Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen pakkomielle tunkeutua ovelleni. Ei tällaista ollut kerrostalossa

Vierailija
19.01.2021 |

Kokeilkaapa kerrostaloasujat muuttamista ihan mihin tahansa missä on enemmän yksityisyyttä. Tulette huomaamaan, että pian ovella ramppaa jatkuvasti joku.

En haluaisi vaikuttaa hankalalta asiakkaalta, mutta minua oikeasti v...aa, kun yksi sama kuriiri soittelee minulle ensin aikaisin aamulla, en nyt kellonaikoja ala sanomaan, etten vahingossa anna väärää tietoa. Mutta ainakin tuntuu, että hän soittelee ihan sairaan aikaisin aina. Ja joo puhelin menee äänettömälle iltaisin samaan aikaan, mutta jos muutaman minuutin sisään tulee toinen puhelu samasta numerosta, tulee myös äänet päälle. Tämä ihan siksi, että jos tulee jokin hätäpuhelu, niin en missaa sitä siksi että nukun.

Mutta tosiaan tämä yksi ja sama kuriiri soittelee KOLMEKIN KERTAA peräkkäin, vaikka en vastaa! En vastaa puhelimeen puoliunessa, kun hädin tuskin ääntäkään tulee. Ja koska tunnistan tuon numeron. En ala tulipalokiireellä kiskomaan vaatteita päälle siksi, että kuriirilla on jokin pakkomielle pommittaa ja tulla ovelle muutaman minuutin päästä.

Tosiaan, se ei edes jää pommittamiseen, vaan hetken päästä kuriiri tulee OVELLE!!! Ja tätä on toistunut niin monta kertaa!!

Mikä v... ihmisiä vaivaa. Miksi ei voi odottaa, että soitan takaisin ja sovitaan aika, joka sopii minullekin?? Pitäisikö oikeasti ottaa yhteyttä ko. yritykseen ja sanoa tuosta. En haluaisi olla hankala, mutta oikeasti v...aa, kun aina pitää olla varovainen omassa kodissaan, kun joku saattaa tunkea ovelle ilman kutsua ihan äkkiarvaamatta!!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan kenelläkään ei ollut pakkomiellettä asuntooni kerrostalossa asuessani. Ihan rauhassa sai useimmiten olla. Kaikki muuttui kun muutin tänne. Yhtäkkiä kaikilla on hirveä pakkomielle tunkeutua ovelleni varoittamatta ja ilman kutsua, aivan kuin haluaisivat vakoilla minua kotonani!!

Vierailija
2/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt kuitenkin olisi kyse vähän muunnellusta totuudesta ja viidettä päivää peräjälkeen olet vetänyt rokulipäivää puhelut ghostaten? Myönnä pois ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööö, älä tilaa mitään 😳

Vierailija
4/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa yksi naapuri häiriköi minua aikoinaan tunkemalla ovelleni ilman kutsua milloin milläkin tekosyyllä!! Kuvittelin, ettei naapurilla olisi mitään mielenkiintoa kotiani kohtaan, kun kaikki täällä asutaan suht samalla tavalla eikä minua ainakaan jaksa kiinnostaa vakoilla naapureita. En ymmärrä mitä mielenkiintoista on identtisissä asunnoissa??? Piti sanoa tiukasti ennen kuin se hel vetin naapuri lopetti häiriköinnin vihdoin.

Vierailija
5/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole kysymys asumismuodosta vaan siitä että tilailet jotain kuriirikuljetuksella?

Vierailija
6/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei nyt kuitenkin olisi kyse vähän muunnellusta totuudesta ja viidettä päivää peräjälkeen olet vetänyt rokulipäivää puhelut ghostaten? Myönnä pois ;)

Ööö no ihan eka päivä on kyseessä, kyllä minä yleensä nopeasti reagoin kun odotan pakettia. Mutta en ole lapsi, joka ei malta odottaa seuraavaan päivään. Jos minulle ei sovi joskus niin sitten ei sovi. Aina soitan takaisin ja sovitaan hyvä ajankohta ja sitten asia on hoidettu.

Vierailija
7/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
8/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole kysymys asumismuodosta vaan siitä että tilailet jotain kuriirikuljetuksella?

Tajuatko, että tilaan palvelulla, jossa asiakkaan kanssa sovitaan ajankohta erikseen?? En tilaa palvelulla, jossa asiakasta pommitetaan ja lopulta tungetaan ovelle, vaikka asiakas ei ole edes sopinut että ajankohta käy myös hänelle!!

Vierailija
9/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat jotain ja sitten kiukuttelet että toimittaja soittaa ja haluaa tietää milloin sen voi tuoda? Kummallisia ongelmia ihmisillä. 

Vierailija
10/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaat jotain ja sitten kiukuttelet että toimittaja soittaa ja haluaa tietää milloin sen voi tuoda? Kummallisia ongelmia ihmisillä. 

YKSI PUHELU RIITTÄÄ, OSAAN SOITTAA TAKAISIN SOPIVALLA HETKELLÄ. OVELLE EI TARVITSE TUNKEUTUA, JOS EN OLE SOPINUT KENENKÄÄN KANSSA MITÄÄN. ääliö!!!

Vierailija
11/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, että tilaan palvelulla, jossa asiakkaan kanssa sovitaan ajankohta erikseen?? En tilaa palvelulla, jossa asiakasta pommitetaan ja lopulta tungetaan ovelle, vaikka asiakas ei ole edes sopinut että ajankohta käy myös hänelle!!

Joo, olen itsekin käyttänyt tuollaista palvelua. Edelleen, miten liittyy asumismuotoon? Ei se kuriiri pääse siitä ovesta läpi omakotitalossakaan.

Vierailija
12/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vit tu mikä nillittäjä

Vierailija
13/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen itsekin käyttänyt tuollaista palvelua. Edelleen, miten liittyy asumismuotoon? Ei se kuriiri pääse siitä ovesta läpi omakotitalossakaan.

LIITTYY SITEN, ETTÄ ASUIN ENNEN KERROSTALOSSA JA HUOMAAN SUUREN ERON SIINÄ MITEN YHTÄKKIÄ KAIKKI TUNKEVAT OVELLENI KUTSUMATTA. EI TÄLLAISTA OLLUT KERROSTALOSSA.

Vierailija
14/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: hanki semmonen pakettilaatikko kuistille ja jätä lappu että paketin voi jättää tänne. Tai sitten menet itse kauppaan ja hae mitä haluat. Arvaa veetuttaako sitä kuriiria jo pelkästään sun nimen lukeminen paketin kyljessä. Tää idiòot ei ikinä vastaa puhelimeen tai avaa ovea... Pelle olet

Vierailija
15/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kuriirin tarvitse POMMITTAA!! Voi soittaa yhden kerran ja odottaa että soitan takaisin ja sovitaan aika ja päivä!!

Vierailija
16/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: hanki semmonen pakettilaatikko kuistille ja jätä lappu että paketin voi jättää tänne. Tai sitten menet itse kauppaan ja hae mitä haluat. Arvaa veetuttaako sitä kuriiria jo pelkästään sun nimen lukeminen paketin kyljessä. Tää idiòot ei ikinä vastaa puhelimeen tai avaa ovea... Pelle olet

Minua ei kiinnosta mitä kuriiri ajattelee. JOS EN VASTAA PUHELIMEEN, SE JOHTUU JOSTAKIN. TOTTA HEŁVETISSÄ HALUAN TILAAMANI PAKETIT??? 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ MUTTA JOS EN VASTAA NIIN MINULLA ON JOKIN SYY. SOITAN TAKAISIN, OVELLENI EI TARVITSE AINA TUNKEUTUA.

Vierailija
17/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIITTYY SITEN, ETTÄ ASUIN ENNEN KERROSTALOSSA JA HUOMAAN SUUREN ERON SIINÄ MITEN YHTÄKKIÄ KAIKKI TUNKEVAT OVELLENI KUTSUMATTA. EI TÄLLAISTA OLLUT KERROSTALOSSA.

Vaikuttaa nyt aika lailla siltä, että sulla poksahtaa kohta suoni päässä. No, pääsetpä ainakin "huolistasi".

Vierailija
18/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämmönen: https://www.taloon.com/sailytyslaatikko-paketeille-biohort-parcelbox-10…

Vierailija
19/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on kuriirin oma ongelma, jos tulee ovelleni kutsumatta enkä avaa. YLEENSÄ OLEN ALASTOMANA PEITON ALLA JA SIKSI EN AVAA. SOITTAISIN TAKAISIN SOPIVALLA HETKELLÄ, MUTTA KUN IKINÄ EI VOIDA ODOTTAA HETKEÄKÄÄN.

Vierailija
20/42 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää oli taas tämä ööööööö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi