Onko Danske Bank pyytänyt päivittämään tietosi ja sen jälkeen vielä soittamaan?
Päivitin tietoni ja tuli pyyntö, että pitää soittaa, tarvitsevat lisätietoja. Ihan tavallinen palkansaaja olen, joskus kirppismyynnistä saamia rahoja olen tallettanut.
Kommentit (6)
Ei ole ainakaan vielä pyytänyt. Tuliko kirjeenä vai miten? Minulle on tullut DB:ltä aina kirjeenä jos on jotain muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainakaan vielä pyytänyt. Tuliko kirjeenä vai miten? Minulle on tullut DB:ltä aina kirjeenä jos on jotain muutoksia.
Tuli mobilepankkiin viesti, mene tietokoneen kautta pankin sivuille ja päivitä tietosi. Sitten tuli ilmoitus, että pitää soittaa. Oliko vähän aikaa sitten ilmoitus, että joltain oli tili suljettu, kun ei ollut ajoissa päivittänyt tietoja..siksi vähän ihmettelen. Tämän pankin asiakkaana jo 30v
Vierailija kirjoitti:
Soittivat ensin ja kyselivät kaikennäköstä. Passista otetun kuvan lisäämisen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Oletko ollut kauan pankin asiakas?
Ei tuossa mitään ihmettelemistä ole. Tee niin kuin on pyydetty. Rahanpesulaki nykyään velvoittaa pankit tuntemaan asiakkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa mitään ihmettelemistä ole. Tee niin kuin on pyydetty. Rahanpesulaki nykyään velvoittaa pankit tuntemaan asiakkaansa.
No olen tehnyt ja pitää vielä soittaa huomenna. Puolisolla sama pankki, eivät häneltä pyytäneet tietojen päivitystä. Ilmeisesti joku otanta ..
Soittivat ensin ja kyselivät kaikennäköstä. Passista otetun kuvan lisäämisen jälkeen ei ole kuulunut mitään.