Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä paljon yli 25 v lapsettomia?

Vierailija
03.08.2006 |

Itse 26 ja lapseton. Vauvaa ollaan yritetty jo puolivuotta, mutta ei ole vielä natsannut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/9 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa yritettiin aikamme, vaan ei tullut ja nyt on jo pari vuotta ollut vauvahaaveet roskiksessa. Uskon, että olen onnellisempi lapsettomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis ei mukavaa, mutta tiedätte mitä tarkoitan.

me ei olla vielä luovutettu toiveista, mutta alkaa pikkuhiljaa käymään aika rankaksi tämä joka kuukautinen toivominen ja odottaminen ja pettyminen : (

Toisaalta, eihän 1/2 vuotta vielä niin kauaa ole. Vuoden päästä vasta pääsee hoitoihinkin. Tosin mahtaakohan psyyke ja eritoten suhde jaksaa sellaista höykytystä, jonka nuo hoidot varmastikin aiheuttaa?

Kokemuksia?

t. ap

Vierailija
4/9 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 30 v. jo.

Vierailija
5/9 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ensisynnyttäjän keski-ikä on 27v eli joka toisella 27v:llä ei vielä ole lapsia lainkaan

- joka neljäs nainen 70-80-lukulaisten ikäpolvesta ei tule koskaan hankkimaan lapsia

Vierailija
6/9 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tuolla " rekisteröityneenä" pyörin, mutta nyt ajattelin tulla katsomaan tätä paljon kohuttua av-palstaa. On tää aikamoinen sirkus!

Älyttömiä juttuja täynnä...

ap

Vierailija
7/9 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti toivoisin omaa perhettä kyllä. En vain halua tehdä isättömiä lapsia, niin sitten ei muu auta kuin odotella sitä oikeaa. :/

Tuo 27v -keski-ikä synnyttäjillä oli lohdullista kuulla. Tuntuu että kaikilla 18-vuotiaillakin on jo lapsia paitsi minulla.... :/

Vierailija
8/9 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoista nähdä, miten paljon tulevaisuudessa tulevat hedelmällisyyshoidot yleistymään. Luultavasti ovat jo nyt yleistyneet radikaalisti.

Nainenhan taitaa olla hedelmällisimmillään 18-22 vuotiaana. (tuollaista ikähaarukkaa muistelisin sen olevan...)

Vierailija
9/9 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä aina tosi onnellinen, kun lukee tuolla " Vauvakuumeilu" puolella jonkun plussanneen. Tosin samalla hiipii esiin valtava katkeruus siitä, kun itse ei vauvaa yrityksestä huolimatta ole saanut.

Kyllä se on niin, että vauvoja ei hankita tai tehdä.. vauvat ovat melkoinen lahja, joita kaikki ei voi saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän