Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit jos kuulisit että sulle naureskellaan selän takana?

Vierailija
19.01.2021 |

Naureskelijat ei tiedä, että kuulit sen. Miten toimisit?

Entä miten lohduttaisit / tukisit ihmistä, joka oli tämä kuulija?

Olen itse nyt se, jonka pitäisi neuvoa ja tukea tätä ihmistä kenelle naureskeltiin. Mitä voisin sanoa tai miten neuvoa toimimaan?

"Älä välitä" tuntuu vähän laimealta, kun tiedän että välittää.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle naurettaisiin? Väläyttäisin hurmaavimman hymyni ja iskisin silmää naureskelijoille. Ja jatkaisin matkaani.

Vierailija
2/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välittäisi pas**akaan. Terveisiä mm. entisille työ"kavereille". Kuka lopulta veti pisimmän korren?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunutkin kouluaikoina. Mietin vain että siinähän naureskelevat enkä toiminut mitenkään.

Vierailija
4/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee. Ihan sama, jos selän takana haukkuvat ja nauravat. Mutta jos päin naamaa sen tekevät, niin saavat kovan vastuksen.

Vierailija
5/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, onko naureskelulle aihetta. Jos on, muuttaisin toimintaani siltä osin. 

Vierailija
6/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut kaksi kertaa, en tehnyt mitään. Naureskelen joskus itsekin, parempi kuin päin naamaa.

Vierailija
7/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että naureskellaan koska melkein kaikille naureskellaan. Kosto on luonnollisesti aina mielessä ja suunnitteilla.

Vierailija
8/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on niin surkea elämä, että pitää minulle naureskella niin siinäpähän naureskelee, en voi muuta kuin sääliä sellaista ihmistä jota elämäni jollain tavalla kiinnostaa.

Vierailija
9/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty tuota. Mieheni exä. Otin häneen yhteyttä. Kerroin mitä ajattelen hänestä. Lopuksi ilmoitin, että älkää vit tu sotkeko minua teidän riitoihin. Toivotin hyvää loppu elämää.

Vierailija
10/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Sitä on tapahtunut niin paljon, etten jaksa välittää.

Vierailija
11/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut, että minulle nauretaan pahantahtoisesti ja hyväntahtoisesti saa minun puolestani naureskellakin. Itsetuntoni on hyvä ja en ota vakavasti muiden sanomisia tai tekemisiä. N46

Vierailija
12/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tunnetasolla "faktana" sen, mistä minulle naureskeltiin/mistä minua kritisoitiin. Vaikka järkeilemällä tietäisin, ettei se välttämättä ole totta. Miten minua voisi siinä tilanteessa lohduttaa? Luultavasti ei mitenkään. Todennäköisesti suuttuisin "lohduttajalle".

Vierailija
13/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä ikäkin vähän vaikuttaa, teiniä pitäisi tsempata/neuvoa asian kanssa. Ap

Vierailija
14/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tyhjännaurajat eivät minua hetkauta.

Vierailija
15/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tehty tuota. Mieheni exä. Otin häneen yhteyttä. Kerroin mitä ajattelen hänestä. Lopuksi ilmoitin, että älkää vit tu sotkeko minua teidän riitoihin. Toivotin hyvää loppu elämää.

Useampien pitäisi tehdä juuri noin, eli tarttua aikuisena ihmisenä härkää sarvista, sanoa selkeästi mitä on mieltä ja lopettaa siihen turhanpäiväinen ikävä käytös. Asiallisesti ja napakasti, ei siinä usein enempää tarvita.

Vierailija
16/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain heikot ihmiset naureskelee toisille seläntakana.

Vierailija
17/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toimisi mitenkään. Seläntakana naureskelu ja juoruilu ei tee vaikutusta minuun. Vasta kun sä tulet nyrkit pystyssä mun eteen ja yrität estää mun matkaa niin olen vaikuttunut.

Vierailija
18/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että naureskellaan koska melkein kaikille naureskellaan. Kosto on luonnollisesti aina mielessä ja suunnitteilla.

Käytätkö oikeasti kallista aikaasi jonkun typerän koston miettimiseen ja jopa toteuttamiseen? En yhtään ihmettel, jos sinulle naureskellaan, sillä kostojutut ovat jo sairaita. Hanki itsetunto mielummin.

Vierailija
19/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuisin naureskeluun ja yrittäisin tukea "uhria". Omalle kohdalle osuessa en varmaan osaisi tai uskaltaisi tehdä mitään.

Vierailija
20/34 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittaisin etäkoston woodoonuken ja neulojen avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän