin merkkejä. Hän ei ole ollut edes kovin kännissä tuolla eikä fiilistele ja retostele juomisiaan ja bilettämisiään. Verrattuna moneen muuhun aiemmin nähtyyn, Mikahan on ihan pyhäkoulupoika. Se, että on kännissä naisten vietävissä, ei tarkoita vielä alkoholismia.
"Retostele ja fiilistele"? Ei niin vaan katuu ja häpeää....ja siltikin taas kohta samassa tilanteessa. Mutta eipä jaksa käydä tästä keskustelua. Tulipa todettua
Mä olen sen verran tosikko, että jotenkin toivoisin tuotannon puuttuvan siihen, että humalaiset nuoret jättävät käyttämättä ehkäisyä. Riskit on isot ja todella huonoa esimerkkiä näytetään nuorille katsojille. Olen itse ollut nuorena samanlainen reppana kuin Joanna, joka ei uskaltanut vaatia ehkäisyä törkeän välinpitämättömältä henkalta, pahalta tuntuu katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler ruutu +
.
.
.
Ää! Tätä en osannut odottaa, en ainakaan näin nopeasti. Henkka repsahti loppuun asti.Siis oliko se panija Henkka??
No oli! Mika meni edelleen pusu-linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler ruutu +
.
.
.
Ää! Tätä en osannut odottaa, en ainakaan näin nopeasti. Henkka repsahti loppuun asti.Siis oliko se panija Henkka??
No oli! Mika meni edelleen pusu-linjalla.
Voi ei! :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin toipuvan alkoholistina kuulen omia juoma-ajan selityksiä Mikan puheissa. "Ei Mirkun tarttisi puhua juomisestani, kun se on henk.koht asia" No ei se kyllä ole, koska vaikuttaa suhteeseen...
Itse taas entisenä alkoholistin puolisona en näe Mikassa oikein mitään alkoholismin merkkejä. Hän ei ole ollut edes kovin kännissä tuolla eikä fiilistele ja retostele juomisiaan ja bilettämisiään. Verrattuna moneen muuhun aiemmin nähtyyn, Mikahan on ihan pyhäkoulupoika. Se, että on kännissä naisten vietävissä, ei tarkoita vielä alkoholismia.
"Retostele ja fiilistele"? Ei niin vaan katuu ja häpeää....ja siltikin taas kohta samassa tilanteessa. Mutta eipä jaksa käydä tästä keskustelua. Tulipa todettua
Eihän hän juomistaan kadu ja häpeä vaan tekemisiään. Myös selvin päin.
Vertaa vaikka aiempien kausien Valluun tai Toniin. Mika ei todellakaan juokse silmät kiiluen viinasnapsien perässä ja kilju kännihokemia, miten mahtavaa on olla kännissä ja tänään vedetään pää täyteen.
SPOILER!!!
Mika on kyllä ärsyttävä ihminen. Todella itsekäs. Toinen yrittää korjata parisuhdetta ja kertoo rakastavansa, eikä toiselta tule mitään vastauksia. En ymmärrä miksi on parisuhteessa. Jos on noin vietävissä niin ei kannattaisi olla suhteessa. Toivottavasti oppii ja kasvaa.
Ja Henkka todella omituinen...ja ihmettelen ettei sinkkuja hävetä tollaiset paneskelut, jotka näkyy kaikille, 'öö olihan ehkäisy'. Minkä takia??
Anna on vähän irvokkaan näköinen kun meikit valuu pitkin kasvoja (Ruutu+) 😆
Henkan sormia kuvattiin panon jälkeisenä aamuna ja kynnet ihan likaiset.. vanhat valkovuodot siellä hyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Jakson paras kohta oli
-"Oliks ehkäsyy?"
Juu, siinäpä taas nuorten käsitys ehkäisystä. Paljaalla vaan.
Henkallahan on vielä omien sanojensa mukaan yli 100 seksikumppania, en nyt muista lukemaa... Mutta jos suhtautuminen ehkäisyyn on toi (tuskin eka tai vika kerta), niin onhan se jo todella iso riski kumppanille. Erityisesti naisille, koska miehet voivat esim. kantaa useita HPV-kantoja oireettomana ja naisille taas aiheuttavat mm. syöpäriskiä. Todella karseeta välinpitämättömyyttä ja ihan kiukuttaakin Joannan puolesta, kun kuitenkin ehkäisyn perään kyseli.
Yritän olla laittamatta tätä hypetystä toistamiseen..oon siis mies ja noista sinkuista suurin houkutus ja kiinnostavin on ylivoimaisesti <3 Vilma <3..varmasti on luonnonkauniskin ilman meikkejä ja sellainen kuva siitä ois tosi kiva nähä,luonteesta vasta hiukka pintaa saatu selville ja tulee ehk vielä jotain lisää infoa, ku Miten kanssa sill ainaki eessä ne treffit..."ns.Outokummun" no joo pohj.karjalan murre uppoaa muhun ku voi veitseen..mulla sukulaisia ja juuria outokumpu liperi viinijärvi alueelta = siell tosin taitaa vain vanhempaa ikäluokkaa ja Joensuu tiest myös jokseenki tuttu..Annassa on parasta kans tuo hauska murre. Varatuista jos on iha pakko valita niin Sonya selkee ykkönen..Mirkku tuntuu poloiselta vaikka sillekki hurja houkutus toi "Kiima". Julia vetoaa joka pussauksella Läriin ett se on vain leikkiä ku tuo yön teema on mikä on. En oo siis nähnyt ruutu+ jaksoja. Mika ja Pepsu ilmeisesti ne suutelijat siin peiton alla tuossa ihan vikassa kuvassa vaiko..? Kylläpä on saatu paljon biseksuaaleja tähän kauteen.
En tiiä miks mun eka kommentti ei menny läpi mutta koitetaan uudestaan. Eli olin jo tulossa kehumaan Henkkaa kun noudatti heidän rajojaan bileissä (= ei nuoleskellut Joannan kanssa) mutta näköjään nuolaisin enne kuin tipahti... Ei sinänsä yllätä muu kuin se että tämä käänne tulee niin pian. Ennustin joitakin sivuja sitten että Julia sortuu ja Henkka kostaa. Näköjään olin oikeassa. Ärsytti kyllä Julian se oli peliä selittelyt kun oli koko ajan vaihtamassa sylkeä Lärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Jakson paras kohta oli
-"Oliks ehkäsyy?"
Henkallahan on vielä omien sanojensa mukaan yli 100 seksikumppania, en nyt muista lukemaa... Mutta jos suhtautuminen ehkäisyyn on toi (tuskin eka tai vika kerta), niin onhan se jo todella iso riski kumppanille. Erityisesti naisille, koska miehet voivat esim. kantaa useita HPV-kantoja oireettomana ja naisille taas aiheuttavat mm. syöpäriskiä. Todella karseeta välinpitämättömyyttä ja ihan kiukuttaakin Joannan puolesta, kun kuitenkin ehkäisyn perään kyseli.
170-200 panokumppania, näin Henkka kertoi bileissä. Sitten kehtaa lykkiä 19-vuotiasta tyttöä paljaalla 🤮
Tämä tyyppi muuttui juuri heittämällä kauden oksettavimmaksi tyypiksi. Näin se ulkokuori voi pettää.
Vilma-fani kirjoitti:
Yritän olla laittamatta tätä hypetystä toistamiseen..oon siis mies ja noista sinkuista suurin houkutus ja kiinnostavin on ylivoimaisesti <3 Vilma <3..varmasti on luonnonkauniskin ilman meikkejä ja sellainen kuva siitä ois tosi kiva nähä,luonteesta vasta hiukka pintaa saatu selville ja tulee ehk vielä jotain lisää infoa, ku Miten kanssa sill ainaki eessä ne treffit..."ns.Outokummun" no joo pohj.karjalan murre uppoaa muhun ku voi veitseen..mulla sukulaisia ja juuria outokumpu liperi viinijärvi alueelta = siell tosin taitaa vain vanhempaa ikäluokkaa ja Joensuu tiest myös jokseenki tuttu..Annassa on parasta kans tuo hauska murre. Varatuista jos on iha pakko valita niin Sonya selkee ykkönen..Mirkku tuntuu poloiselta vaikka sillekki hurja houkutus toi "Kiima". Julia vetoaa joka pussauksella Läriin ett se on vain leikkiä ku tuo yön teema on mikä on. En oo siis nähnyt ruutu+ jaksoja. Mika ja Pepsu ilmeisesti ne suutelijat siin peiton alla tuossa ihan vikassa kuvassa vaiko..? Kylläpä on saatu paljon biseksuaaleja tähän kauteen.
Täällä yks naimisissa oleva heteronainen, Vilma-fani myös. Ihana tyttö :) Aina ystävällinen ja hauska. Jotenkin niin oma ittensä. Varatuista miehistä nappaisin kainaloon Mitten ja VP:n
Anna vaikuttaa tosi reilulta ihmiseltä. Mm. ihmetteli kun Mirkku huorittelee Pepsua. Hirveän rumasti täällä puhuttu Annasta. Mun mielestä kyllä Tempparihistorian piristävin tyyppi! Asenne kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Jakson paras kohta oli
-"Oliks ehkäsyy?"
Totta, tuntuu ettei ihmiset välitä ehkäisystä, varsinkaan miehet. Mitä on kuunnellut kaveriporukan juttua niin just sellaista et "oon pannu 100 naista, mut ei oo tauteja". Pitäkää huolta omasta terveydestänne ja käykää testeissä, jos ette käytä ehkäisyä ja vaatikaa miehiltä samaa.
spoiler:
Kuka saa kyytiä ens viikon jaksossa? :D Mirkkua kuvattiin? Kunnon PHAT, PHAT, PHAT-äänet vaan kuulu