Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies istuu autossaan puolisen tuntia joka päivä, ennen kuin menee kotiin

Vierailija
19.01.2021 |

Sanokaa vain kyyläksi, sillä varmasti siltä kuulostankin. Mutta päästään samoin aikoihin töistä kotiin, ja siinä ajassa missä itse olen raahannut lapset, kauppakassit ja itseni sisälle, saanut kaikki paikoilleen ja lähden koiraa pissattamaan, mies on edelleen autossa. Auto tyhjäkäynnillä selaa puhelintaan. Aloin kiinnittää asiaan huomiota muutama viikko sitten.

Ei tässä kai muuten mitään, mutta tuntuu pahalta. Vaimonsa on kotona pienen lapsen kanssa, ja eilen Facebookissa valitti ihan omalla nimellään ja naamallaan väsymystä perhearkeensa :(

Ja mies istuu autossa parkkipaikalla pitkittämässä vaimonsa päivää :(

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä?

Vierailija
2/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelee rakastajansa kanssa. Mitä se muuten sulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen pää leviää ilman tätä pientä rauhallista hetkeä päivässä? Voi olla ihan uupumuksen partaalla. Anna helvetti istua autossaan rauhassa.

Vierailija
4/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää energiaa, että jaksaa aloittaa toisen työpäivän kotona.

Vierailija
5/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hän istuu? Työpaikan parkkiksellako? Oletteko samassa työpaikassa? 

Vierailija
6/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan päivän ainoa rauhallinen ja stressitön hetki.

Vierailija
7/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa oman aikansa ja ottaa sen näin. Kai itsekin myönnät, että heti työpäivän jälkeen lasten ruokkiminen ja koiran pissattaminen on rankkaa? Ja jos he ovat jopa sopineet järjestelystä. Meidän isä oli työpäivän jälkeen hirveässä nälkäkiukussa ja väsynyt, joten äiti pakotti hänet ottamaan iltapäiväevästä töihin, ettei sitten kiukuttele meille lapsille. Äiti pääsi töistä siis pari tuntia isän jälkeen. Oli paljon leppoisampi isä ja opimme vähitellen olemaan pelkäämättä häntä, ikävä kyllä jäi tämän vuoksi etäiseksi vaikka käytös muuttui.

Vierailija
8/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pää leviää ilman tätä pientä rauhallista hetkeä päivässä? Voi olla ihan uupumuksen partaalla. Anna helvetti istua autossaan rauhassa.

Enhän minä nyt tietenkään mene sinne ikkunaan koputtelemaan, että hopi hopi sisään siitä! Sääliksi vain käy hänen vaimoaan. Tiedän, millaista on olla uupunut ja ilman tukiverkkoja. Itsekin olen vasta toipumassa rääkistä, mitä muut kutsuu onnelliseksi vauva-ajaksi. 

Ap

Vierailija
9/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu, että minulla oli tapana (olen isä siis) kulkea julkisilla työmatkat juuri siksi että sai levätä, ja kävin ostamassa perheen ruuatkin samalla. Työmatkaan meni siis palatessa yli tunnin, mutta se auttoi jaksamaan koska kotona odotti toinen työpäivä. Autolla töihin menevät ovat vaimojensa vankeja. 

Vierailija
10/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuinlämmittimellä urheasti korventaa veitikkansa tunnottomaksi, koska uupunut vaimo ei koskaan ole halukas eikä mies halua olla jöpöttävän namiskuukkelinsa kanssa häiriöksi.

Vierailija
11/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta?

Vierailija
12/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä liikaa lapsia.

Vierailija
13/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin on täällä ihmetelty useampaan kertaan, mutta mikäs siinä.

Vierailija
14/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla päivän ainoa hiljainen hetki.

Vierailija
15/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy välillä noin, jos puhun puhelua samalla kun ajan. Jään sitten autoon puhumaan sen loppuun, vaikka olisinkin jo perillä. Hands-free saattaa muutenkin katkaista puhelun, jos lähtee pois autosta kesken. Eli istun autossa parkkiksella ja puhun, en tosin moottori käynnissä.

Vierailija
16/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä nyt tietenkään mene sinne ikkunaan koputtelemaan, että hopi hopi sisään siitä! Sääliksi vain käy hänen vaimoaan. Tiedän, millaista on olla uupunut ja ilman tukiverkkoja. Itsekin olen vasta toipumassa rääkistä, mitä muut kutsuu onnelliseksi vauva-ajaksi. 

Ap

No jos mies vaikka ottaa isomman vastuun hoidosta koko illaksi? Ei siinä tarvitse vaimoa sääliä.

Vierailija
17/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt perhearkeen kun mies sentään tulee illaksi kotiin. Minä ja monet muut on ollut 3 - 5 lapsen "yksinhuoltajia" kun mies reissussa lyhyempiä ja pidempiä aikoja.

Vierailija
18/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos mies vaikka ottaa isomman vastuun hoidosta koko illaksi? Ei siinä tarvitse vaimoa sääliä.

Satumpahan tietämään, että ei ota. Ap

Vierailija
19/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa saa tyhjäkäyttää max 2 minuuttia, yli 15 asteen pakkasella 4. Ilmoita viranomaisille

Vierailija
20/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa taloyhtiössäni on myös noita, jotka ajavat pihaan ja sitten jäävät jumittamaan autoonsa. Olen ihmetellyt sitä joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi