Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naiset nyt alkaisivat antaa Tinderissä mahdollisuuksia myös niille epäkiinnostaville miehille, niin mitä tapahtuisi?

Vierailija
19.01.2021 |

Jos treffeillä edelleenkään ei synkkaisi eikä jatkotreffejä tulisi, olisivatko ne epäkiinnostavat miehet tyytyväisiä, kun kuitenkin pääsivät treffeille eli saivat mahdollisuuden?

Vai pitäisikö tulla toiset ja kolmannet vai kuinka monet treffit, jotta mies saisi vielä mahdollisuuden näyttää parhaat puolensa, vaikka ensitapaamiselle ei olisikaan natsannut?

Vai onko toiveena, että seksiäkin pitäisi saada? Eli jos tapaamiset eivät johda kiinnostukseen, niin olisiko mies kuitenkin pettynyt siitä, ettei edetty sänkyyn asti?

Vai uskotteko, että kyllä se epäkiinnostava alkaa kiinnostaa, kun muutaman kerran nähdään ja etenkin, jos edetään seksiin asti?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä ala käymään treffeillä "epäkiinnostavien" miesten kanssa. Olen pahoillani, mutta koen treffailun muutenkin stressaavaksi, aikaa vieväksi ja jännitän jokaisia treffejä todella paljon.  Olen introvertti enkä erityisesti nauti uusien ihmisten tapaamisesta, tutustumisvaihe saati sitten ensitreffeistä. Tämän vuoksi käynkin treffeillä hyvin harvoin ja vain minua oikeasti kiinnostavien miesten kanssa. En näe mitään syytä, miksi minun pitäisi asettaa itseni epämukaviin ja kuormittaviin tilanteisiin "antaakseni mahdollisuuden". Lähden treffeille antaakseni itselleni mahdollisuuden löytää parisuhde, en tee sitä vapaaehtois- tai hyväntekeväisyystyötä.  Seksistä nyt puhumattakaan....

Siis niiden samojen komistusten, jotka kaikki muutkin haluavat. Ja sitten seksiäkin annat heille.

R unk kaatko sä näille viesteille? Onko tämä sulle joku fétissi?

Vierailija
22/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran. Mies oli ehkä kiltti, mutta tyhmä ja oppimaton. Suostuin kumminkin tapaamaan. Paikan päällä odotti lökäverkkareissa ruokkoamattoman risuparran kanssa tyyppi. Olen akateeminen nainen ja olin laittautunut treffeille. Kävelin samantein ulos ja olin kuin en olisi heppua huomannutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rumat ja epäseksikkäät miehet ylpistyvät aina niin kauheasti, jos tällainen kaunis ja luonnostaan seksikäs nainen antaa heille huomiota tai jopa jotain enemmän?

Alkavat käyttäytyä todella koppavasti, epäkunnioittavasti ja jopa ilkeästi. Hei haloo miehet?! Kannattaisiko arvostaa saamianne mahkuja ja olla edes ystävällinen ja nähdä vähän vaivaa jopa....

Varmaan se tasoteoria siellä taustalla. Ne alkaa luulla että heidän oma tasonsa nousi koska sai tasokkaan naisen. Ei juntti, olet yhä ruma. Sinulla vain kävi helkkarinmoinen flaksi. Sinun pitää ymmärtää olla kiitollinen siitä mitä sait ja käyttäytyä sen mukaan. 

Vierailija
24/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran. Mies oli ehkä kiltti, mutta tyhmä ja oppimaton. Suostuin kumminkin tapaamaan. Paikan päällä odotti lökäverkkareissa ruokkoamattoman risuparran kanssa tyyppi. Olen akateeminen nainen ja olin laittautunut treffeille. Kävelin samantein ulos ja olin kuin en olisi heppua huomannutkaan.

Etkö ole koskaan tavannut akateemista, työssäkäyvää ja ihan fiksua miestä, joka ei ole ainakaan aluksi kiinnostanut?

Vierailija
25/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään tarvi olla kenenkään epäkiinnostavan kanssa. Toisten ihmisten kanssa oleminen on täysin vapaaehtoista ja myös sen saa valita, kenen kanssa haluaa aikaansa viettää. En mä ainakaan tuhlaa arvokasta aikaani ihmiseen, joka ei kiinnosta pätkääkään. 

Ja miks aina naisten täytyy uhrautua? Kai sitten miestenkin pitäisi lähteä treffeille tai jutella tinderissä epäkiinnostaville naisille? Ai ei vai? No sitä mäkin.

Minä en halua ladata Tinderiä, mutta voisin tehdä tuota jollain nettideittipalstalla. Kiinnostaisi nähdä, että mistä ja miten nämä miehet keskustelisivat, jos esiintyisin sellaisena 28-30 vuotiaana naapurintyttönä, joka on sinkku ja etsii parisuhdetta.

Mikähän palsta olisi paras?

Kokeile happy pancake. Ihan hauskoja ne 50+pappamiehet jotka koittaa keisiä uusia tapoja kysyä mitä sinulla on päällä ja saisiko seksiä.

Ei se ole, mitä haluan. Haluaisin nähdä mitä nämä spämmääjät kirjoittavat, jos nainen vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta. Kuinka monta viestiä menisi ennen kuin loppuisi keskustelun aiheet, koska heillä ei olisi mitään kerrottavaa elämästään tai rivien välistä alkaisi paljastua katkeruus.

Moraalitonta? Ehkä, mutta kun on riittävän paljon kärsinyt leulalentäjäprovoista ja spämmeistä tällä palstalla niin siihen verrattuna aika pientä.

Vierailija
26/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin tuota silloin nuorempana sinkkuna. Ajattelin, että en tyrmää ketään heti. Joidenkin kanssa tapailin muutaman viikon ja menin osan kanssa sänkyynkin. Eihän siitä muuta sitten saanut kuin sen, että hullut eivät jättäneet rauhaan ja jotkut väitti, että olin antanut ymmärtää, siis että meillä olisi joku suhde kahdessa viikossa. Muutamien treffien jälkeen rupesivat puhumaan tulevista yhteisistä lapsista. Apuva. Loppujen lopuksi törmäsin tapaukseen joka rupesi uhkailemaan, kun totesin kolmansien treffien jälkeen, ettei tästä nyt enempää tule. Tein rikosilmoituksenkin ja muutin. Joten naiset varokaa oikeasti.

Tässä oli kyse epäkiinnostavista miehistä eikä sekopäämiehistä.

Ja ulkonäöstäkö se sekopää pitäisi tunnistaa? Ei kukaan mylvi ja silmät pyöri päässä heti tavatessa. Pahimmat sekopäät on aluksi mukavia ja normaalin oloisia ihmisiä joista ei ikinä uskoisi että ovat hulluja.

Vierailija
27/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saisin ihan hel-ve-tis-ti seksiä ja miehet trauman ja pahan mielen.

Voisit saada helvetisti rahaa, ja miehet hyvän mielen.

Miten?

Myymällä seksiä.

Jos kiinnostaa deittailla ei-kiinnostavia miehiä, ota rahaa siitä.

Win-win.

Tiedän, minulla on paljon tarjouksia kaikenlaisista jutuista. Mitään alle kolmen numeron ei tarvitse tehdä ja ensimmäinen numero ei ole 1. Mutta ei kiitos.

Vierailija
28/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saisin ihan hel-ve-tis-ti seksiä ja miehet trauman ja pahan mielen.

Voisit saada helvetisti rahaa, ja miehet hyvän mielen.

Miten?

Myymällä seksiä.

Jos kiinnostaa deittailla ei-kiinnostavia miehiä, ota rahaa siitä.

Win-win.

Nämä palvelut on jo olemassa. Myös niille miehille jotka seksiä kaipaa. Oliko viime vai toissa viikolla uutisissa niistä deittisivustoistakin joissa saa rahaa laittamalla pistää viestejä hupiprofiileille ja ne sitten vastaa.

Eli miehet jotka kaipaa seuraa, seksiä tai viestejä voivat niitä ostaa. Naisten joita ei homma kiinnosta ei tarvitse hommaan ruveta.

Vierailija
29/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä ala käymään treffeillä "epäkiinnostavien" miesten kanssa. Olen pahoillani, mutta koen treffailun muutenkin stressaavaksi, aikaa vieväksi ja jännitän jokaisia treffejä todella paljon.  Olen introvertti enkä erityisesti nauti uusien ihmisten tapaamisesta, tutustumisvaihe saati sitten ensitreffeistä. Tämän vuoksi käynkin treffeillä hyvin harvoin ja vain minua oikeasti kiinnostavien miesten kanssa. En näe mitään syytä, miksi minun pitäisi asettaa itseni epämukaviin ja kuormittaviin tilanteisiin "antaakseni mahdollisuuden". Lähden treffeille antaakseni itselleni mahdollisuuden löytää parisuhde, en tee sitä vapaaehtois- tai hyväntekeväisyystyötä.  Seksistä nyt puhumattakaan....

Siis niiden samojen komistusten, jotka kaikki muutkin haluavat. Ja sitten seksiäkin annat heille.

R unk kaatko sä näille viesteille? Onko tämä sulle joku fétissi?

Luultavasti runkkaa, aah alfamies tule ja ota....:D

Deittaa ap miehiä, niin ongelmasi on ratkaistu.

Vierailija
30/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin tuota silloin nuorempana sinkkuna. Ajattelin, että en tyrmää ketään heti. Joidenkin kanssa tapailin muutaman viikon ja menin osan kanssa sänkyynkin. Eihän siitä muuta sitten saanut kuin sen, että hullut eivät jättäneet rauhaan ja jotkut väitti, että olin antanut ymmärtää, siis että meillä olisi joku suhde kahdessa viikossa. Muutamien treffien jälkeen rupesivat puhumaan tulevista yhteisistä lapsista. Apuva. Loppujen lopuksi törmäsin tapaukseen joka rupesi uhkailemaan, kun totesin kolmansien treffien jälkeen, ettei tästä nyt enempää tule. Tein rikosilmoituksenkin ja muutin. Joten naiset varokaa oikeasti.

Tässä oli kyse epäkiinnostavista miehistä eikä sekopäämiehistä.

Ja ulkonäöstäkö se sekopää pitäisi tunnistaa? Ei kukaan mylvi ja silmät pyöri päässä heti tavatessa. Pahimmat sekopäät on aluksi mukavia ja normaalin oloisia ihmisiä joista ei ikinä uskoisi että ovat hulluja.

Pahimmat sekopäät voivat olla hyvinkin komeita ja karismaattisia.

Vierailija
31/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri erottuani itsetuntoni oli lähes 0 ja annoin lähes jokaiselle miehelle sydäntä. Tietty matcheja tuli paljon. Olin silloin pitkään hyvin sitkeässä pahassa flunssassa, joten minun oli aikaa jutella Tinderissä monen kanssa, kun makasin vaan kotona.

Parannuttuani aloin käymään treffeillä. Monelle miehelle olin eka nainen joka lähti heidän kanssaan ulos. Hitsi ne olivat takiaisia! Koko ajan olisi pitänyt nähdä heitä. Heidän kämppänsä olivat saastaisia TAI he eivät muuta tehneetkään kun istuivat kotona ilman harrastuksia. Todella epäkiinnostavia ja tylsiä tyyppejä.

Kun yksi kerrallaan kiltisti sanoin, ettei täst jutusta tuu mitään, alkoi epätoivoinen vinkuminen että "voitaisko viel yrittää". Sain näistä itselleni kaksi stalkkeria kuukausiksi vaikka tapailu kesti muutaman viikon.

Onneksi löytyi myös se helmi, mutta hän ei ollut mikään epätoivoinen kuten nämä muut herrat. Siisti asunto, fiksu työ ja mielenkiintoisia harrastuksia. En ollut todellakaan ainoa nainen, joka hänestäoli kiinnostunut, mutta ei hänelle matcheja ihan älyttömästi tullut. Ollaan nyt oltu 4v yhdessä.

Vierailija
32/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä miehenä tapaisin ei-kiinnostavan naisen uudestaan? Kun en keksi mitöön syytä, niin miten voisin olettaa naisten toim8van toisin?

Vierailija
33/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole koskaan tavannut akateemista, työssäkäyvää ja ihan fiksua miestä, joka ei ole ainakaan aluksi kiinnostanut?

Olen. Ei ne ole muuttuneet mielenkiintoisemmiksi tarkemmin tutustuttuakaan. Monesti se kiinnostumattomuus on liittynyt esim. kuolettavaan tylsyyteen tai täysin erilaiseen arvomaailmaan. Ei ne viat miksikään muutu, vaikka tarkemmin tutustuisikin. Sellaisen miehen kanssa ei ole kiva olla.

Vierailija
34/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa edes viestittelemään epäkiinnostavan kanssa ja sitten ei haluakaan tavata tai vaikka tapaisikin ja sitten antaa pakit, saa vaan kauheet haukut.

Vierailija
35/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se epäkiinnostavan miehen tunnusmerkki, että ei saa matcheja Tinderissä?

Mä pidän itseäni ihan kiinnostavana, mutta en saa hirveästi matcheja.

Olenko siis arvioinut itseni väärin?

Vierailija
36/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta niin, entä sitten? Miehillä, joilla on paljon yleisesti viehättäviksi koettuja ominaisuuksia on enemmän vientiä kuin miehillä joilla ei näitä ole. Komealle, hauskalle, fiksulle, mukavalle, sosiaaliselle ja itsevarmalle on enemmän kysyntää kuin rumalle, epäsosiaaliselle, tyhmälle, negatiiviselle ja tylsälle miehelle. Ihanko totta tämä tulee yllätyksenä?

Jos nyt vihdoin lopetettaisiin tämä jankkaus, jonka tarkoituksena on saada naiset tajuamaan ja myöntämään, että ylläri pylläri suositut miehet ovat suositumpia kuin ne jotka eivät ole suosittuja. Myönnetty ja ymmärretty, voitte vaihtaa levyä.

Vierailija
37/41 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit treffit olisi kiva, että pääsee vähän paremmin tutustumaan ilman sitä alkujännitystä. Itsekään en aina ole pitänyt ensitapaamisella naista kiinnostavana, mutta myöhemmin onkin alkanut synkata, kun persoonasta saa paremmin kiinni. Seksiä ei tietenkään tarvitse harrastaa kenenkään sellaisen kanssa, josta ei pidä.

Vierailija
38/41 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus! Tuskin nämä miehet itsekään ovat aidosti kiinnostuneet niistä "epäkiinnostavista naisista". Miksi pitäisi pakottaa itseään?

Vierailija
39/41 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa edes viestittelemään epäkiinnostavan kanssa ja sitten ei haluakaan tavata tai vaikka tapaisikin ja sitten antaa pakit, saa vaan kauheet haukut.

Haukut saa niinkin helposti, jos/kun treffipalstalla käyt katsomassa profiilia, etkä laita viestiä. Minulle kävi näin, kun huomasin, että profiiliani oli käyty katsomassa, ja tottakai tsekkasin takaisin, että millainen tyyppi.. Sain häneltä haukkumisviestin, jossa hän syytti minua kaikesta, mitä elämässään oli pielessä. Ja ihan vaan sen vuoksi, etten laittanut hänelle viestiä 😁

Vierailija
40/41 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus! Tuskin nämä miehet itsekään ovat aidosti kiinnostuneet niistä "epäkiinnostavista naisista". Miksi pitäisi pakottaa itseään?

Niin, joskus ehkä kannattasi. Ihan IRL tutustuin yhteen naiseen, ja keskustelun alussa hän kertoi itsestään ja minusta alkoi tuntua, että nyt pitää juosta ja kovaa, hän vaikutti niin erilaiselta kuin aiemmat naisystävät.

Sitten ajatus kirkastui, miksi epäonnistuin suhteissani näiden naisten kanssa, että pitäisiköhän katsoa tämä kortti sitten vähän tarkemmin, ja sillä tiellä ollaan. Emme kuitenkaan seuruastele, mutta mielestäni hän on hyvää ja fiksua seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä