Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin mies istuu autossaan puolisen tuntia joka päivä, ennen kuin menee kotiin

Vierailija
19.01.2021 |

Sanokaa vain kyyläksi, sillä varmasti siltä kuulostankin. Mutta päästään samoin aikoihin töistä kotiin, ja siinä ajassa missä itse olen raahannut lapset, kauppakassit ja itseni sisälle, saanut kaikki paikoilleen ja lähden koiraa pissattamaan, mies on edelleen autossa. Auto tyhjäkäynnillä selaa puhelintaan. Aloin kiinnittää asiaan huomiota muutama viikko sitten.

Ei tässä kai muuten mitään, mutta tuntuu pahalta. Vaimonsa on kotona pienen lapsen kanssa, ja eilen Facebookissa valitti ihan omalla nimellään ja naamallaan väsymystä perhearkeensa :(

Ja mies istuu autossa parkkipaikalla pitkittämässä vaimonsa päivää :(

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyt perhearkeen kun mies sentään tulee illaksi kotiin. Minä ja monet muut on ollut 3 - 5 lapsen "yksinhuoltajia" kun mies reissussa lyhyempiä ja pidempiä aikoja.

Puhumattakaan ihan oikeista yksinhuoltajista. Heitä ei tule kukaan päästämään "vahtivuorosta" mihinkään aikaan illasta. Ja silti hekin jaksavat. Kunnioitankin heitä suuresti.

Vierailija
82/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kiinnostunut miehestä kun sitä noin seuraat ja tiedät heidän asiansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pää leviää ilman tätä pientä rauhallista hetkeä päivässä? Voi olla ihan uupumuksen partaalla. Anna helvetti istua autossaan rauhassa.

Naisen uupumus ei sitten liene taaskaan millään tavalla huolen aihe kenellekään?

Ihan oikeasti, se lapsen kanssa kotona oleminen ei ole TYÖTÄ. Se voi olla ärsyttävää ja raskastakin välissä, mutta se ei ole TYÖTÄ. On siis ihan naurettavaa että toinen ensinnäkin tekee työpäivän ja tuo perheeseen sen elannon ilman minkäänlaista omaa aikaa. Pienen lapsen kanssa voi nukkua samalla kun se nukkuu, lapsen kanssa ei tarvitse edes olla kotona kuin sen vauva-ajan jos on niin hirveää ja siitä kodin siisteydestä voi ihan hyvin joustaa.

Eri asia siinä tapauksessa että molemmat käy töissä ja sitten aina toinen joutuu hakemaan päiväkodista ja hoitamaan kun toinen istuu autossa ottaen omaa aikaa.

Vierailija
84/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vähemmän uupunut tietysti tarvitsee lepoa. Eihän se kotona oleva, täyttä työpäivää tekevä mitään tarvitse. Ensi käydään päivä lepäämässä töissä ja sitten ei malteta lopettaa sitä lepäämistä töidenkään jälkeen.

Eli periaatteessa olet sitä mieltä, että sillä välin kun nainen tekee täyden ’työpäivän’ kotona niin mies ’lepää’ töissä? Ja kun mies tulee töistä kotiin, on miehen otettava vastuu tästä ’kotityöstä’? Ja päivän raskasta kotityötä tehnyt nainen voi nyt levätä? Tämä sinun logiikka ontuu. Tällä logiikalla ovella pitäisi vaihtaa vaan rooleja. Töistä tullut hyppää kotitöiden pariin ja päivän kotitöitä tehnyt menee illaksi töihin, siellä kun voi levätä. Eikös vaan? Vai muuttuiko se kotityö sittenkin nyt yhtäkkiä jotenkin kevyemmäksi miehen tekemänä?

Vierailija
85/114 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen ehkäisykeino taas tämänkin ketjun lukaiseminen.

Itsekin tykkään välillä jäädä kotipihalla autoon ottamaan kunnon päiväunet ennen kuin siirryn sisälle, koska viilenevässä autossa uni maistuu makoisalta. Ei tarvitse vitkutella ja olla paossa omien valintojen myötä sietämättömäksi käynyttä elämää, selviytyä hetkestä seuraavaan ja odotella jos se siitä joskus vielä paremmaksi muuttuisi.

Kaikille tässä kohtaa tiedoksi että lapsia ei ole mikään pakko hankkia yhtäkään.

Vierailija
86/114 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jää usein autoon pihaan tullessaan, jos sillä on työpuhelu kesken tai pitää tehdä vielä läppärillä jotain kirjallisia hommia. Ei siitä tule täällä kotona mitään.

Vierailija
87/114 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on niin että AP on se väsynyt mamma ja sitä vituttaa kun mies saa hetken nauttia hiljaisuudesta

Vierailija
88/114 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoipa vituttamaan tälläiset kyylät. Miksi teitä kiinnostaa toisten autossa istumiset?

Vierailija
89/114 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalikieltäytyjäkaverini joutui tekemään noin myös. Ilmeisesti jalkapannan paikannin alkaa hälyttää, jos menee kotiin liian aikaisin.

Vierailija
90/114 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap selvisikö miehesi istumiset

Vierailija
91/114 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Ap pääsetkö istumaan myös autoon?

Vierailija
92/114 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kiinnitetty huomiota naapurin naiseen joka istuskelee pitkiä n. 30min aikoja autossaan yksin. Ei sen puoleen, että se minua haittaisi tai sitä kauheasti ihmettelisin. Itse joskus istun hetken autossa, sen jälkeen kun olen ajanut sen kodin parkkipaikalle, vaikka kunnellakseni hyvän biisin loppuun tai katson tulleet viestit ja vastaan nopeasti johonkin, kun kotona ajatus kuitenkin katkeaa, vaihdan kengät ja pakkaan levällään olevat tavarat kassiini. Auto on tavallaan työreissulla toimistoni.

Vierailija
93/114 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina Kuustonen kertoi työpäivän jälkeen istuvansa pimeässä rappukäytävässä tovin ja luki kännykän valon kanssa reploja seuraavan päivän kuvauksiin. Se oli hänen ainoa hetki jolloin ne pystyi käymään läpi rauhassa. Ja sen jälkeen avasi kotioven ja oli loppu päivän perheensä kanssa.

Ehkä tuossa on kyse jostäin samanmoisesta. Miettii hetken tulevia duuneja tai nollaa menneet duunit ennen kuin menee kotiin.

Vierailija
94/114 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on hyvä vetää pikkupullo viinaa ennen sisäänmenoa niin tuleva ex-vaimo ei huomaa sitä suoritusta. Autokin turvallisesti parkissa omassa pihassa.

Puhun omasta kokemuksesta.

Vierailija
95/114 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan masturboi niinku se tyyppi Ozarkissa. Ihan normaalia jos on pientä parisuhdekriisiä.

Vierailija
96/114 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. säähän aikamoinen pihapoliisi olet, ostitko jo kiikarit, tee ilmoitus jollekin kun sua noin paljon häiritsee, saattaa tosin tulla valkotakkiset sun ovelle.

Vierailija
97/114 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa on varmaan miehelläkin. Haluaa ehkä hetken omaa aikaa siinä välissä kun siirtyy palkkatöistä kotitöihin. 

Vierailija
98/114 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpäivän jälkeen sohvalla noi tunnin ja kuuntelen jotain. sitten jaksan taas olla perheen kanssa. Anna ihmisten olla rauhassa, ei kuulu naapurin istumiset sulle.  

Vierailija
99/114 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli naapuri joka istui joskus jopa tuntikausia autossa kaljaa juomassa tai sivusäätöjen kanssa viestittelemässä tai puhumassa yms.

Vierailija
100/114 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies samanlainen: ikkunasta nään miten istuu klo 18 jälkeen autossan ja puhuu puhelimeen. Parempi sillai kuin se, että mies makaisi sohvalla kun mä teen kotihommia vieressä.