Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro erikoinen seksiunesi

Vierailija
19.01.2021 |

Asia otsikossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen unia naisista joilla on pippelit. En ole koskaan ollut seksuaalisesti kiinnostunut shemaleista. Unessa harrastan heidän kanssa seksiä ja usein herään kalu kovana.

Vierailija
2/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama yö sitten olin antiikin tyyppisissä urheilukisoissa. Metsässä, amfiteatterin tyyppisen katsomon takana, makasi polulla treenattuja ja runkkaavia adoniksia. He odottivat asiakkaitaan.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta jossa useita miehiä fistattiin perseeseen, minua myös. Hereillä tämä ei erityisemmin kiinnosta mutta unessa oli ihan hyvä meininki.

Vierailija
4/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta työkaverista. Naisesta, oman ikäiseni hieman päälle nelikymppinen nainen. Kaunis hymy ja kiva ihminen. Ei olla siis koskaan oltu läheisiä työkavereita, mutta vuosia sitten jotain asiaa hoidettiin keskenämme. Ei mitään seksuaalista kai koskaan. 

Mutta miten sitten tällaisesta ihmisestä voi nähdä unta jossa se hinkkaa itseään farkushortseissa mua vasten jossain baarissa ja haluaa että panen sitä? Outoa. 

Vierailija
5/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellasta unta näin tuossa mennä yönä, että vetäsin jonku tokmannin muovipussin päähän ja sitten piti alkaa arvuuttelemaan kenen perse eteen työnnetään. En arvannut yhtään oikein.

Vierailija
6/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen faunus… :D Joo, enempää en kerro. :D

Vierailija
7/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Naispuolinen faunus… :D Joo, enempää en kerro. :D

Kerro kerro kerro!

Ap

Vierailija
8/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heräsin semmoiseen todella vahvaan mitä vithua tunteeseen. Olin viime yönä lapsuuteni kodissa olohuoneessa, jonne kokoontui koko yläkoulun luokkamme. Minulle esiteltiin taikapora, jolla voidaan porata reikä mihin tahansa ja johon kullia työnnellen voi tuottaa nautintoa sille jota ajattelee. Poran käytössä oli ainoa sääntö että itseään ei saa missään tapauksessa ajatella. Sohvan päätyyn porattiin reikä ja aloin lykkiä sitä polvillani kaikkien edessä. Yksi jos toinenkin tilassa olija sai orkkuja, ja lopulta kaikki kerralla. Sitten unessa iski piru ja aloin lykkiä reikää ajatellen itseäni. Heräsin siihen että olin työntämässä sormea perseeseeni muna kovana.

Nyt juon aamukahvia ja reflektoin elämääni, olen tullut jo johtopäätökseen että kenties tarvitsen naisen elämääni, päihdyttävien aineiden käyttöä olisi ehkä syytä vähentää ja pieni hermolomakin voisi tehdä hyvää. Ja haluan huomauttaa että pesin käteni ennenkuin aloin kahvin keittoon. Kaikkea sitä tapahtuu.

Vierailija
9/9 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa lopetettiin paneminen ja vaimon sanoi erektion olevan löysä, oikeasti unessa peniksessä ei olut vikaa, vaan vagina oli löytynyt, enkä uskaltanut sanoa sitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän