Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kaikki tykästyneet induktiolieteen? Vai kaipailetteko tavallista?

Vierailija
18.01.2021 |

Itse ainakin vähän kaipailen sitä tavallisen lieden "hitautta", että kun napsauttaa nuppia pykälän pienemmälle, kiehuminen ei lopu kuin salamaniskusta, vaan lämpötila muuttuu vähitellen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu että jollain on vielä vanhanaikainen hidas liesi

Vierailija
2/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei varmaan saisi sanoa ääneen, mutta minä en oikein pidä induktioliedestä. Silti sitä pitäisi ylistää ja jumaloida. Minusta se on kliininen ja sieluton, ja outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain pari viikkoa sitten induktiolieden ja olen todella tyytyväinen siihen.

Vierailija
4/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa kunnon pattihellassa on tunnelmaa!

Vierailija
5/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt viimeiset 9 vuotta induktioliettä ja se on ihan huippu. En ikinä enää halua palata vanhoihin malleihin.

Vierailija
6/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut 3 vuotta induktioliesi ja odotan sitä päivää, kun se hajoaa. Ostan valurautaisen lieden sen tilalle. Vihaan induktiolieden voimakasta sirinää. Vihaan sitä, että se on on-off, hyvää kompromissia ei löydy. Jälkilämpöä ei ole. 

Ainoa hyvä puoli on siinä, että se on helppo puhdistaa.

7/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enää jaksais odotella vanhanaikaisen hellan kanssa. Induktioliesi best, saa kokattua just nyt eikä sitten, ku pannu viitsii lämmetä tai vesi alkaa kiehua.

Vierailija
8/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut 3 vuotta induktioliesi ja odotan sitä päivää, kun se hajoaa. Ostan valurautaisen lieden sen tilalle. Vihaan induktiolieden voimakasta sirinää. Vihaan sitä, että se on on-off, hyvää kompromissia ei löydy. Jälkilämpöä ei ole. 

Itse ottaa päähän, kun vaihtoehdot on a) kiuhuu voimakkaasti b) ei kiehu ollenkaan. Vanhalla liedellä sai säädettyä sopivasti eli kiehumaan hillitysti!

Vierailija
9/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Olen asunut tässä asunnossa vasta 3 kk, enkä ole jaksanut lukea lieden enkä uunin käyttöohjeita. Sen tiedän, että paras kattilani ei toimi (magneetti ei tartu pohjaan) ja olen pettynyt.

Nyt olen jotenkin jo tottunut siihen, että oin tehdä ruokaa vain mikrossa tai vedenkeittimellä. Mutta kyllä kaipaan vanhanaikaista liettä, jota osaisin käyttää lukematta ohjeita. 

Tämä on muuten ihan tosi tarina, vaikka provolta kuulostaa. 

Vierailija
10/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana on. Ei teidän tarvitse mitään jälkilämpöä hyödyntää kun voit pienentää sitä tehoa ja heti vaikuttaa. Voit laittaa ajastimen itse katkaista sen pikkulämmön sitten pois. Ei kiehu yli kun lämpötila reagoi heti. Ja voi Imiten ihanan helppo se on puhdistaa. Meidän laadukas infuktiotaso ei siritä isosti edes ollessaan täysillä.

Vierailija
11/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaa päähän, kun vaihtoehdot on a) kiuhuu voimakkaasti b) ei kiehu ollenkaan. Vanhalla liedellä sai säädettyä sopivasti eli kiehumaan hillitysti!

Höpöhöpö. 9 tasoa valittavissa, joten kyllä saa kiehumaan sopivasti. Ja ykkönen on se jälkilämpö. Sirinää en ole kuullut koskaan, taitaa joillakin siristä korvien välissä.

Vierailija
12/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylivertaisen hyvä! En kaipaa liedelleni sielua, vaan napakkaa tehoa, nopeutta ja tyylikästä ulkonäköä.

Vierailija
13/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Meillä on toisessa asunnossa iso kaasuliesi ja se on täydellinen. Induktiotaso on jäännyt vähälle käytölle.

Vierailija
14/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi enää ikinä induktiota. Hajoaa eli halkeaa helposti, aina karsean näköinen, vaikea puhdistaa, sammuu roiskeista, ylikuumenee hernekeitolla, ei toimi kaikilla pannuilla. Jos joku ratkoo nämä ongelmat ja kehittää induktio vol 2:sen niin katsotaan. Mutta vielä nuo on ihan roskaa.

Vierailija
15/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puulla toimiva liesi on paras. Kaasuhella tulee kakkosena. Sähköllä toimii vain hieromasauva.

Vierailija
16/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi enää ikinä induktiota. Hajoaa eli halkeaa helposti, aina karsean näköinen, vaikea puhdistaa, sammuu roiskeista, ylikuumenee hernekeitolla, ei toimi kaikilla pannuilla. Jos joku ratkoo nämä ongelmat ja kehittää induktio vol 2:sen niin katsotaan. Mutta vielä nuo on ihan roskaa.

Minkä merkkinen hajoaa? Meillä ollut 10 vuotta Siemensin induktioliesi, enkä ole saanut rikki millään. Muutamia pieniä naarmuja kyllä näkyy, mutta reunatkaan eivät ole lohkeilleet.

Vierailija
17/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkinen hajoaa? Meillä ollut 10 vuotta Siemensin induktioliesi, enkä ole saanut rikki millään. Muutamia pieniä naarmuja kyllä näkyy, mutta reunatkaan eivät ole lohkeilleet.

Samaa ihmettelen täällä, Siemensin omistaja minäkin. Ei naarmuja, ei ole haljennut, lohjennut, yhtään mitään sellaista. Maailman helpoin puhdistaa.

Ikinä en enää valurautahellaa hanki. Induktion tarkkuus ja nopeus on niin parasta. Kaasulla pääsee samaan, mutta ei se ole oikein käytännöllinen vaihtoehto, jos pitää pullojen kanssa pelata.

Vierailija
18/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta ollut induktio, en ole pois vaihtamassa.

Vierailija
19/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko sinulla on huono hella tai sitten et osaa säätää sitä. Ei meidän induktioliedessä on tuollaista ongelmaa,

Vierailija
20/27 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä sun hellassa vain on/off?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä