Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei niin hoikat, mistä ostatte farkut?

Vierailija
19.01.2021 |

Kaikki puristaa mahasta
Ja en siis ole kovin pullea. 160 ja 58

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitch, please.

Ellokselta olen saanut ihan hyviä farkkuja, vaikka painoa on 40 kg enemmän kuin sinulla. Eivät purista mahasta, enemmänkin ovat tiukat pepusta ja reisistä.

Vierailija
2/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ta. Halpoja ja hajoo haaroista. Mutta löytyy kokoja paksukaiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsellut Very Nicen malleja, mutta ostanut en vielä ole. Kurkkaa. Valmistettu Suomessa.

Vierailija
4/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Haloselta kaikki housuni. Olen yhtä tappi kuin sinäkin, mutta painoa on enemmän ja reisissä löytyy, eli jotkut tavalliset farkut ovat ihan mahdottomat minulle. Haloselta pyydän aina myyjän auttamaan ja olen heidän kanssaan löytänyt ihan täydellisiä housuja, joissa kaikki on just eikä melkein, myös pituus. Housut ovat aina hyvin kestäviä, laadukkaita ja tosi hyvän näköisiä aikuisen naisen housuja.

Vierailija
5/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KapAhlista.

Vierailija
6/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä ne paksujen vaatteet tiedät.

En kuitenkaan ymmärrä miksi pitäisi ostaa halpoja lumppuja, jotka hajoavat heti. Mielummin laitan vaikka 50-80e yhtiin housuihin ja käytän niitä pitempää, kuin 20 e huonoihin.

Vierailija
7/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin KappAhlista joustofarkkuja, malli Stella. Oma kokoni on 44 ja olen ollut näihin farkkuihin oikein tyytyväinen. Olen 160 cm ja 73 kg.

Vierailija
8/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KapAhlista.

Eli vaihtoehtona ovat 40 kg painavien 170 cm pitkien teinien housut tai äitiyshousut.

Vierailija
9/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei koskaan ole vyötäröstä paksuja naisia? Kaikilla aina kinnaa vain pepusta ja reisistä...

Vierailija
10/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin KappAhlista joustofarkkuja, malli Stella. Oma kokoni on 44 ja olen ollut näihin farkkuihin oikein tyytyväinen. Olen 160 cm ja 73 kg.

Olen samoissa mitoissa, mutta minulla on parit farkut kokoa 38 ja loput 40.

Vierailija
11/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet farkut: toiset veromodan ja toiset cubuksen. Niin järkyttävä keskivartalolihavuus (mahan ympärys 100 cm) että todella vaikea löytää istuvia housuja :( olen 164 cm/69 kg

Vierailija
12/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ei koskaan ole vyötäröstä paksuja naisia? Kaikilla aina kinnaa vain pepusta ja reisistä...

Anoppikin ostaa Haloselta housunsa ja hänen reitensä ovat ainakin puolet kapeammat kuin minulla, mutta vyötäröstä löytyy enemmän.

Vierailija
13/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan Haloselta kaikki housuni. Olen yhtä tappi kuin sinäkin, mutta painoa on enemmän ja reisissä löytyy, eli jotkut tavalliset farkut ovat ihan mahdottomat minulle. Haloselta pyydän aina myyjän auttamaan ja olen heidän kanssaan löytänyt ihan täydellisiä housuja, joissa kaikki on just eikä melkein, myös pituus. Housut ovat aina hyvin kestäviä, laadukkaita ja tosi hyvän näköisiä aikuisen naisen housuja.

Farkkuja? 

Vierailija
14/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
15/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä ne paksujen vaatteet tiedät.

En kuitenkaan ymmärrä miksi pitäisi ostaa halpoja lumppuja, jotka hajoavat heti. Mielummin laitan vaikka 50-80e yhtiin housuihin ja käytän niitä pitempää, kuin 20 e huonoihin.

Hinta ei valitettavasti kerro vielä mitään laadusta enää nykyään. Satasenkaan farkuilla ei välttämättä ole kovin monta käyttökertaa.

Minulla nyt kokeilussa M&S:n farkut. Viidenkympin paikkeilla hinta ja vaikuttavat kestäviltä. Liian uudet vielä, että voisin varmaksi sanoa. Koko 16 ja 18, eri malleissa eri.

Zizzillä oli hyviä kymmenen vuotta sitten, nyt kuraa.

Vierailija
16/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! -ap

Vierailija
17/30 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas tosiaan paksumahaiselle hyvä farkkumalli. Mä olen iän myötä muuttunut päärynämaalista omenaksi. Jos farkut menee mahasta, jää persuksesta roikkumaan!

Vierailija
18/30 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vogliasta. Hyviä malleja eri pituiselle ja leveyttä riittää.

Vierailija
19/30 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkiltä Junarose olen tilannut. Hyvin istuu muodokkaammallekin.

Vierailija
20/30 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kunnon kaljamaha ja housut pysyy jalassa henkseleillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi