TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tosiaan Julian nopea kelkan kääntäminen, kun ensin itkeskeli Henkan huonoa itsetuntoa ekalla Kurosen diffuuserihiilloksella. Ei ilmeisesti luottoa Henkkaan ollut alun alkaenkaan kovin paljon, kun sai hetkessä itsensä lietsottua tuollaiseen todisteluvimmaan Henkan epärehellisyydestä aika kevyin perustein.
Läri näyttää välillä ehkä jopa vähän vaivaantuneelta Julian seurassa tai voi olla että on vain editoitu sellaiset pätkät näkyviin. Vai onko vain omaa kuvitelmaani? Harmi ettei Julian ja Joken iltapuuhista oikein saanut selkoa pimeän vuoksi. Vaihtoiko Julia lennosta Jokkeen kun itsekin huomasi ettei Läri lämmennyt, vai mikähän oli taustalla.
Mikan aamuiset puheet siitä ettei kaduta yhtään vaikuttivat aika karuilta. Videon katsomisen jälkeen taisi ymmärtää kämmänneensä, ja nopeasti päätteli ettei taida olla sopiva mies Mirkulle. Pepsu ei varmasti siviilissä kahta kertaa katsoisi Mikaan päinkään. Vähän sinisilmäiseltä vaikutti kun Mika niin välittömästi tuumasi, että kyllä on paljon helpompi Pepsun kanssa jutella kuin Mirkun. Ei ehkä näe itse ettei irl homma toimisi ihan näin.
Läri ei vaikuta yhtään kiinnostuneelta Juliasta. Lärin ulkoisesta habituksesta päätellen Julian tyyli jo on hänelle iso nou nou.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tosiaan Julian nopea kelkan kääntäminen, kun ensin itkeskeli Henkan huonoa itsetuntoa ekalla Kurosen diffuuserihiilloksella. Ei ilmeisesti luottoa Henkkaan ollut alun alkaenkaan kovin paljon, kun sai hetkessä itsensä lietsottua tuollaiseen todisteluvimmaan Henkan epärehellisyydestä aika kevyin perustein.
Läri näyttää välillä ehkä jopa vähän vaivaantuneelta Julian seurassa tai voi olla että on vain editoitu sellaiset pätkät näkyviin. Vai onko vain omaa kuvitelmaani? Harmi ettei Julian ja Joken iltapuuhista oikein saanut selkoa pimeän vuoksi. Vaihtoiko Julia lennosta Jokkeen kun itsekin huomasi ettei Läri lämmennyt, vai mikähän oli taustalla.
Mikan aamuiset puheet siitä ettei kaduta yhtään vaikuttivat aika karuilta. Videon katsomisen jälkeen taisi ymmärtää kämmänneensä, ja nopeasti päätteli ettei taida olla sopiva mies Mirkulle. Pepsu ei varmasti siviilissä kahta kertaa katsoisi Mikaan päinkään. Vähän sinisilmäiseltä vaikutti kun Mika niin välittömästi tuumasi, että kyllä on paljon helpompi Pepsun kanssa jutella kuin Mirkun. Ei ehkä näe itse ettei irl homma toimisi ihan näin.
Läri ei vaikuta yhtään kiinnostuneelta Juliasta. Lärin ulkoisesta habituksesta päätellen Julian tyyli jo on hänelle iso nou nou.
Samaa mieltä. Kehonkieli on hieman torjuvaa ja vaivaantunutta. Ei kauheasti edes katso Juliaan päin.. Julia taas on ihan lääpällään ja Läri ei tiedä kuinka olisi, kun pitäis vietellä varattua vaikka ei ole yhtään omaan makuun. Jokaisella saa olla oma tyylinsä, mutta olisihan Julia vähän nätimpi tavallisemmalla tyylillä.. vaikka sopiihan tuo tyyli hyvin Julialle, mutta ei ehkä miellytä kuin heviäijiä. Nykyäänhän sillä on tatska toisella puolella päätäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
SPOILER SPOILER
Juliaan liittyen selviää hiukan, miksi ei luota Henkkaan. Ja ensi viikon ruutu+ teaserissa vihjataan jo selkeästi ketkä varatut tuntee vetoa toisiaan kohtaan.
SPOILER SPOILER
Mitte ja VP on nuo kaksi?
Ruutu+ SPOILER SPOILER
Siis kuulinko oikein, että Mitte kysyi VP:ltä, että onko VP ajatellut häntä missään muussa mielessä?!?
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Kehonkieli on hieman torjuvaa ja vaivaantunutta. Ei kauheasti edes katso Juliaan päin.. Julia taas on ihan lääpällään ja Läri ei tiedä kuinka olisi, kun pitäis vietellä varattua vaikka ei ole yhtään omaan makuun. Jokaisella saa olla oma tyylinsä, mutta olisihan Julia vähän nätimpi tavallisemmalla tyylillä.. vaikka sopiihan tuo tyyli hyvin Julialle, mutta ei ehkä miellytä kuin heviäijiä. Nykyäänhän sillä on tatska toisella puolella päätäkin.
https://www.instagram.com/p/BhEWv5wgWm_/ Muutama vuosi sitten näytti tuolta, että aika radikaaliin suuntaan mennyt
Mistä lähtien näiden keskustelujen kommentit joutuu tarkastuksen alle ennen julkaisua?
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
SPOILER SPOILER
Juliaan liittyen selviää hiukan, miksi ei luota Henkkaan. Ja ensi viikon ruutu+ teaserissa vihjataan jo selkeästi ketkä varatut tuntee vetoa toisiaan kohtaan.
Voitko kertoa lisää?
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
SPOILER SPOILER
SPOILER SPOILER
Mitte ja VP on nuo kaksi?
Ruutu+ SPOILER SPOILER
Siis kuulinko oikein, että Mitte kysyi VP:ltä, että onko VP ajatellut häntä missään muussa mielessä?!?
Kyllä se niin kysyy, mutta mä ajattelin sen niin että Mitte puhuu Sonjasta VP:lle. Olen kyllä miettinyt sitä niiden asentoa siinä sängyllä, että yleensä miehet eivät ole sillä tavoin toistensa lähellä. Erityisesti kun se on VP, jonka jalat ovat Miten ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VP vaikuttaa fiksulta ja syvälliseltä, mutta väkisinkin tulee mieleen että saako hän itse tuosta suhteesta yhtä paljon kuin Anna? Anna saa selvästi paljon henkistä tukea, keskusteluapua ja turvaa, jopa niin että VP oli huolissaan Annasta, joka oli ollut vain muutaman erossa hänestä.
Vaikka täällä ja ohjelmassakin väläytellään että VP olisi tossun alla, niin en usko siihen. Anna on riippuvaisempi VP:stä kuin toisinpäin. Heillä on pitkä suhde ikäisekseen ja selvästi aitoa rakkautta ja ymmärrystä toisilleen. Voi toki olla ettei se kestä koko elämää, niinkuin harvat ensimmäiset suhteet kestää. Mutta ei heidän suhde vielä Temppareihin kaadu, parhaimmillaan voivat saada tarvittavaa tasapainoa.
Mä luulen että toi Anna ei vaan kehity enää. Mennään huomionhaku edellä vaan tästä hamaan tulevaisuuteen. Rusinat pullasta.
Mutta VP:lle soisin paremman tulevaisuuden, että häntäkin oikeasti kuunnellaan. Onhan tossa kaverissa potentiaalia vaikka millaseksi ihmiseksi, jos ei tarvitsisi mennä sen Annan mallin mukaisesti. Tuntuu että sieltä tulee kaikki, jopa se mitä vastaan meillä kapinoidaan.
Et en usko että VP tulee aidosti kuulluksi muuta kuin asioissa jotka koskettaa Annaa jotenkin. Vaikuttaa et sit jos VP:n jutut pitäisi nostaa esiin, niin vaihtoehto on että mee puhuun niistä jollekin muulle. Ja jos Annan asiat on ratkottava, niin VP ratkoo niitä ja sen lisäksi Anna hakee haluamansa seksin muualta.
Hyväksikäytöltä toi vaikuttaa.
Jokin tuossa häiritsee. Anna on tosiaan riippuvainen VP. n tuesta. Ehkä muukin tuki voisi tulla kyseeseen. Ovat olleet lapsesta asti yhdessä, niin missä vaiheessa Anna on huomannut ettei oma mies voi tarjota kaikkea?
Toisaalta jää tunne et VP on aivopesty heidän suhteen olevan ok.
Annalle varsinkin on tuolla tärkeää tuoda esille kuinka edistyksellisiä ovat. Varsinainen parisuhde jää taka-alalle kun hehkutetaan vaan tätä heidän erikoista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä näin naisena haluan tietää, mitä sieltä alakerrasta löytyy, kun petipuuhiin aletaan. Eikä sillä väliä, mitä siellä on, mutta haluan suhtautua asiaan etukäteen.
Luuletko tosiaan, että se selviää vasta täkin alla? Toisaalta, olisihan se vähän noloa, jos baarissa tapaamasi komea ja mukava mies kertoisikin olevansa trans ja sinä jäisit paistia vaille.
Mitähän "paistia" vaille jäisin, kun ei transmiehellä ole mitään paistia tarjota? Voi olla komea katsella, nutta sängys täysin hyödytön heteronaiselle. Ei ole oikeaa työkalua ja vaikka joku tekoviritelmä löytyisi, niin se ei toimi kuin aito; ei kovetu, ejakuloi jne. Kaikki asioita, jotka heteronaisena nimenomaan minua kiihottavat.
Vähän sama kuin jos tilaisin ravintolassa makkaraa, mutta saisinkin vegeversion. Varmaan samalta näyttää päällisin puolin, mutta ei todella ole sama asia eikä sitä mitä halusin.
No tälle heteronaiselle mitte kelpaisi hyvin. Tärkeämpää mitä siellä pään sisällä on kuin jalkojen välissä. Yhdyntä ei muuten ole ainoa seksin harrastamisen muoto. Jos sulle se k*rpä on niin tärkeä niin pysy sitten niissä miehissä jotka sua kiinnostaa ja anna muiden olla sellasia kuin ovat. Älä puhu kaikkien heteronaisten puolesta.
Voin oikeasti vaan kuvitella, kuinka rankkaa olisi olla trans. Tästäkin ketjusta näkee, kuinka paljon heihin kohdistuu painetta ja inhottavaa käytöstä. Mahtaa olla kestämistä.
Eikö Anna ja VP pyydetty erikseen mukaan, että olivat hakeneet aiemmalle/aiemmille kausille pääsemättä?
Mietin vaan mikä on muuttunut, eikö pareja riittänyt vai haluttiinko tästä muovata lehtisensaatiokausi, ovat ainakin lehtien otsikoissa pyörineet ahkerasti kaikkien paljastuksien jälkeen. Paljon mässäilyä ja julkisuutta
Koska yhdessä jaksossa VP sanoi että viime keväänä tämä järjestely oikeastaan alkoi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
SPOILER SPOILER
Voitko kertoa lisää?
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Siis Julia kertoi kameroille, että tietää 99% varmasti, että Henkka on valehdellut hänelle joistain jutuista suhteen aikana, muistaakseni viittasi joihinkin juttuihin, mitä Henkalle on tapahtunut ennen kuin alkoivat seukkaamaan.
Tähän toiseen keissiin liittyen en muista sanatarkasti mutta Mitte ja VP siinä jutteli. Tää oli selitetty tuossa vähän aiemmin, mitä Mitte siinä sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Henkan ja Julian suhteesta.. Muistatteko kun alussa niin oli olevinaan täydellinen suhde ja täydellinen pari? Itsellä ainakin tuli siitä "todistelusta" mieleen että jotain mätää siellä taustalla on. Henk. koht uskon että kun Henkasta on nyttemmin kuoriutunut aika komeakin mies niin on viettänyt varmastikin aika villiä seksielämää ja on selvästi seksin suhteen aika avoin kun on bi jne. Joten jäin miettimään että Julia jolla huonoja kokemuksia edellisistä suhteista niin on jotenkin saanut villiä elämää viettävän Henkan nyt liekaan ja parisuhteeseen jossa Henkka rauhoittunut elämään naisen kanssa eikä enää seksillä yritä pönkittää huonoa itseluottamusta (itse tein joskus ihan samaa, ja luvut kumppaneista täsmää itsellä suhteessa omaan ikääni..) mutta Julialla kuitenkin ollut epäilys taustalla että onko Henkka sittenkin jatkanut makaamista muiden miesten ja naisten kanssa. Jäänyt fiilis muutenkin että bdsm jutut tätä paria kiinnostaa yms että aika vapautuneita seksin suhteen tutuu olevan. Jotain siellä taustalla kuitenkin on mitä me ei vielä tiedetä siksi en viitsi Julian käytöstä vielä ihan moittia niin kovin koska en usko että suhde on niin tasapainoinen ja täydellinen mikä kuva on annettu. Julia myös kuulemma sanoo että rakastaa Henkkaa enemmän kuin Henkka häntä. Ehkä Henkka on epävarma vielä seksuaalisuudestaan tai jotain mutta ei halua myöntää itselleen ja siksi haluaa äkkiä kihloihin ja sitoutua naiseen.
Kuinka voi sanoa rakastavansa enemmän, kuka on pätevä mittaamaan? Ja millä?
Onkohan tähän olemassa premiun versioo? Maksaisin mielelläni 30€/kk, jos sais ääliöden kommentit ruudulta pois.
Miten täällä ei ole keskustelua eilisestä Extrasta (ilman ruutu plussaa), jossa vieraana oli Sanel! Sanel varmaan puki aika monen miehen tuntemukset sanoiksi täräyttämällä, ettei tällä kaudella olisi ollut kiinnostunut kenestäkään varatusta naisesta noin niinkuin ulkonäöllisesti. Sellainen pakkaus olisi ollut Sanelin mielestä hyvä, että sinkkujen persoonista yhdistelty jotain juttuja (Annasta ainakin seksuaalinen estottomuus) ja yhdistetty sitten Kim Kardashianin ulkonäköön! :D :D Sanelilla on rima korkealla. Olisi kyllä ollut hauska tällä kaudella katsoa Sanelia nyrpistelemässä nenäänsä naisten resortilla ja treffeillä vaikka Annan kanssa.
Musta on todella noloa katsoa Juliaa lääppimässä ja lähentelemässä Läriä. "Siis mä haluun tietää kuka on Läri"! "Mä haluun mennä Lärin pään sisään"! "Siis Läri on niin mysteerinen että mun on pakko selvittää kuka se on"! Mitä ihmettä? Eiköhän suurin syy Lärin "mysteerisyyteen" ole ihan se, että Lärillä on helvetin tylsää eikä jaksa teeskennellä kiinnostunutta. Ja sitten Julia juoksee kaverin perässä. Periaatteessa pitäisi olla niin, että varatut olisi niin kuumia pakkauksia, että saisivat sinkut ihastumaan itseensä ja sen pitäisi olla Lärin, joka kiemurtelisi kiimoissaan sohvalla silmät Juuliaan porautuneena, ja höpöttävän "Juulia on niin jännän mysteerinen että haluan selvittää, kuka Juulia on". Nyt näkee, ettei Läriä oikeasti kiinnosta paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä näin naisena haluan tietää, mitä sieltä alakerrasta löytyy, kun petipuuhiin aletaan. Eikä sillä väliä, mitä siellä on, mutta haluan suhtautua asiaan etukäteen.
Luuletko tosiaan, että se selviää vasta täkin alla? Toisaalta, olisihan se vähän noloa, jos baarissa tapaamasi komea ja mukava mies kertoisikin olevansa trans ja sinä jäisit paistia vaille.
Mitähän "paistia" vaille jäisin, kun ei transmiehellä ole mitään paistia tarjota? Voi olla komea katsella, nutta sängys täysin hyödytön heteronaiselle. Ei ole oikeaa työkalua ja vaikka joku tekoviritelmä löytyisi, niin se ei toimi kuin aito; ei kovetu, ejakuloi jne. Kaikki asioita, jotka heteronaisena nimenomaan minua kiihottavat.
Vähän sama kuin jos tilaisin ravintolassa makkaraa, mutta saisinkin vegeversion. Varmaan samalta näyttää päällisin puolin, mutta ei todella ole sama asia eikä sitä mitä halusin.
Miksi tästä pitää jauhaa sivu toisensa jälkeen ja ilmeisesti jokaisen 100% heteromamman on nyt aivan pakko käydä kirjoittamassa oma fantasiansa siitä miten mahtava on oikea peenis?
Sama pätee Mitteen transmiehenä kuin muihinkin miehiin tai varattuihin ylipäänsä temppareissa. Jotkut sinkut kiinnostuu, jotkut ei yhtään, jotkut saattaa esittää kiinnostunutta vaikkeivat tosielämässä katsoisi päinkään. Että antakaa nyt jo oikeasti olla! Ei kiinnosta!
Ja jos nyt joku tulee sanomaan että tuo peenishehkutus (tai mikä noiden viestien pointti nyt onkaan) ei liity vain temppareihin, niin tämä on väärä ketju sille keskustelulle. Tämä on temppariketju ja pidetään se sellaisena.
Eiköhän se ole yksi ja sama seksuaalisuudestaan epävarma "100%hetero!!!11" -juntti tai (mitä itse uskon) erittäin epätoivoinen trolli, jota selkeästi harmittaa kun ei saa trollauksensa enempää huomiota, jolloin nähtävästi pitää yrittää trollaa koko ketju mahdollismman täyteen, että joku varmasti tämän yksinäisen peikon huomaisi ja noteeraisi, kun ei kukaan oikeassa elämässäkään :(
Mutta hei anna jo olla, juuri ketään ei jaksa peukuttaa uläs eikä alas eikä oikein vastatakaan. Tee jotain järkevämpää äläkä täytä ketjua turhalla.
Täällä on ollut paljonkin puhetta siitä, että VP ja Anna ovat itse määritelleet suhteensa rajat, VP on fiksu ja pohdiskeleva ihminen ja jos VP sanoo, että suhteen rajat ovat hänelle sopivat niin silloin kenelläkään muulla ei pitäisi olla siihen sanomista. Tavallaan olen samaa mieltä mutta tavallaan arveluttaa silti. Ensinnäkin ihan sen takia, että Anna ja VP kertoivat seurustelleensa "lapsesta asti" ja teini-iästä ainakin kasvaneet yhdessä. Olisi eri asia, jos elämää nähnyt ja erilaisia parisuhteita kokenut 40-vuotias mies kertoo, että hänelle on ok jos kumppani tekee onlyfansia ja huitelee omilla panoreissuillaan. Mutta että parikymppinen poika, joka on teini-ikäisestä asti ollut saman kumppanin kanssa ei ole ehkä riittävän kypsä arvioimaan, onko tuo suhde loppujen lopuksi hänelle sittenkään oman edun mukainen.
Otan esimerkin itsestäni. MInulla on mm. ollut nuorempana kaikenlaista traumataustaa mm. lapsuudesssa ja nuoruudessa, mikä on heijastunut parisuhteisiini, etenkin nuoremmalla iällä kokemattomana. Esim. olin useamman vuoden suhteessa varatun miehen kanssa ja koin sen hyväksi aika lailla samoilla argumenteilla joita Anna ja Vp käyttävät. "Tämä on meille kummallekin ok, en anna yhteiskunnan normien määritellä suhdetta". Lopulta olin aika hajalla tuossa suhteessa ja onneksi tajusin lopettaa. Sitten ajauduin suhteeseen omasta mielestäni itseäni "tasokkaamman" miehen kanssa, joka sanoi minulle aika lailla samoin mitä Anna sanoi VP:lle eli mies kertoi tarvitsevansa seksikumppaneina muitakin naisia minun lisäksi tai ei pysty jatkamaan suhdetta. Syyksi kertoi, että rakastaa kyllä minua ja nauttii seksielämästämme, mutta ei voi sietää ajatusta että hänellä ei olisi muita seksikumppaneita. Vaihtoehdoksi tarjosi eroa, tarjosi myös minulle mahdollisuutta ulkopuoliseen seksielämään, vaikka varmasti tiesi ettei se olisi minun juttu (samoin kuten VP:llä). Herkkänä, rakkaudenkaipuisena ja traumatisoituneena ihmisenä suostuin miehen diiliin, sillä en halunnut erota. Perustelin jälleen kerran samoilla argumenteilla (toisen seksielämä ei ole minulta pois, emme anna yhteiskunnan määritellä, ei ole yhtä oikeaa tapaa olla parisuhteessa). No jaa, lopputulos meni päin pyllyä. Nyt aikuisena ja henkisesti kypsänä ihmisenä en ajattele enää samoin mitä aiemmin ja tunnistan VP-Anna-dynamiikassa paljon itseäni, siis VP:n puolelta. VP:n puolesta toivon sydämeni pohjasta, että kutinani osuu väärään.
Oon niin pettynyt kun metsuriseksuaali-partasinkkumiestä ei näy lainkaan
Esa on kyllä varsinainen kommentaattori! Vähän sellainen hyväntahtoinen hölmö.