Tallinnan paras hotelli?
Itselläni Hilton! Olisi kiva kuulla mistä muut pitävät ja varsinkin uudemmista hotelleista, kuten Metropol spa tai kentmanni. Heti aion matkan varata, kunnes tilanne siellä vähän helpottaa
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa spa:n niin ehdottomasti Palace!
Itse pidän nordicista enemmän. Samat jutut, mutta tuolla spa on ylimmässä kerroksessa ja sieltä on upeat näkymät
Kylpylähotelleista mä tykkään eniten Viimsi Spa hotellista, koska siinä on kiva kylpylä erilaisine saunoineen, ja myös aikuisille oma kylpylä (lisämaksusta). Tosin se on n. 12 km päässä Tallinnan keskustasta.
Radisson Olûmpia on hyvä, ei varsinaista spata mutta uima-allas ylimmässä kerroksessa.
Ne parhaat on kyllä niitä pienempiä vanhassa kaupungissa... kuten The Three Sisters, Schlössle, Savoy. Itse en tykkää lainkaan isoista hotelliketjuista, tulee sellainen ruotsinlaiva fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Swissotel
Onko käymisen arvoinen? Monet sitä kehuu, muttei ole vielä tullut mentyä. Mikä siitä tekee niin kehutun?
Olen ollut muutaman kerran. Huoneet on todella viihtyisät, isot ja raikkaat. Koko seinän kokoinen ikkuna avaa ihan mielettömän maiseman, jonka äärellä istua iltaa. Kannattaa aina pyytää huone mahdollisimman ylhäältä. Kylpyläosasto on kans tosi kiva ja iso. Ja kuntosali.
Oi, siellä voisi asua vaikka viikon...
Vieressä on stokka, sieltä herkusta hakee hyvää ruokaa huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallink Conference & Spa! Hyvää perustasoa, hyvä sijainti ja tosi kiva allasosasto. Miinusta siitä että viikonloppuisin siellä näkyy ikävän usein suomalaisia ördääjiä.
Oon kuullut monelta, että altaissa on todella kylmää vettä ja palvelu kaikkialla ala-arvoista
Ei todellakaan ole palvelussa valittamista! Harmittavan monen suomalaisen viikonloppuvieraan käytöksessä sen sijaan on, valitettavasti.
Onko kukaan käynyt L'Ermitagessa?
Oma lemppari myös Hilton. Sisään tullessa siellä tuoksuu ihanalta, en tiedä mikä tuoksu se on. Palvelu erinomaista, niinkuin aamupalakin. Hintaan kuuluu kuntosali ja efore spa, missä on allas sekä poreallas ja pari saunaa. Huoneesta on myös mahtavat näkymät! Ihana hotelli :)
Täälläkin suositus Nordic hotel Forumille
Vierailija kirjoitti:
Tämä minuakin kiinnostaisi
Vierailija kirjoitti:
Tallink Conference & Spa! Hyvää perustasoa, hyvä sijainti ja tosi kiva allasosasto. Miinusta siitä että viikonloppuisin siellä näkyy ikävän usein suomalaisia ördääjiä.
Toi oli ihan kiva hotelli silloin uutena. Nyt jo kulunu ja kulahtanut, kun ei mitään korjauksia tehdä. Myös altaat on nykyään kylmiä ja muutenkin vesi todella likaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut monelta, että altaissa on todella kylmää vettä ja palvelu kaikkialla ala-arvoista
Me oltiin kesällä, tosi hyvä palvelu ja lämpimät vedet, oltiin lauantaista tiistaihin, la iltana suomalaisia kännikaloja altaat täynnä mutta su ja ma venäläisiä ja virolaisia eikä yhtään kännääjää. Eli kannattaa suunnata sunnuntaista torstaihin jos haluaa vältää kännäävät suomalaiset.
Tosi hyvä ja laaja aamupala!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein aina tulee mentyä Nordic hotel Forumiin. Perus hyvä ja täydellisellä paikalla. Itselleni ehdoton on spa/kylpylä hotellissa ja täällä se täyttyy. Nyt kun se on ainakin kesään asti kiinni, niin olisi myös kiva löytää joku vastaava :)
Koskakohan Nordic aukeaa?
Oiskohan ollut toukokuussa.
Metropol spa on ihan ok myös, tykkäsin Tallink spa& conferensesta enemmän, kunhan ei mee viikonloppuna, liikaa suomalaisia ryyppäämässä altaassa. Kumma kun muun maalaiset osaa uida nätisti eivätkä remua, kikata ja möykkää kännissä 🤔 vaan suomalaiset käyttäytyy niin
Vierailija kirjoitti:
Olen ainakin kerran. Ihan ok paikka. Joku täällä valitteli joskus, että varaamansa hemmottelu- tai joku romantiikkapaketti ei ollut vastannut odotuksia. :)
Palvelu on ollut kyllä hyvää, jopa erinomaista mutta vesi voisi olla kyllä lämpimämpää.