Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin mies istuu autossaan puolisen tuntia joka päivä, ennen kuin menee kotiin

Vierailija
19.01.2021 |

Sanokaa vain kyyläksi, sillä varmasti siltä kuulostankin. Mutta päästään samoin aikoihin töistä kotiin, ja siinä ajassa missä itse olen raahannut lapset, kauppakassit ja itseni sisälle, saanut kaikki paikoilleen ja lähden koiraa pissattamaan, mies on edelleen autossa. Auto tyhjäkäynnillä selaa puhelintaan. Aloin kiinnittää asiaan huomiota muutama viikko sitten.

Ei tässä kai muuten mitään, mutta tuntuu pahalta. Vaimonsa on kotona pienen lapsen kanssa, ja eilen Facebookissa valitti ihan omalla nimellään ja naamallaan väsymystä perhearkeensa :(

Ja mies istuu autossa parkkipaikalla pitkittämässä vaimonsa päivää :(

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään mistään tietämätön vetelee taas omia johtopäätöksiään...

Vierailija
22/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tehtailee Suomi24 -sivulle aloutuksia "Naapuri kyttää ikkunasta joka päivä kun tulen täistä kotiin. Pitäisikö huolestua?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pää leviää ilman tätä pientä rauhallista hetkeä päivässä? Voi olla ihan uupumuksen partaalla. Anna helvetti istua autossaan rauhassa.

Enhän minä nyt tietenkään mene sinne ikkunaan koputtelemaan, että hopi hopi sisään siitä! Sääliksi vain käy hänen vaimoaan. Tiedän, millaista on olla uupunut ja ilman tukiverkkoja. Itsekin olen vasta toipumassa rääkistä, mitä muut kutsuu onnelliseksi vauva-ajaksi. 

Ap

Et tullut ajatelleeksi, että ehkä se mies on uupunut ilman tukiverkkoja?

Vierailija
24/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa taloyhtiössäni on myös noita, jotka ajavat pihaan ja sitten jäävät jumittamaan autoonsa. Olen ihmetellyt sitä joskus.

Puhuvat puhelua tai vastaavat vielä johonkin viestiin, ennenkuin menevät kotiin. Teen itse välillä samaa.

Vierailija
25/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan joskus itsekin istua autossa hetken, joskaan en tyhjäkäynnillä pidä.

Liikkuva ja haastava työ. Joskus on kotiparkkiin päästyä niin väsynyt olo, että haluaa sen oman hetken rauhoittua, ennenkuin menee sisälle, jossa odottaa mieheni ja pieni lapseni.

Vierailija
26/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä asuu monta ap:n kuvailemaa nuorta virkeää perheenisää. Kaikilla siis yhdistävänä tekijänä pienet lapset. Autojaan eivät onneksi sentään tyhjäkäytä mutta jokainen minuutti mikä irti saadaan vietetään mualla kuin oman perheen kanssa. Käy sääliksi niitä puolisoita ja lapsia ;(  Joskus miettinyt, että kysyn ihan pokkana noista jokaselta onko miehensä ihan töitten uuvuttama kun istuu joka päivä autossa parkkiksella  XDD

Vierailija
27/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lapseton ja mies matkatöissä viikot, silti jään aina vähäksi aikaa autoon pihalla. Se autossa istuminen jotenkin nollaa kaiken ja on hyvä olla, kun menee kotiin. Joskus on mennyt pidempikin aika siinä istuessa, kun käsittelen ajatuksia ja asioita.

Vierailija
28/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen usein noin. Minulla on syömishäiriö ja auto on ainut paikka, jossa voin ahmia rauhassa. Käyn siis kaupassa ja jos kaupan piha on liian ruuhkainen (eli joku näkemässä), ajan kotiin ja syön ne herkut siinä pihassa omassa autossa. 

Joskus ajan kaupasta jonnekin sivukadulle ja jään siihen syömään.

Mitäpä jos pitäisit huolta omista asioistasi. Saattaa sillä miehellä olla ihan syy jäädä siihen autoon istumaan ja se ei sulle kuulu.

Vierailija
29/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on kolme alle 4 v lasta, ja minusta ei kyllä ole tuomitsemaan niitä keinoja joilla pienten lasten vanhemmat ottavat itselleen omaa aikaa. Minä saatan istua vartin vessassa puhelin kourassa, mies ei valita. Mies polttaa saman ajan yhtä tupakkaa, minä en valita. Löytyy pelkästään ymmärrystä tuolle miehelle. Toki eri juttu sitten mitä tekee kun sinne kotiin menee. Jos vaimo on poikki, niin olisi suotavaa ottaa riittävän aktiivista roolia silloin kun siellä kotona on.

Vierailija
30/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun usein autossa ennen kuin menen kotiin. Ei lapsia ja olen  nainen. Mä en vaan jaksa kuunnella miestäni raskaan työpäivän jälkeen yhtään pitempään kuin on pakko. Se kun on niin hlvetin t y h m ä. Olenkin ottanut tavakseni vain kävästä kääntymässä kotona eli haen harrastuskamat tai vaihdan vaatteet, jonka jälkeen pitkälle lenkille koiran kanssa. Sitten iltapala, pari työasiaa koneella ja nukkumaan.  Ero tulossa ennen kesää.

Vähän ohis. Autossa vietetty "oma aika" on muilta pois ja todella itsekästä. Saattaa olla merkki lähestyvästä erosta, kuten mun esimerkissä. 

Vierailija
31/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun meille syntyi alle neljässä vuodessa kolme lasta, niin kyllä vitkuteltiin kauppareissulla, lampsittiin töistä kotiin mahdollisimman hitaasti, tapeltiin suorastaan kaikesta ulkona tehtävästä työstä maton tamppauksesta lumitöihin - että päästiin edes hetkeksi siitä raskaasta pikkulapsiarjesta muualle.

Kyllä, olen myös itsekin istunut autossa ja selaillut Facebookia, Iltalehteä ja Vauvapalstaa ja miettinyt, mikä on viimeinen hetki, kun pitää palata takaisin kaaokseen.

Vierailija
32/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä lapsia jos se on tuollaista?! Eihän se pakko ole kenenkään.

Vierailija
33/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa todella olla päivän ainoa oma hetki- kotona kun pikkuvaimo hoitaa vain lapsen/lapset ja mies aloittaa toiaen työpäivän ruuanlaitossa,pyykkäyksessä ja siivouksessa.

Mä olen vanha äiti,joka hoiti miehen töissäollessa neljä lasta ja kodin. Illat oli yhteistä aikaa tai sain lähteä harrastuksiin. En muista, että olis ikinä riidelty.

Ymmärrän,että aika on erilainen mutta niin on itsekkyyskin. Älkää tehkö lapsia jos se on noin vaikeaa!

Vierailija
34/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pää leviää ilman tätä pientä rauhallista hetkeä päivässä? Voi olla ihan uupumuksen partaalla. Anna helvetti istua autossaan rauhassa.

Naisen uupumus ei sitten liene taaskaan millään tavalla huolen aihe kenellekään?

Vierailija
35/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun se ei ole koko ajan tuollaista. Siksi, että lapset ovat parasta, mitä olen koskaan elämältäni saanut ja tulen saamaan. 

Lapset eivät ole pieniä ikuisesti, ei sitä yövalvomista ja vaipparundia montaa vuotta ole. Ja niinäkin vuosina on hetkiä, jolloin kaikki on paremmin kuin hyvin.

Silti, välillä meistä jokainen on varmasti ollut järkyttävän väsynyt ja kaivannut omaa aikaa. Ja se meille suotakoon.

Vierailija
36/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat ihania, mutta jokainen väsyy joskus.

Vierailija
37/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, mitä toivot meidän tekevän asialle?

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
38/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla käy välillä noin, jos puhun puhelua samalla kun ajan. Jään sitten autoon puhumaan sen loppuun, vaikka olisinkin jo perillä. Hands-free saattaa muutenkin katkaista puhelun, jos lähtee pois autosta kesken. Eli istun autossa parkkiksella ja puhun, en tosin moottori käynnissä.

Hah, mullakin tökkäsi eniten silmään tuo auton tyhjäkäyttäminen :D En kyllä ymmärrä jos kyse omasta ajasta/hiljaisuudesta, miksei menisi ennemmin vaikka kävelylle ennen kotiin ajamista tms? Miksi pitää istua autossa ja vielä parkkiksella, ajaisi sitten vaikka matkalla jonnekin kaunista maisemaa katselemaan. Vai onko vaimo mustasukkaista laatua, niin että pitää olla näkyvillä :D

Vierailija
39/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat ihania, mutta jokainen väsyy joskus.

No aika paha jos ei ikinä kiinnosta edes kotiin mennä töistä.

Vierailija
40/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittelee rakastajansa kanssa. Mitä se muuten sulle kuuluu?

Missäs sen naapurin tulisi istua ? Teillä vai  ?  Kantele ihmeessä sille muijalle , mitä olet havainnut , jos siitä onnesi aukenee .♠♠♠