TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä heitettiin ajatuksena esille että Temppareistakin voitaisiin esittää julkkiskausi.
Nämä julkkiskaudet kun tuntuu kiinnostavan katsojia ja taas Temppareiden suosio on pikkuhiljaa hiipumassa niin otetaampa äänestys. Yläpeukku jos haluaisit nähdä sellaiset Tempparit joissa parisuhteensa rajoja testaisi julkkispariskunnat. Sinkut olisivat tietenkin taviksia, mutta parit julkkiksia. Alapeukku jos sinua ei voisi vähempää kiinnostaa tälläinen julkku-versio temppareista.
Itse olen sitä mieltä että voisi ollakkin hyvä idea tuoda yksi julkkis-kausi tästäkin ohjelmasta.
Riippumatta näistä julkkiksista ketkä ohjelmaan osallistuisivat niin ohjelma voisi kerätä hyvät katsojaluvut.
No en todellakaan halua nähdä samoja kierräåtysnaamoja kuin muissa realityissa. Julkkiskaudet ovat ihan last season.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti se kun Mitte kertoi jättäneensä Sonyan melkein heti kun pääsivät kotiin ja selitti sitä sillä, että halusi ensin nähdä miten Sonya käyttäytyy iltanuotiolla (tai jotain vastaavaa). Eli jos Sonya olisi käyttäytynyt toisin niin olisiko suhde jatkunut? Hyvä kun erosivat, mutta tuo ihmetytti
Voisikohan tässä olla ollut takana esim se että myöntääkö Sonya ihastuksen Nicoon vai keskittyykö vain siihen mitä Mitte on tehnyt (kuten sitten tekikin).
Noiden reissu nyt ei kuitenkaan ihan niin penkin alle mennyt etteikö asiat olisi periaatteessa olleet puhuttavissa, mutta jos toinen ei edes myönnä ihastuksen tunteita (mitkä nyt olivat aivan päivänselviä), niin vaikea siitä on lähteä keskustelemaan. Ja ilman keskustelua mikään ei muutu.
Tämä nyt on ihan pelkkää mutua, mutta itse ainakin näkisin Mittenä enemmän toivoa tuossa suhteessa mikäli Sonya olisi suostunut keskustelemaan avoimesti myös hänen ihastumisestaan ja reaktioistaan, ja siitä miksi Mitteä kohtaan ei samanlaisia tule. Jos tuollainen vain lakaistaan maton alle niin kaikki tulee jatkumaan ihan samanlaisena eikä nuo kumpikaan varmaan kovin onnellisia olisi ollut.
Toki me nyt ei varmaankaan tiedetä onko Sonya kotona keskustellut Miten kanssa Nicosta, mutta ainakin se kuva jäi ettei myönnä mitään.
Sonya ripustautui Nicoon mielestäni eri tavalla kuin Mitteen koska a) Oli vieraassa paikassa ja vieraiden ihmisten keskellä ja turvautui siellä Nicoon eri tavalla kuin kotona (=turvallinen paikka, tutut kuviot) on tarpeen turvautua ja ripustautua Mitteen. Myös Nico oli uusi tuttavuus/uusi ihastus, ja se tunne uutta ihastusta kohtaan on usein hetkellisesti voimakkaampi kuin sitä kohtaan jonka kanssa on ollut jo 3v. Vaikka nyt ei oikeasti haluaisikaan laittaa puolisoa vaihtoon. Mutta en sitten tiedä, ehkä Sonya ei saanut avattua/sanoitettua tätä Mitelle.
Tapahtuisko Annan ja Vp:n iltanuotiolla yllättävä päätös, kun ovat vasta toisena grillivuorossa? Heillähän on mennyt ihan ok:sti, joten olis luullut heidän olevan ensimmäisenä vuorossa.
Olis kyllä aika jees, jos Vp ilmottais, ettei Anna oo sitä, mitä hän elämältä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on nuorille sama kun kännääminen. Uutta ja jännittävää ja pitää yrittää niillä korostaa olevansa nyt niin aikuista niin aikuista. Vaikka oikeesti aikuisena tajuaa niiden olevan ihan toisarvoisia juttuja elämässä.
No itse ainakin oon todelal tyytyväinen, että tuli nuorena sekstailtua minkä ehti. Mulla on ehtinyt olla tosi paljon nautinnollisia ja antoisia seksi- ja muitakin suhteita, joista olen oppinut paljon itsestäni ja muista. Nyt naimisissa olevana, esikoistani odottavana kun alkaa valjeta, millaista on kun seksielämä hiipuu ties mistä syistä, olen vain iloinen, että nautin siitä mahdollisuudesta silloin kun se oli. Toki elämässäni onkin nyt keskeistä jokin ihan muu kuin seksi, kuten hienosti oivallatkin, mutta en näe, että se mitenkään vähentää sinkkuvuosien seksipuuhien arvoa. Hyvin erilaisia elämänvaiheita ja hyvä niin, mitä niitä vertailemaan ja laittamaan paremmuusjärjestykseen keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on aihe muuttunut täysin. Siirtykää toiseen ketjuun.
Niin on. Tämä ja viimekausi ovat olleet Tempparihistorian huonoimmat.
Eiköhän tää kerro siitä, että sinulle ei vain tämä kausi kolahtanut. Taitaa enemmistön mielipide kuitenkin olla se, että tää kausi oli huomattavasti parempi ku edellinen...
Luetunymmärtäminen on aika heikkoa nykynuorisolla. Minäkin olen sitä mieltä, että tämä kausi oli parempi kuin edellinen. Silti molemmat kaudet ovat olleet järkyttävää kuraa. Se mitä sanot enemmistöksi on omaa tulkintaasi. Kun katsot katsojamäärätilastoja, tämä ja viime kausi ovat olleet pettymyksiä, katsojamäärät laskevat koko ajan. Kaukana ollaan huippuvuosista. Sarjaa tehdään kuitenkin niin kauan, kun tuotto ylittää kulut. Tuottoja tuotantofirma saa mainostajilta ym. ja mainostajilta saatavat rahat ovat suoraan verrannollisia katsojamääriin.
Yhteenvetona voin todeta, että katsojamäärien putoamisella voin todistaa, että kausi oli kuraa, eikä enemmistö tykkää nykymenosta, toisin kuin sinä väität.
En ole väittänyt yhtikäs mitään, sen verran mitä olen keskustelupalstoja lukenut, niin mun silmiin on välittynyt kuva siitä, että enemmistön mielestä tämä kausi on parempi kuin edellinen. Ei taida sullakaan olla luetunymmärtäminen ihan hallussa?
Pidäppä nyt suu kiinni ja mene muualle trollaamaan. Tämä kausi oli paska, edellinen kausi oli paska, mutta 7 kausi oli paras. Siinä oli ohjaaja ja leikkaaja saanut draaman kaarta, ryhmädynamiikan kehitys oli esitetty erinomaisesti, hyvät parit, hyvät sinkut ja paljon tapahtumia. Sellaisia kun saisi lisää.
Missähän seuraava kausi vietetään? Toivottavasti nää suomi-jaksot on takana, tuotanto ei lennätä mitään friikkipareja taikkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä heitettiin ajatuksena esille että Temppareistakin voitaisiin esittää julkkiskausi.
Nämä julkkiskaudet kun tuntuu kiinnostavan katsojia ja taas Temppareiden suosio on pikkuhiljaa hiipumassa niin otetaampa äänestys. Yläpeukku jos haluaisit nähdä sellaiset Tempparit joissa parisuhteensa rajoja testaisi julkkispariskunnat. Sinkut olisivat tietenkin taviksia, mutta parit julkkiksia. Alapeukku jos sinua ei voisi vähempää kiinnostaa tälläinen julkku-versio temppareista.
Itse olen sitä mieltä että voisi ollakkin hyvä idea tuoda yksi julkkis-kausi tästäkin ohjelmasta.
Riippumatta näistä julkkiksista ketkä ohjelmaan osallistuisivat niin ohjelma voisi kerätä hyvät katsojaluvut.
Olishan siinä ideaa. Stefu ja Sofia vois ainakin mennä. Ja sit joku varakas sinkkumies niin näkee miten nopeasti Soffa haistaa taas lompakon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti se kun Mitte kertoi jättäneensä Sonyan melkein heti kun pääsivät kotiin ja selitti sitä sillä, että halusi ensin nähdä miten Sonya käyttäytyy iltanuotiolla (tai jotain vastaavaa). Eli jos Sonya olisi käyttäytynyt toisin niin olisiko suhde jatkunut? Hyvä kun erosivat, mutta tuo ihmetytti
Voisikohan tässä olla ollut takana esim se että myöntääkö Sonya ihastuksen Nicoon vai keskittyykö vain siihen mitä Mitte on tehnyt (kuten sitten tekikin).
Noiden reissu nyt ei kuitenkaan ihan niin penkin alle mennyt etteikö asiat olisi periaatteessa olleet puhuttavissa, mutta jos toinen ei edes myönnä ihastuksen tunteita (mitkä nyt olivat aivan päivänselviä), niin vaikea siitä on lähteä keskustelemaan. Ja ilman keskustelua mikään ei muutu.
Tämä nyt on ihan pelkkää mutua, mutta itse ainakin näkisin Mittenä enemmän toivoa tuossa suhteessa mikäli Sonya olisi suostunut keskustelemaan avoimesti myös hänen ihastumisestaan ja reaktioistaan, ja siitä miksi Mitteä kohtaan ei samanlaisia tule. Jos tuollainen vain lakaistaan maton alle niin kaikki tulee jatkumaan ihan samanlaisena eikä nuo kumpikaan varmaan kovin onnellisia olisi ollut.
Toki me nyt ei varmaankaan tiedetä onko Sonya kotona keskustellut Miten kanssa Nicosta, mutta ainakin se kuva jäi ettei myönnä mitään.
Siinä kyllä pata kattilaa soimaa, eihän Mittekään tunnustanut ihastuneensa Nannaan vaikka pusuteltiin useampaan otteeseen. Eli pysyn kannassani ja sanon että hyvä kun erosivat.
Vierailija kirjoitti:
Missähän seuraava kausi vietetään? Toivottavasti nää suomi-jaksot on takana, tuotanto ei lennätä mitään friikkipareja taikkuihin.
Todennäköisesti lähdetään ulkomaille. Eiköhän Suomi-kaudet ollu tässä. Tuskimpa ne Ahvenanmaallekkaan menevät kuvaamaan. Veikkaan että ihan Thaimaahan asti ei lähdetä vaan kuvauspaikka löytynee Euroopasta jostain sieltä Espanjan, Portugalin, Ranskan jne. suunnalta.
Toki myös Euroopan ulkopuolinen kuvauspaikka on mahdollinen, mut pidän sitä epätodennäköisempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on aihe muuttunut täysin. Siirtykää toiseen ketjuun.
Niin on. Tämä ja viimekausi ovat olleet Tempparihistorian huonoimmat.
Eiköhän tää kerro siitä, että sinulle ei vain tämä kausi kolahtanut. Taitaa enemmistön mielipide kuitenkin olla se, että tää kausi oli huomattavasti parempi ku edellinen...
Luetunymmärtäminen on aika heikkoa nykynuorisolla. Minäkin olen sitä mieltä, että tämä kausi oli parempi kuin edellinen. Silti molemmat kaudet ovat olleet järkyttävää kuraa. Se mitä sanot enemmistöksi on omaa tulkintaasi. Kun katsot katsojamäärätilastoja, tämä ja viime kausi ovat olleet pettymyksiä, katsojamäärät laskevat koko ajan. Kaukana ollaan huippuvuosista. Sarjaa tehdään kuitenkin niin kauan, kun tuotto ylittää kulut. Tuottoja tuotantofirma saa mainostajilta ym. ja mainostajilta saatavat rahat ovat suoraan verrannollisia katsojamääriin.
Yhteenvetona voin todeta, että katsojamäärien putoamisella voin todistaa, että kausi oli kuraa, eikä enemmistö tykkää nykymenosta, toisin kuin sinä väität.
En ole väittänyt yhtikäs mitään, sen verran mitä olen keskustelupalstoja lukenut, niin mun silmiin on välittynyt kuva siitä, että enemmistön mielestä tämä kausi on parempi kuin edellinen. Ei taida sullakaan olla luetunymmärtäminen ihan hallussa?
Pidäppä nyt suu kiinni ja mene muualle trollaamaan. Tämä kausi oli paska, edellinen kausi oli paska, mutta 7 kausi oli paras. Siinä oli ohjaaja ja leikkaaja saanut draaman kaarta, ryhmädynamiikan kehitys oli esitetty erinomaisesti, hyvät parit, hyvät sinkut ja paljon tapahtumia. Sellaisia kun saisi lisää.
Enkä pidä, mulla on oikeus ilmaista mielipiteeni. Sun mielestä tää kausi oli paskaa mut hei sun mielipide ei olekkaan mikään yleisarvollinen mittari. Moni muu ei ole sun kanssa samaa mieltä, joten lopeta toi kiusaaminen jo heti alkuun.
Huomenna viimein freeVP!!! ❤❤❤
Jos kuvattaisiin ulkomailla lämpimässä, luulisi hakijoita olevan selvästi enemmän nyt tämän hakijakadon nähtyäni. Minäkin voisin sen tähden hakea ja elää nuoruuttani tämän koronan keskellä ilmaiseksi :)
Kyllä se näyttääpi siltä että kaikki parit tällä kaudella päätyivät eroon joko iltanotskilla tai sen jälkeen. VP:kin löysi itselleen kaverin tuosta Mittestä. En tiedä tuliko heistä jopa pari.
Mirkku viihtynee sinkkuna edelleen, samoin Julia. Mikasta ja Pepsustakaan ei mitään paria vissiin tule niinkuin ei Henkasta ja Joannastakaan. Ja senhän tiesi jo etukäteen että Joanna ja Pepsu vain kietoivat nämä 2 pillunkipeää miekkosta pikkusormensa ympärille ja pelasivat heillä aikansa kunnes potkivat heidät pois. Näin veikkaan, mikään tietäjähän minä en ole.
Ilmainen ulkomaanmatka kirjoitti:
Jos kuvattaisiin ulkomailla lämpimässä, luulisi hakijoita olevan selvästi enemmän nyt tämän hakijakadon nähtyäni. Minäkin voisin sen tähden hakea ja elää nuoruuttani tämän koronan keskellä ilmaiseksi :)
JOS seuraava kausi kuvattaisiin.. sanotaan nyt vaikkapa Espanjassa niin varmasti olisi paljon enemmän hakijoita. Ohjelmaan kun on perinteisesti hakeneet ne jotka haluavat ilmaisen ulkomaille suuntautuvan ryyppyloman. Sinkuthan viettää aikaa ennen kuvausten alkua kohteessa ja myös kuvausten välissä sekä niiden jälkeen. Varmasti ainakin tasokkaampia sinkkuja sekä parempia pareja hakisi. Nää Suomi-versiot kun ei oo Suomessa asuville kovinkaan eksoottisia.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen ulkomaanmatka kirjoitti:
JOS seuraava kausi kuvattaisiin.. sanotaan nyt vaikkapa Espanjassa niin varmasti olisi paljon enemmän hakijoita. Ohjelmaan kun on perinteisesti hakeneet ne jotka haluavat ilmaisen ulkomaille suuntautuvan ryyppyloman. Sinkuthan viettää aikaa ennen kuvausten alkua kohteessa ja myös kuvausten välissä sekä niiden jälkeen. Varmasti ainakin tasokkaampia sinkkuja sekä parempia pareja hakisi. Nää Suomi-versiot kun ei oo Suomessa asuville kovinkaan eksoottisia.
Minusta olisi fiksua valita tuonne pareja ja sinkkuja, joiden tasot kutakuinkin kohtaavat. Idea vähän katoaa jos parien osapuolet eivät sinkkuja kiinnosta pätkääkään eivätkä heitä siksi edes viitsi yrittää. Ihan kiva idea sinänsä ottaa yleisestä kauneus-/komeuskäsityksestä poikkeavia ihmisiä, mutta se nyt ei vaan oikein toimi. En tiedä oliko hakijoita tällä kaudella tosiaan ollut niin vähän, että siksi oli päädytty näihin pareihin.
Miksi ne valitsee sotanorsuja?
JOS seuraava kausi kuvattaisiin.. sanotaan nyt vaikkapa Espanjassa niin varmasti olisi paljon enemmän hakijoita. Ohjelmaan kun on perinteisesti hakeneet ne jotka haluavat ilmaisen ulkomaille suuntautuvan ryyppyloman. Sinkuthan viettää aikaa ennen kuvausten alkua kohteessa ja myös kuvausten välissä sekä niiden jälkeen. Varmasti ainakin tasokkaampia sinkkuja sekä parempia pareja hakisi. Nää Suomi-versiot kun ei oo Suomessa asuville kovinkaan eksoottisia.[/quote]
Kyllä näinhän se on hakijoiden kannalta ollut, osasit kiteyttää viestini paremmin :)
Anna on vieraana uusimmassa OMG!-podcastin jaksossa ja kertoo Onlyfansistaan. OF tilillä kuulemma selviää myös mitä se on, mitä hän ei saa VP:ltä ja hakee muualta. Eli ilmeisen avoimesti kertoo siellä omista fantasioistaan, joista yksi ainakin selvisi myös tossa podcastissa.