Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on pankin palvelumaksut kuukaudessa? Mikä pankki?

Vierailija
19.01.2021 |

Paljonko teillä on pankin palvelumaksut kuukaudessa? Mikä pankki?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suosia S-pankkia!

no ei mene  kauan kun S-pankkikin veloittaa kuukausimaksua

Äläs nyt. S-Pankki luopuu ensi kuussa luottokortin (S-Visa) laskutusmaksusta!

Tähän asti ollut e-laskuna 2e ja paperilaskusta 5e.

Luottokortti itse on ollutkin ilmainen/maksuton.

Ot: Toinen maksuton Visa on Bank Norwegianilla, joka ei veloita tilinhoitomaksuja eikä verkkopankin käytöstä. Sieltä ei kyllä voi maksella suoraan kuin siirtää omalle tilille tai luotolle.

Heillä vaan on nyt niin vahva suojaus väärinkäyttöä vastaan, että kortti ei toimi ainakaan juuri nyt kaikissa verkkokaupoissa. Maksut eivät mene läpi.

Vierailija
22/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 e, Nordea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP:n maksut saan melko hyvin bonuksilla kuitattua, kun on ASP-tili ja hiukan sijoituksia. Viimeksi veloitettiin 0,36e.

S-Pankki on ilmainen samoin kuin säästötilit Norwegianilla ja Svealla. Nordean ja Dansken tilit muutin säästötileiksi ja lopetin kortit sekä verkkopankin, jolloin palvelumaksuja ei veloiteta. Ilmeisesti Nordea veloittaisi jotain, jos tilillä olisi rahaa ja Danskella puolestaan saa veloituksetta pari tapahtumaa / kk.

Sinulla on Nordeassa saldo 0€? ☺️

Minä lopetin jo vuosi sitten kaikki Nordean tilit, kun suivaannuin heidän kehnoon asiakaspalveluunsa.

Näin jälkeenpäin ajatellen, olisihan sen tilinumeron voinut pitää. Ihan vain varalla.

Toisaalta, jos sinne olisi joskus jotain siirtoja tullut, ehkä sitten olisi yllätyshyökkäyksenä laskutettu viimisen päälle, tiliote tulisi paperipostina ym.

Nytkin oli tupsahtanut Nordean logolla kirjekuori postiluukusta. Ajattelin, "mitä ihmettä!" Kuoressa oli Nordea Rahoituksen infoa, yksi tyhjä A4 jossa nimeni ja yksi paperilaskelma viimevuotisesta ostoksesta, joka oli maksettu 2020. Huokasin helpotuksesta kun näin, että maksettava summa oli "XX". Ehdin jo kelata, miten aikani ja hermoni tulevat tärväytymään yrittäessäni selvittää heidän virhettään...🙄😫

Vierailija
24/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuuspankissa kaikki maksut hoituvat bonuksilla.

Ei kyllä ihan jos ei ole tarpeeksi lainaa. Minulla ja miehelläni maksettavaa Op:lla yhteisestä tilistä 7,5€/kk.

No minulla ei ole yhtään lainaa ja myös vakuutusmaksut nenevät bonuksilla.

Säästöjä toki on.

Vierailija
25/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 e nordea. Premium-asiakas.

Vierailija
26/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OP:n maksut saan melko hyvin bonuksilla kuitattua, kun on ASP-tili ja hiukan sijoituksia. Viimeksi veloitettiin 0,36e.

S-Pankki on ilmainen samoin kuin säästötilit Norwegianilla ja Svealla. Nordean ja Dansken tilit muutin säästötileiksi ja lopetin kortit sekä verkkopankin, jolloin palvelumaksuja ei veloiteta. Ilmeisesti Nordea veloittaisi jotain, jos tilillä olisi rahaa ja Danskella puolestaan saa veloituksetta pari tapahtumaa / kk.

Sinulla on Nordeassa saldo 0€? ☺️

Minä lopetin jo vuosi sitten kaikki Nordean tilit, kun suivaannuin heidän kehnoon asiakaspalveluunsa.

Näin jälkeenpäin ajatellen, olisihan sen tilinumeron voinut pitää. Ihan vain varalla.

Toisaalta, jos sinne olisi joskus jotain siirtoja tullut, ehkä sitten olisi yllätyshyökkäyksenä laskutettu viimisen päälle, tiliote tulisi paperipostina ym.

Nytkin oli tupsahtanut Nordean logolla kirjekuori postiluukusta. Ajattelin, "mitä ihmettä!" Kuoressa oli Nordea Rahoituksen infoa, yksi tyhjä A4 jossa nimeni ja yksi paperilaskelma viimevuotisesta ostoksesta, joka oli maksettu 2020. Huokasin helpotuksesta kun näin, että maksettava summa oli "XX". Ehdin jo kelata, miten aikani ja hermoni tulevat tärväytymään yrittäessäni selvittää heidän virhettään...🙄😫

Olisiko siellä muutama sentti ehkä, kuitenkin vähemmän kuin mitä he veloittaisivat kuukausimaksua. Luulin tilin olevan ilmainen, mutta lunastin loppuvuodesta rahasto-osuuksia ja minulle selvisi, että tililtä menisi palvelumaksu jos siellä olisi rahaa.

Edellisen kerran käytin tiliä opintolainan takaisinmaksuun. Tilillä oli siis ollut saldoa ja lainaa alettu tietämättäni lyhentämään (tieto oli lähetetty Nordean sähköiseen postilaatikkoon, jota en tietenkään käy lukemassa). Yhtäkkiä sain kotiin kirjeen, ettei tilini saldo riitä kattamaan seuraavaa lyhennyserää. Maksoin lainan pois kerralla ja tilille jäi vain hiluja.

Ilman verkkopankkitunnuksia tunnistautuminen Nordealla on kyllä tehty todella hankalaksi!

Vierailija
27/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea 0€, kun olen ladannut mobiili tunnusluvut.

Danske 0€ platinum taso, 80t laina.

Vierailija
28/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 e OP, kun on omistaja-asiakas, jolla säästöjä.

Vierailija
29/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea 0e/kk. En ymmärrä miksi, kun hinnastojen mukaan pitäisi olla maksulliset palvelut.

Vierailija
30/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin vaihtaa S-pankkiin.

Vierailija
31/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,50 handelsbanken

Vierailija
32/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa, Nordea. Arvo-osuustili osakkeille maksaa vajaa 2 euroa / kk, jos en tee vähintään yhtä osakekauppaa vuosineljänneksen aikana.

Vierailija
33/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4e, Nordea. Mobiilipaketti.

Vierailija
34/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Pankki 0€

Nordeassakin on tili ja sinne kun tulee rahaa niin siirrän heti pois, ei kerkiä menemään mitään palvelumaksuja.

Mä kun tiedän milloin Nordeaan tulee rahaa, ei siis mitään yllärituloja.

Vierailija
35/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danske bankissa n. 25e /kk sisältäen kaikki palvelut

Vierailija
36/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danske bankissa n. 25e /kk sisältäen kaikki palvelut

Mitä palveluja saa tuollaisella riistohinnalla?

Vierailija
37/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkautin juuri Nordean tunnukset, sillä täytin 26, joten ilmainen Nuorisoasiakkuus loppui. Olisi maksanut 7,50e (tai 4e/kk, mikäli on mobiilipankki). En ottanut opintolainaa, jos olisin ottanut, niin ilmainen asiakkuus olisi säilynyt 31-vuotiaaksi asti. Siirryin S-pankkiin, jossa kuukausimaksu on 0e. Lisäksi minulla on ilmainen norskin luottokortti.

Vierailija
38/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhteydessä Nordeaan viime viikolla ja kysyin, että miksi minulta veloitetaan 5€/kk palvelumaksuja, kun OP ei veloita euroakaan.

Seuraavana päivänä pankista soitettiin ja luvattiin poistaa palvelumaksut. Nordeassa on raja, että jos tilillä on 80 000€ niin palvelumaksuja ei peritä.

Vierailija
39/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2€/kk visan tilinhoitopalkkio, s-pankki.

Vaihdoin säästöpankista kun uuden hinnaston myötä olisivat rokottaneet koko perheeltä 24€/kk.

Vierailija
40/64 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhteydessä Nordeaan viime viikolla ja kysyin, että miksi minulta veloitetaan 5€/kk palvelumaksuja, kun OP ei veloita euroakaan.

Seuraavana päivänä pankista soitettiin ja luvattiin poistaa palvelumaksut. Nordeassa on raja, että jos tilillä on 80 000€ niin palvelumaksuja ei peritä.

Kukaan järkevä ihminen ei kuitenkaan makuuta tilillään 80 000 € vuodesta toiseen joidenkin muutaman euron palvelumaksujen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän