TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Tänään alkaa!
Tänään klo 21:00, Nelonen
Tervetuloa Lappiin!. UUSI KAUSI ALKAA! Neljä pariskuntaa laittaa suhteensa äärimmäiseen testiin. Levillä pareja odottaa 20 kuumaa sinkkua ja kun erotuksen itkut on itketty, pääsevät ensimmäiset bileet alkamaan. ...
Jee, aion katsoa! Vaikka olen tämmöinen tavallinen nelikymppinen nainen, niin tykkään katsoa aivot narikkaan -viihdettä raskaan työpäivän jälkeen; rentouttaa! Ehkä siinä myös pieni kaipaus nuoruuden huolettomuuden vuosiin :) tai ehkäpä kuitenkin helpotus, että oma elämä on niin seesteistä..
Voi jösses. Anna näyttää noissa inserteissä vielä karseammalta kolossilta kuin esittelyvideollaan.
Onko täällä Ruutu plussalaisia? Meinasitteko katsoa kaikki neljä jaksoa putkeen?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä Ruutu plussalaisia? Meinasitteko katsoa kaikki neljä jaksoa putkeen?
ekan jakson katon tänään ja loput huomenna.
Milloin jaksot ilmestyy Ruutuun?
Innoissani olin herkkujen kaa oottaas,mut eihän ruudus oo ees jaksoi?jos ei just ny ilmesty.
Ekat 10 minuuttia mennyt ja jo kaksi kaulatatuointia näkynyt!
Mitä ihmettä? Kymmenen minuuttia pyörinyt jo ja täällä vallitsee harras hiljaisuus? Kaksi ekaa paria vaikuttavat kiinnostavilta ja miljöö on kyllä komea.
Tempparit28 kirjoitti:
Innoissani olin herkkujen kaa oottaas,mut eihän ruudus oo ees jaksoi?jos ei just ny ilmesty.
Kyllä mä katson ruudusta parhaillaan
Paljon kiinnostavampia pareja ku Thainuussa. Nämä puhuvatkin jopa.
Kiintiö plösö pitää olla, aika karmeessa kunnossa.
Keravalaispari ei oo enää yhdessä.
Kukahan panee tuota pullukka-naista?
Vierailija kirjoitti:
Kiintiö plösö pitää olla, aika karmeessa kunnossa.
Mies ja koira on laihoja ruikkuja. Emäntä syöny niittenkin ruuat :(
Aikas hmmmm.....muodokas tämä viimeisin naikkonen.
"TIS-uniformut" kohdillaan, tekoripset, tatuoinnit ja lävistyset. Löytyi vielä sivusiilikin.
Niin eihän siellä ole yhtään esim nais sinkkua? Mene muualle hyvesignaloimaan. Oksettavaa.