Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

galleriamammat, whinettäjät ja muut.

Vierailija
03.08.2006 |

Heipä hei kaikille.

Nyt varmaan hyppäätte kaikki housuistanne, kun heti aluksi haluaisin hieman esitellä itseäni. Olen nuori neitokainen, enkä suinkaan omista yhden ainutta ipanaa ;) Ainoana missiona mulla on tulla tuomaan vähän valoa tähän keskustelusivustoon.

tässäpä siis oma kantani asiasta:

HYVÄNEN AIKA MITÄ NOLIFEJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ensinnäkin, vannoutuneena irkkaajana mun niskakarvat nousee pystyyn joka kerta, kun joku sanoo irc-galleriaa irkiksi. Olkoot niuhottamista, mutta se nyt vaan antaa hyvin tyhmän kuvan ihmisestä ku ihmisestä.

Nyt kun sain tämän sydämmeltäni, voinkin keskittyä seuraaviin asioihin. Galleriamammat, antakaa ihmisten puhua! mitä väliä, ne ei tunne teitä ettekä te niitä. Ne jaksaa jauhaa teistä korkeintaan kuukauden, se ei ehkä oo parasta aikaa teidän elämästä, mutta ei myöskään kovin pitkä aika. Antakaa olla, sitäpaitsi, kyllä galleriassa on vaikka ja mitä varotuksia kuvia lisättäessä juuri tällasista vaikutuksista, mitä voi seurata, kun vieraat ihmiset pääsee seuraamaan teidän elämää.

ja sitten teille armaille whinettäjille. Eikö teillä todellakaan löydy tarpeeksi sisältöä omasta elämästä, kun on niin ahnaasti otettava kantaa muiden elämään? Ihmettelen vain. Ne _mahtavat_ yritykset pilkata ja lyödä maahan muita ihmisiä lähinnä naurattaa mua. Ei saa olla tissikuvia, ei saa olla biletyskuvia, ei saa valittaa, ei saa purkaa tunteitaan.. Voi voi, lähinnä annatte oman tyhjän elämänne ilmi, kun jaksatte päivästä toiseen fanaattisesti palata arvostelemaan. Mutta onneksi olkoon, ootte saanu mun säälin ;}

Kenenkään elämä tuskin kaatuu siihen, että joku ipana saa hirveät miniorgasmit siitä, että saa jonkun herkemmän ihmisen mielenrauhaa järkytettyä lapsellisen paskoilla jutuilla. Jos haluatte vittuilla jollekin, tehkää se edes kunnolla ja niinku aikuset ihmiset, tää on oikeasti naurettavaa!

Noniin, ja mitähän tää nyt autto? tuskin kovinkaan paljoa. Sainpahan kuitenkin purettua ajatuksiani. Naurettavaa hommaa.

Ja miten minä sitten tänne edes eksyin näitä lukemaan? IRKISSÄ eräällä kanavalla eräs mamma sattui mainitsemaan näistä uuden ajan noitavainoista. Mielenkiinnosta tulin katselemaan, ja mitäs täältä löytyikään..

Mutta olen sanottavani sanonut. nyt voitte xiitata rauhassa ;) LOL.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääl on kuule moni jo ylittänyt teini-iän eikä välitä vittujakaan teidän gallerioista. voi olla että niiden lapset sit taas välittääkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän