Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita tupakka"lakkolaisia", miten menee?

Vierailija
19.01.2021 |

Kuukausi tänään polttamatta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusikareita on mennyt tyypillisesti 1-3 päivässä, mutta nyt 5 viikkoa ilman.

Vierailija
2/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa 2019 aloitin yks repsahdus elokuussa 2019. Edelleen tupakka tuoksuu hyvälle. Painoa tullut, mutta jatkan taukoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin uutenavuotena, eli melkein kolme viikkoa olen nyt ollut ilman. Lopetin lähinnä taloudellisista syistä - tupakointi on ihan järjettömän kallista. Tykkään siitä kuitenkin niin paljon, että varmaan viimeistään kesällä terassilla tulee taas poltettua. En edes halua ajatella, että en enää ikinä saisi polttaa, siitä tulee niin surullinen fiilis. Ja joo tiedän, kuulostaa varmaan aivan idioottimaiselta.

Vierailija
4/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin uutenavuotena, eli melkein kolme viikkoa olen nyt ollut ilman. Lopetin lähinnä taloudellisista syistä - tupakointi on ihan järjettömän kallista. Tykkään siitä kuitenkin niin paljon, että varmaan viimeistään kesällä terassilla tulee taas poltettua. En edes halua ajatella, että en enää ikinä saisi polttaa, siitä tulee niin surullinen fiilis. Ja joo tiedän, kuulostaa varmaan aivan idioottimaiselta.

Kuulostaa todella idioottimaiselta, mutta tunsin samoin. Tuntui kuin olisi luopunut ystävästä tai osasta itseään. Olen ollut lähes savuton noin 3 vuotta. Sallin itselleni tupakan seurassa, kun olen ystävien kanssa ulkona. Juomatta tupakan ajattelusta tulee nykyään huono olo.

Vierailija
5/9 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ja puoli kuukautta edennyt. On kyllä tehnyt hyvää monella tavalla :)

Vierailija
6/9 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta polttamatta. Nyt taisin vihdoin ja viimein, monen yrityksen jälkeen, onnistua pysyvästi.

Välillä kyllä maistuisi, mutta tiedän että jos poltan edes yhden savukkeen niin se on siinä ja jään taas koukkuun.

Vierailija
7/9 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kaksi kuukautta sitten tajuttuani tulleeni raskaaksi. Ekat kaksi päivää teki mieli. Sitten se mieliteko vain katosi. Kuukauden kuluttua alkoi hajuaisti herkistymään, enkä voisi enää kuvitellakaan polttavani. Haisee niin pahalta. Ihmettelen, miten jotkut raskaana olevat pystyy tupakoimaan. Mun tapauksessa raskaus auttoi lopettamaan. Toki tämä ei mitenkään hyvin mennyt vauvan kannalta. Jos ei halua tupakointinsa lainkaan vaikuttavan raskauteen tai lapseen, se pitäisi lopettaa vähintään kolme kuukautta ennen hedelmöittymistä.

Vierailija
8/9 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin menee, kohta lähtee jo 22 vuosi polttamatta 🤩

Saatan kyllä joskus juhlissa polttaa tupakan tai pari, mutta se todellakin jää vain sille illalle. Näitä tapahtumia on ehkä kerran vuodessa.

Vierailija
9/9 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.vuos on yhtä repsahdusta lukuunottamatta tullu oltua tauolla. Kyllä se niin hyvälle pakkasilmassa tuoksuu. Tupakoitsijoille tiedoksi en yritä lähennellä teitä vaan tulen tuoksun perässä lähemmäksi ja se saattaa olla ahdistavaa, anteeksi.