Paljonko teillä on pankin palvelumaksut kuukaudessa? Mikä pankki?
Paljonko teillä on pankin palvelumaksut kuukaudessa? Mikä pankki?
Kommentit (64)
Nordea 4€/kk koska ei ole mobiilipankkia. Ilman asuntolainaa olis 7,50€/kk.
Osuuspankki veloittaa kaikesta mahdollisesta. Ei ole köyhien pankki se.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suosia S-pankkia!
no ei mene kauan kun S-pankkikin veloittaa kuukausimaksua
Danske 6.90, S-pankki 0. OP 0, mutta mulla ei ole kuin säästötili siellä ilman mitään kortteja tai edes verkkopankkitunnuksia.
Osuuspankissa kaikki maksut hoituvat bonuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ihan jos ei ole tarpeeksi lainaa. Minulla ja miehelläni maksettavaa Op:lla yhteisestä tilistä 7,5€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Ja niitähän ei kerry ku joitakin senttejä ku on pelkkä käyttötili.
Olen tottunut spankkiin. 0-euroa.
Marmorisali jalopuusisustuksineen on vaihtunut lastulevykoppiin marketin tampuurissa.
Mutta aina auki ja eihän siellä tarvitse käydä juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Danske 6.90, S-pankki 0. OP 0, mutta mulla ei ole kuin säästötili siellä ilman mitään kortteja tai edes verkkopankkitunnuksia.
Kai tiesit että op aloitti veloittamaan 2e/kk jokaisesta tilistä? Tietysti jos olet omistaja-asiakas, niin on edelleen ilmainen.
Nolla euroa.
Nordea.
Iso asuntolaina, jonka vuoksi etuasiakkuus.
Vierailija kirjoitti:
Nordea 4€/kk koska ei ole mobiilipankkia. Ilman asuntolainaa olis 7,50€/kk.
Mikä ihmeen mobiilipankki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiesit että op aloitti veloittamaan 2e/kk jokaisesta tilistä? Tietysti jos olet omistaja-asiakas, niin on edelleen ilmainen.
Juu olen omistaja-asiakas.
8€ danske ja joo olen pikkuhiljaa siirtymässä s-pankkiin kokonaan..
OP:n maksut saan melko hyvin bonuksilla kuitattua, kun on ASP-tili ja hiukan sijoituksia. Viimeksi veloitettiin 0,36e.
S-Pankki on ilmainen samoin kuin säästötilit Norwegianilla ja Svealla. Nordean ja Dansken tilit muutin säästötileiksi ja lopetin kortit sekä verkkopankin, jolloin palvelumaksuja ei veloiteta. Ilmeisesti Nordea veloittaisi jotain, jos tilillä olisi rahaa ja Danskella puolestaan saa veloituksetta pari tapahtumaa / kk.
0 euroa. S- pankki.