Mitkä artistit sinä kutsuisit omiin virkaanastujaisiisi?
Toisaalla kiistellään siitä, ovatko Joe Bidenin virkaanastujaisiinsa haluamat artistit hyviä vai eivät. Aloin miettiä, keitä minä kutsuisin, jos olisin samassa tilanteessa. Paikalla olisivat ne artistit (tai bändien jäljellejääneet), joista olen pitänyt nuoresta lähtien eli jo vuosikymmeniä, esimerkiksi Bob Dylan, The Who, Ian Anderson, Beach Boys, Metallica ja vaikka presidenttienkin jo valitsemat Fleetwood Mac ja Bruce Springsteen. Ringokin saisi tulla. King's Singers vanhimmalla kokoonpanollaan. Ja joku vanhan kaartin huippusellisti saisi käydä vetäisemässä pätkän Bachia. Suomalaisista kelpuuttaisin vain Juicen, mutta hän olisi kuitenkin estynyt tulemasta.
Kuten näkyy, Bidenin tavoin haluaisin kutsua niitä, jotka ovat kulkeneet mukanani pitkään ja tehneet minuun jo aikonaan valtavan vaikutuksen. Yhtään 60-70-lukujen jälkeen aloittanutta ei olisi mukana, ei edes kohteliaisuuden tai suosionsa vuoksi.
Mitkä artistit te kutsuisitte esiintymään omiin virkaanastujaisiinne?
Ja kun kerran muistelin nyt nuoruuttani ja ertyisen kauniita päiviäni, liitän tähän nuoruudenkuvan Joe Bidenista, joka hänkin oli aikoinaan aikamoinen namu. Silloin, kun minä, Bruce ja muutkin yllä mainitut olivat. :)
https://www.nytimes.com/2020/10/17/us/politics/joe-biden-college-1960s…
Kommentit (33)
Laulava raitiovaununkuljettaja Aarne Tenkanen ja Bat&Ryd olisi realistisesti taloudellisesti mahdollista saada, myös Sepi Kumpulainen, ehkä myös Sedu Koskinen voisi tulla että pääsisi edes kerran keikalle esittämään sen biisinsä, vaikka keikkapalkkio on hänelle täysin sivuseikka.
Nytimes on valemedia. AP viljelee valemedia linkkejä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Nytimes on valemedia. AP viljelee valemedia linkkejä. 😂
Olisiko BBC vakuuttavampaa mediaa?
Miten tämä ketju lähti heti tällaiseksi pelleilyksi? Yleensä, kun joku vaikka kysyy, mitä teillä on päällä ja paljonko maksoi, tunnin sisällä neljäsataa palstalaista on yksilöinyt oloasunsa henkkamaukkakalsariensa ohje- ja alehintaa myöten. Ja kun kysytään, mitä söit lounaaksi, alkavat kaloritaulukot suhista. Ja nyt tarjotaan Sepi Kumpulaista ja vainajia. :(
Ap
Tuure Kilpeläisen, Pete Parkkosen, Laura Voutilaisen, Diandran, Irinan ja Maria Ylipään.
Antti Tuisku, Darren Hayes, Bon Jovi, Shakira...
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ketju lähti heti tällaiseksi pelleilyksi? Yleensä, kun joku vaikka kysyy, mitä teillä on päällä ja paljonko maksoi, tunnin sisällä neljäsataa palstalaista on yksilöinyt oloasunsa henkkamaukkakalsariensa ohje- ja alehintaa myöten. Ja kun kysytään, mitä söit lounaaksi, alkavat kaloritaulukot suhista. Ja nyt tarjotaan Sepi Kumpulaista ja vainajia. :(
Ap
Toisaalta taas tulin juuri ajatelleeksi, että ainahan minä olen nyrpistellyt muiden kurjalle musiikkimaulle. Joka ikisen tässä ketjussa mainitun artistin äänitteitä on joku ostanut, joten nämähän voivatkin olla totta. Onneksi Suomessa selvitään (kai) sotilassoittokunnan voimin.
Ap :D
Ainakin Pearl Jam. U2, Annie Lennox ja Alanis Morissette. Ehkä vielä Sting siihen, The Police olisi jo todella huippu!
Esiintymisjärjestyksessä: Def Leppard, Robert Plant, Taylor Swift ja viimeisenä Paul McCartney.