Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antti Kaikkonen on oikeassa

Vierailija
19.01.2021 |

Puolustusministeri Antti Kaikkosen näkemys Suomen koronajutusta on hyvä.

Iltasanomat tänään. Linkkiä en saanut kopsattua.

Monet suomalaiset valtion virkamiehet ovat nukkuneet prinsessan sadan vuoden unta vuosikaudet. On saatu virka, jossa ei ole tarvinnut tehdä yhtään mitään.

Erinomainen esimerkki tästä on Huoltivarmuusvirasto.
Siellä ei kenelläkään ollut mitään käsitystä siitä, mitä varastossa on, miten paljon on ja käypää siis käyttökelpoista tavaraa varastossa on.

Oltiin tuuditautunut siihen, ettei nykymaailmassa mitään katastrofia voi sattua.

Lisäksi viranhaltijoista löytyi täysin ketkuja ja epärehellisiä ihmisiä, jotka hoitivat asioita oman petollisen verkostonsa kautta asioita, juuri silloin kun kusi oli jo housuissa.

Aivan uskomatonta mokailua valtion virkamiehiltä.
Onneksi pahimmat tyypit saivat lähteä, ja joutuivat vastaamaan rikoksistaan.

Nuo valtion virkamiesten nimitykset eivät saisi olla poliittisia, vaan osaavin, ammsttitaitoisin ja ansioiltaan paras tulisi virkoihin valita.

Nyt annan Kaikkoselle pisteitä 10 plus mielettömän hyvästä ulostulosta asiassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kriisivalmius on huolestuttavalla tolalla. Tuskin tästäkään mitään opitaan.

Vierailija
2/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap. Samaa mieltä kanssasi.

Alunperinkin Kaikkonen olisikin pitänyt valita Keskustan puheenjohtaksi.

Kulmunin valinta sotki vain lisää Keskustan sekaisin olevaa ryhmää Sipilän hallituksen erin jälkeen sekä vaalitappion jälkeen.

Suuri osa Keskustalaisia on konsertiivista porukkaa, joiden juuret ovat vahvasti oman maan mullassa. Sieltä, maaseudun asumiskeskuksista ne kannattajat löytyvät.

Ihan suomalaista ydinperheistä, joille koti, uskonto, perhe, työssäkäynti ja suomalaiset arvot aina olleet ykkösjuttuja. Jo lapsuudesta lähtien.

Keskusta yrtitti liikaa ” nykyaikaistua” sotketumalla feminismiin sun muuhun huu haahan.

Sipilän hallitus, Bernerin voimakkaalla myötä vaikutuksella, poisti ansiokkaasti suuren osan Keskustan peruskannattajista.

Valtiota ei voi johtaa kuten yksityistä yritystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kriisivalmius on huolestuttavalla tolalla. Tuskin tästäkään mitään opitaan.

Toivotaan, että jotain on opittu.

Ainakin se, nyt Huoltovarmuusvirastossa on tehty inventaario, ja poistettu vanhat tavarat.

Ja tilattu tilalle ajankohtaista, kuranttia tavaraa.

Toivottavasti myös tuossa virastossa on uusi komento siten, että kaikki hoitavat tehtävänsä ja virasto on kaiken aikaan selvillä siitä, mitä maaimalle ja Suomeen kuuluu ja missä mennään.

Vierailija
4/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Keskustassakin on femnistejä, niillä äänillä Katri Kulmini sai puheenjohtaja paikkansa.

Itse olen täysin neutraali, mutta kyllä jokainen suomalainen, ainakin varttuneempi käsittää, ettei Keskustan kaltaista puoluetta voi joku kokematon keltanokka tyttönen.

En väheksy vähääkään naisten koulutusta, osaamista tms. en todellakaan, sillä olen itsekin nainen.

Mutta Keskusta kaltaisen puolueen johtoon, ei valintatilanteessa olisi missään tapauksessa pitänyt valita noin nuorta ja täysin kokematonta naispolitiikkoa.

Kyllä vanhat vaarit tämän tietää, ja heillä lienee omat näkemyksensä asiasta edelleen, niin Kulmunin ministeri eroineen jms.

Olen yli 40-vuotias kolmen lapsen äiti ja töissä toimihenkilönä yksityisessä yrityksessä.

Asumme maaseutu taajamassa omakotitalossa. Mieheni ja minä käymme töissä läheissä

kapungissa. Molempien juuret ovat tiukasti maaseudulla, Pohjanmaan lakeuksilla.

Kumpikaan meistä ei juuri tällä hetkellä tiedä, mille puolueelle anna,me äänemme kuntavaaleissa, puhumattakaan tulevista eduskuntavaaleista 2023.

Näin poliittinen elämä voi muuttua. Mikään ei enää ole ikuista.

Vierailija
5/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Keskustassakin on femnistejä, niillä äänillä Katri Kulmini sai puheenjohtaja paikkansa.

Itse olen täysin neutraali, mutta kyllä jokainen suomalainen, ainakin varttuneempi käsittää, ettei Keskustan kaltaista puoluetta voi joku kokematon keltanokka tyttönen.

En väheksy vähääkään naisten koulutusta, osaamista tms. en todellakaan, sillä olen itsekin nainen.

Mutta Keskusta kaltaisen puolueen johtoon, ei valintatilanteessa olisi missään tapauksessa pitänyt valita noin nuorta ja täysin kokematonta naispolitiikkoa.

Kyllä vanhat vaarit tämän tietää, ja heillä lienee omat näkemyksensä asiasta edelleen, niin Kulmunin ministeri eroineen jms.

Olen yli 40-vuotias kolmen lapsen äiti ja töissä toimihenkilönä yksityisessä yrityksessä.

Asumme maaseutu taajamassa omakotitalossa. Mieheni ja minä käymme töissä läheissä

kapungissa. Molempien juuret ovat tiukasti maaseudulla, Pohjanmaan lakeuksilla.

Kumpikaan meistä ei juuri tällä hetkellä tiedä, mille puolueelle anna,me äänemme kuntavaaleissa, puhumattakaan tulevista eduskuntavaaleista 2023.

Näin poliittinen elämä voi muuttua. Mikään ei enää ole ikuista.

Olet kuvottava lammas.

Vierailija
6/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkonen on vielä nuori kaveri. Mutta ei hullumpi sellainen.

Hänessä on potentiaalia politiikoksi. Harmi, ettei päässyt Keskustan puheenjohtaksi.

Jos Kaikkonen pelaa korttinsa ns. oikein.

Eli pystyy olemaan asiallinen, diplomaattinen, ja unohtamaan likaamiset ja roskakorit ja pitämään suunsa soukalla turhissa jutuissa.

Niin vuosien myötä hänestä, ehkä, saattaa kasvaa Väyrysen, Virolaisen, Seppo Kääriäisen ja muiden puoleen arvovaltaisten jäsenten kaltainen poliitikko.

Pitää muistaa se, että Kaikkonen on vasta kokelas, harjoittelija, politiikan syvissä syövereissä.

Etenkin ministerinä.

Vierailija
7/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohiksensa:

Mutta yhteistä siis on lampaalla, feminismillä ja sillä että Keskustapuolue on perinteisesti ollut maaseutujen puolestapuhuja.

Maaseutujen, jossa äidit ovat hoitaneet itse lapset aikuisuuteen saakka, tekemällä töitä sekä perheen tilalla, että kotitaloudessa.

Juuri näistä maanviljelijä perheistä lähti aikoinaan lapset kirkonkylän oppikouluun, siråtten lukioon ja myöhemmin yliopistoon.

Nämä yliopiston käyneet maanviljelijöiden lapset, ovat sittemmin luotsanneet Suimen yli vaikeiden aikojen, kuten esim. Raimo Sailas ja muut.

Mutta näitä keissejä jonnet eivät historiasta tiedä, kas kun heillä jäi jo ilmainen peruskoulu kesken, osaamisen puolesta.

Vierailija
8/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kannata asias kirjoittaa.

Ei sitä kukaan tällä palstalla olevista ymmärrä.

Kuulin just vko sitten, että Vauva palstan ovat jättäneet monet kirjoittelijat, nimenomaan asialliset kirjoittajat.

Nykyisin Vauva- palstan täyttävät pelkät pissikset, julkisjuoruineen, sekä trollailiut, jotka saavat mellastaa palstalla aikansa, koska kukaan pissis palstalsista ei ymmärrä heidän tekstejään, eikä näin ollen pysty väittelemään trollien kanssa.

Joten zemppiä trollit, mellastakaa täällä niin paljon kuin haluatte, kukaan ei edes tajua millä pointeilla olette liikenteessä.

Vierailija
9/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, näin on ap.

Kaikkonen voisi olla parempikin tyyppi...

Hänessä on potentiaaliaa.

Vierailija
10/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kannata asias kirjoittaa.

Ei sitä kukaan tällä palstalla olevista ymmärrä.

Kuulin just vko sitten, että Vauva palstan ovat jättäneet monet kirjoittelijat, nimenomaan asialliset kirjoittajat.

Nykyisin Vauva- palstan täyttävät pelkät pissikset, julkisjuoruineen, sekä trollailiut, jotka saavat mellastaa palstalla aikansa, koska kukaan pissis palstalsista ei ymmärrä heidän tekstejään, eikä näin ollen pysty väittelemään trollien kanssa.

Joten zemppiä trollit, mellastakaa täällä niin paljon kuin haluatte, kukaan ei edes tajua millä pointeilla olette liikenteessä.

Totta, unohdit intersektionaaliset marxilaiset feministit, jotka poistavat jokaisen vähänkin kyseenalaistavan keskustelun. Siis eikun trollolloi, eihän muutakaan voi. Terveisin palstapersu, joka äänestää kokoomusta.