Jos naiset nyt alkaisivat antaa Tinderissä mahdollisuuksia myös niille epäkiinnostaville miehille, niin mitä tapahtuisi?
Jos treffeillä edelleenkään ei synkkaisi eikä jatkotreffejä tulisi, olisivatko ne epäkiinnostavat miehet tyytyväisiä, kun kuitenkin pääsivät treffeille eli saivat mahdollisuuden?
Vai pitäisikö tulla toiset ja kolmannet vai kuinka monet treffit, jotta mies saisi vielä mahdollisuuden näyttää parhaat puolensa, vaikka ensitapaamiselle ei olisikaan natsannut?
Vai onko toiveena, että seksiäkin pitäisi saada? Eli jos tapaamiset eivät johda kiinnostukseen, niin olisiko mies kuitenkin pettynyt siitä, ettei edetty sänkyyn asti?
Vai uskotteko, että kyllä se epäkiinnostava alkaa kiinnostaa, kun muutaman kerran nähdään ja etenkin, jos edetään seksiin asti?
Kommentit (41)
En minä aikaa tapaamiseen käyttäisi mutta voisin ladata tinderin ja kun on tylsää jutella epäkiinnostavien miesten kanssa. Olisiko se hyvä? Saisivat mätchejä ja viestejä.
Ei kenenkään tarvi olla kenenkään epäkiinnostavan kanssa. Toisten ihmisten kanssa oleminen on täysin vapaaehtoista ja myös sen saa valita, kenen kanssa haluaa aikaansa viettää. En mä ainakaan tuhlaa arvokasta aikaani ihmiseen, joka ei kiinnosta pätkääkään.
Ja miks aina naisten täytyy uhrautua? Kai sitten miestenkin pitäisi lähteä treffeille tai jutella tinderissä epäkiinnostaville naisille? Ai ei vai? No sitä mäkin.
Minä en kyllä ala käymään treffeillä "epäkiinnostavien" miesten kanssa. Olen pahoillani, mutta koen treffailun muutenkin stressaavaksi, aikaa vieväksi ja jännitän jokaisia treffejä todella paljon. Olen introvertti enkä erityisesti nauti uusien ihmisten tapaamisesta, tutustumisvaihe saati sitten ensitreffeistä. Tämän vuoksi käynkin treffeillä hyvin harvoin ja vain minua oikeasti kiinnostavien miesten kanssa. En näe mitään syytä, miksi minun pitäisi asettaa itseni epämukaviin ja kuormittaviin tilanteisiin "antaakseni mahdollisuuden". Lähden treffeille antaakseni itselleni mahdollisuuden löytää parisuhde, en tee sitä vapaaehtois- tai hyväntekeväisyystyötä. Seksistä nyt puhumattakaan....
Olen antanut mahdollisuuksia ns. epäkiinnostaville/ei-niin-minun-tyyppiäni -miehille, ja kuinkas kävikään no vaimoja ja tyttöystäviähän sieltä sit löytyi....
Minä saisin ihan hel-ve-tis-ti seksiä ja miehet trauman ja pahan mielen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä ala käymään treffeillä "epäkiinnostavien" miesten kanssa. Olen pahoillani, mutta koen treffailun muutenkin stressaavaksi, aikaa vieväksi ja jännitän jokaisia treffejä todella paljon. Olen introvertti enkä erityisesti nauti uusien ihmisten tapaamisesta, tutustumisvaihe saati sitten ensitreffeistä. Tämän vuoksi käynkin treffeillä hyvin harvoin ja vain minua oikeasti kiinnostavien miesten kanssa. En näe mitään syytä, miksi minun pitäisi asettaa itseni epämukaviin ja kuormittaviin tilanteisiin "antaakseni mahdollisuuden". Lähden treffeille antaakseni itselleni mahdollisuuden löytää parisuhde, en tee sitä vapaaehtois- tai hyväntekeväisyystyötä. Seksistä nyt puhumattakaan....
Siis niiden samojen komistusten, jotka kaikki muutkin haluavat. Ja sitten seksiäkin annat heille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään tarvi olla kenenkään epäkiinnostavan kanssa. Toisten ihmisten kanssa oleminen on täysin vapaaehtoista ja myös sen saa valita, kenen kanssa haluaa aikaansa viettää. En mä ainakaan tuhlaa arvokasta aikaani ihmiseen, joka ei kiinnosta pätkääkään.
Ja miks aina naisten täytyy uhrautua? Kai sitten miestenkin pitäisi lähteä treffeille tai jutella tinderissä epäkiinnostaville naisille? Ai ei vai? No sitä mäkin.
Minä en halua ladata Tinderiä, mutta voisin tehdä tuota jollain nettideittipalstalla. Kiinnostaisi nähdä, että mistä ja miten nämä miehet keskustelisivat, jos esiintyisin sellaisena 28-30 vuotiaana naapurintyttönä, joka on sinkku ja etsii parisuhdetta.
Mikähän palsta olisi paras?
Asiat paranisivat, jos panosuhteet pahisten kanssa vähenisivät, ja naisten ja kilttien miesten välille muodostuisi pitkiä parisuhteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis niiden samojen komistusten, jotka kaikki muutkin haluavat. Ja sitten seksiäkin annat heille.
Olen ihan luokattoman kyllästynyt tähän länkytykseen. Minkä ihmeen takia naisen pitäisi laskea todennäköisyyksiä sille, onko joku muukin nainen kiinnostunut samasta miehestä?
Yritin tuota silloin nuorempana sinkkuna. Ajattelin, että en tyrmää ketään heti. Joidenkin kanssa tapailin muutaman viikon ja menin osan kanssa sänkyynkin. Eihän siitä muuta sitten saanut kuin sen, että hullut eivät jättäneet rauhaan ja jotkut väitti, että olin antanut ymmärtää, siis että meillä olisi joku suhde kahdessa viikossa. Muutamien treffien jälkeen rupesivat puhumaan tulevista yhteisistä lapsista. Apuva. Loppujen lopuksi törmäsin tapaukseen joka rupesi uhkailemaan, kun totesin kolmansien treffien jälkeen, ettei tästä nyt enempää tule. Tein rikosilmoituksenkin ja muutin. Joten naiset varokaa oikeasti.
Miksi rumat ja epäseksikkäät miehet ylpistyvät aina niin kauheasti, jos tällainen kaunis ja luonnostaan seksikäs nainen antaa heille huomiota tai jopa jotain enemmän?
Alkavat käyttäytyä todella koppavasti, epäkunnioittavasti ja jopa ilkeästi. Hei haloo miehet?! Kannattaisiko arvostaa saamianne mahkuja ja olla edes ystävällinen ja nähdä vähän vaivaa jopa....
Miksi kaikki miehet tykkää kauniista naisista, rumemmat ei saa mahdollisuuksia nyyh nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta seksiä kuin parisuhteessa. Ja muutamat parisuhteeni olen solminut kaltaisteni it-nörttien kanssa. Mutta jos haluaisin treffailla komistuksia ja sekstailla sellaisten kanssa, sitten tekisin niin sinulta tai kaltaisiltasi kysymättä.
Naisilla olisi ihan hlvtin tylsää treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Yritin tuota silloin nuorempana sinkkuna. Ajattelin, että en tyrmää ketään heti. Joidenkin kanssa tapailin muutaman viikon ja menin osan kanssa sänkyynkin. Eihän siitä muuta sitten saanut kuin sen, että hullut eivät jättäneet rauhaan ja jotkut väitti, että olin antanut ymmärtää, siis että meillä olisi joku suhde kahdessa viikossa. Muutamien treffien jälkeen rupesivat puhumaan tulevista yhteisistä lapsista. Apuva. Loppujen lopuksi törmäsin tapaukseen joka rupesi uhkailemaan, kun totesin kolmansien treffien jälkeen, ettei tästä nyt enempää tule. Tein rikosilmoituksenkin ja muutin. Joten naiset varokaa oikeasti.
Näinhän siinä yleensä käy. Ei viitsi ottaa riskiä vainoajien kanssa ja tyyppien jotka on menossa naimisiin ensimmäisllä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua ladata Tinderiä, mutta voisin tehdä tuota jollain nettideittipalstalla. Kiinnostaisi nähdä, että mistä ja miten nämä miehet keskustelisivat, jos esiintyisin sellaisena 28-30 vuotiaana naapurintyttönä, joka on sinkku ja etsii parisuhdetta.
Mikähän palsta olisi paras?
Kokeile happy pancake. Ihan hauskoja ne 50+pappamiehet jotka koittaa keisiä uusia tapoja kysyä mitä sinulla on päällä ja saisiko seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Asiat paranisivat, jos panosuhteet pahisten kanssa vähenisivät, ja naisten ja kilttien miesten välille muodostuisi pitkiä parisuhteita
Pitkiä parisuhteista joissa toinen ei kiinnosta eikä sitä halua. Niin siis miten ne asiat paranisi?
Eihä tos olis mitään järkee. :D Kaikki vaan tuhlais aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli kyse epäkiinnostavista miehistä eikä sekopäämiehistä.
Olisin tyytyväinen treffeihin. En voi kasvaa pituutta tai muokata naamaani mutta voin harjoitella olemaan parempaa, hauskempaa ja fiksumpaa seuraa. Tässä olisi edes teoreettinen mahdollisuus jatkolle.