Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen pakkomielle tunkeutua ovelleni. Ei tällaista ollut kerrostalossa

Vierailija
19.01.2021 |

Kokeilkaapa kerrostaloasujat muuttamista ihan mihin tahansa missä on enemmän yksityisyyttä. Tulette huomaamaan, että pian ovella ramppaa jatkuvasti joku.

En haluaisi vaikuttaa hankalalta asiakkaalta, mutta minua oikeasti v...aa, kun yksi sama kuriiri soittelee minulle ensin aikaisin aamulla, en nyt kellonaikoja ala sanomaan, etten vahingossa anna väärää tietoa. Mutta ainakin tuntuu, että hän soittelee ihan sairaan aikaisin aina. Ja joo puhelin menee äänettömälle iltaisin samaan aikaan, mutta jos muutaman minuutin sisään tulee toinen puhelu samasta numerosta, tulee myös äänet päälle. Tämä ihan siksi, että jos tulee jokin hätäpuhelu, niin en missaa sitä siksi että nukun.

Mutta tosiaan tämä yksi ja sama kuriiri soittelee KOLMEKIN KERTAA peräkkäin, vaikka en vastaa! En vastaa puhelimeen puoliunessa, kun hädin tuskin ääntäkään tulee. Ja koska tunnistan tuon numeron. En ala tulipalokiireellä kiskomaan vaatteita päälle siksi, että kuriirilla on jokin pakkomielle pommittaa ja tulla ovelle muutaman minuutin päästä.

Tosiaan, se ei edes jää pommittamiseen, vaan hetken päästä kuriiri tulee OVELLE!!! Ja tätä on toistunut niin monta kertaa!!

Mikä v... ihmisiä vaivaa. Miksi ei voi odottaa, että soitan takaisin ja sovitaan aika, joka sopii minullekin?? Pitäisikö oikeasti ottaa yhteyttä ko. yritykseen ja sanoa tuosta. En haluaisi olla hankala, mutta oikeasti v...aa, kun aina pitää olla varovainen omassa kodissaan, kun joku saattaa tunkea ovelle ilman kutsua ihan äkkiarvaamatta!!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 35 v tässä okt:ssa, eikä mun ovella ole ollut ketään kutsumattomia ihmisiä paria satunnaista saarnaajaa lukuunottamatta.

En ole niin suosittu kuin ap🙈

Vierailija
42/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut 35 v tässä okt:ssa, eikä mun ovella ole ollut ketään kutsumattomia ihmisiä paria satunnaista saarnaajaa lukuunottamatta.

En ole niin suosittu kuin ap🙈

Ei, vaan sinä et tilaa holtittomasti kaikkea mahdollista roskaa nettikaupoista vaikka raha-asiasi ovat täysin viturallaan. Etkä joudu loputtomasti tappelemaan Klarnan kanssa ja sitten karjumaan siitä täällä kun sinua jälleen kerran on kohdeltu niin väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi