Ei niin hoikat, mistä ostatte farkut?
Kaikki puristaa mahasta
Ja en siis ole kovin pullea. 160 ja 58
Kommentit (30)
Olen ostanut Sokosesta Macin Melanie-mallin farkkuja. Minulla on sekä mahaa, takapuolta että reisiä, mutta nämä ovat sopineet ja istuneet hyvin. Niitä on eri lahkeenpituuksilla, riittävän lyhyitä myös minulle, olen 162 pitkä. Ovat kunnolliset aikuisen naisen farkut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ei koskaan ole vyötäröstä paksuja naisia? Kaikilla aina kinnaa vain pepusta ja reisistä...
On täällä. Zizzistä ostan farkut ja useimmat muutkin vaatteeni.
160/87, kilot vyötäröllä
Vierailija kirjoitti:
Zizziltä. Monen mallisia, kokeilemalla löytää itselleen parhaat. Itse pidän Emily-mallista.
Kestävätkö käyttöä? Olen entinen Zizzi-fani, mutta harmittaa maksaa vaatteesta n. 10 €/käyttökerta.
Pari vuotta sitten ostetut vajaan satasen zizzit kuluivat puhki n. viiden käyttökerran jälkeen. 19.90 € alennusversiot taas löpsähtivät puolen tunnin käytön jälkeen niin, etteivät pysy ylhäällä. Pesussa palautuvat, ja sitten taas sama juttu. Elastaania muka 2%. En usko, enkä enää osta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ei koskaan ole vyötäröstä paksuja naisia? Kaikilla aina kinnaa vain pepusta ja reisistä...
Olen normaalipainoinen, mutta mallia omena ja farkkujen kanssa on vaikeuksia. Varsinkin nyt kun vyötärö on taas korkeampi. Cubukselta tai Vero Modasta ostan yleensä ja saan valita kokoa L tai jopa XL. (reisistä sitten lerpattaa, mutta minkäs teet).
Voi miten söpöä, että puolijoukkue-teltta tuli tänä päivänä kirjoittamaan uuden viestin, kun eilinen oli poistettu. Sitä vain mietin, miten puolijoukkueteltta rinnastuu housuihin, mutta se jäänee mysteeriksi, koska tuskin tuon viestin kirjoittaja osaa muuta kuin toistaa sitä omaa "hauskaa" juttuaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostan Haloselta kaikki housuni. Olen yhtä tappi kuin sinäkin, mutta painoa on enemmän ja reisissä löytyy, eli jotkut tavalliset farkut ovat ihan mahdottomat minulle. Haloselta pyydän aina myyjän auttamaan ja olen heidän kanssaan löytänyt ihan täydellisiä housuja, joissa kaikki on just eikä melkein, myös pituus. Housut ovat aina hyvin kestäviä, laadukkaita ja tosi hyvän näköisiä aikuisen naisen housuja.
Nyt kiinnostaa!
Minkälaisia housuja käytät?
Voisin itsekin siis poiketa Halosella.
Viimeksi ostin new yorkerista.
Olin siellä tyttäreni kanssa ja katse kiinnittyi edullisiin pillifarkkuihin. 40 eurolla sain kahdet! Toiset just hyvän pituiset, toiset ehkä aavistuksen liian pitkät.
Vero modasta myös löysin hyvät farkut. Vajaamittaiset niin oli minulle juuri oikeaan kohtaan päättyvät.
Tykkään pillifarkuista ja kapeista housuista. Materiaalin pitää olla ohutta ja joustavaa. Inhoan tönkköjä ja paksuja farkkuja ja housuja.
Olen 164cm ja painoa 80kg.
Olen varmaan sitten vähän persjalkainen vielä kaiken lisäksi.
Macin farkkuja ostan, niissä riittää joustoa niin, että yleensä pitää valita normaalia kokoa pienempi koko. Löytyy eri malleja. Aleksi 13, Sokos, Moda Bronko, Stockmann ainakin myy näitä.
Hyvinkään Prismasta, niitä House-merkkisiä.
Zizziltä. Monen mallisia, kokeilemalla löytää itselleen parhaat. Itse pidän Emily-mallista.