Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saatte olemassaolollenne oikeutuksen?

Vierailija
19.01.2021 |

Syyn ja oikeutuksen kuulua johonkin, esimerkiksi työpaikkaan, kouluun, jopa perheeseen`?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhettään ei ole voinut valita. Kaiken muun oikeutan omalla käytökselläni. Jos en johonkin kuulu tai minulla ei jotain ole, sekin johtuu omasta käytöksestäni.

Vierailija
2/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöntänyt itse itselleni olemassaolon oikeutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään, sillä en koe kuuluvani mihinkään. 

Se että olen olemassa, niin se nyt vain on niin. En valinnut syntyä tänne, joten tässä nyt olen, vaikka en tykätty tai rakastettu olekaan. Enkä taitava, tai edes työelämässä. 

N38

Vierailija
4/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeseen ja koulun kuulumisen oikeutta ei mistään tarvi saada, se on sulla jo valmiiksi. Voit vaan menettää ne, jos osoitat halveksivasi niitä esim hyväksikäyttämällä perhettäsi tai lintsaamalla koulusta.

Työpaikalle kuuluminen ansaitaan tekemällä siellä sopiva määrä työpaikalle hyödyllisiä töitä. Yleensä ne on määritelty jossain sopimuksessa sun ja työnantajan välillä.

Vierailija
5/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä ap. tarvitsee oikeutuksen olemassaololleen? Minä en keneltäkään.

Vierailija
6/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo sana tässä asiayhteydessä: oikeutus.

En minä keneltäkään lupaa tarvitse olemassaololleni.

Vierailija
7/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin primitiivisissä yhteiskunnissahan valtio voi kuolemanrangaistuksella lopettaa yksilön olemassaolon. Tämä tapahtuu oikeuden päätöksellä. Yksilöt voivat myös tappaessaan toisen lopettaa yksilön olemassaolon.

Kummatkin teot perustuvat ns. vahvemman oikeuteen. Kuten tunnettua, oikea ja väärä ovat vain ihmismielen luomuksia, joten kummankin tahon, valtion ja yksilön teon oikeutus on fiktiota.

Vierailija
8/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah Vanha kunnon vasemmistolaisen sosialistien rotuhygienian aatteita.Yhteiskunnalle hyödyttömät yksilöt rauhoitetaan ja lopetetaan humaanilla kaasulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän