Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät kauanko olette olleet työttöminä ja montaa paikkaa olette hakeneet?

Vierailija
18.01.2021 |

Itse olen ollut reilu 4 kk ja hakenut 28 paikkaa.. Nyt tammikuussa tosin aloitin opinnot ansiosidonnaisella, joten tahti vähän hidastunut.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelisen vuotta. Noin 200 paikkaa hakenut. Yhteen haastatteluun päässyt. Sain selville että sen paikan sai minua parikymmentä vuotta nuorempi hakija.

Vierailija
2/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelisen vuotta. Noin 200 paikkaa hakenut. Yhteen haastatteluun päässyt. Sain selville että sen paikan sai minua parikymmentä vuotta nuorempi hakija.

Oho. Saako udella miten olet käyttänyt nuo 4 vuotta, kun et ole ollut työelämässä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ollut töissä. en ole koskaan hakenutkaan, enkä tule hakemaankaan.

Vierailija
4/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työttömänä laskutavasta riippuen 4-6 vuotta, tehnyt noin 700 hakemusta, päässyt muistaakseni kuuteen haastatteluun ja saanut nolla työpaikkaa.

Vierailija
5/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta tänä vuonna.

Hakemuksia tuona aikana 10 kpl.

Vierailija
6/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta, yhdeksän paikkaa ja nolla haastattelua. Ikää 49 v.

Vierailija
7/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tarpeekseni, kun en osaamisestani/kokemuksestani huolimatta löytänyt alani töitä. Aloitin kouluttautumisen uudelle alalle.

Vierailija
8/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Saako udella miten olet käyttänyt nuo 4 vuotta, kun et ole ollut työelämässä? Ap

Harrastuksille on jäänyt enemmän aikaa. Pörssiä seuraan arkisin. Mökillä on tullut oltua enemmän. 

Vierailija
9/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta työttömänä ja nolla hakemusta

Vierailija
10/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan jälkeen olin viikon verran työttömänä. Sitten olin viikon töissä pikkufirmassa mutta en viihtynyt ja otin loparit. Parin viikon päästä menin toiseen isompaan työpaikkaan missä sitten viihdyinkin. Muuten en ole ollut työttömänä.

Vierailija
11/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi työttömänä ja 3 hakemusta, yhdestäkään ei edes tullut vastausta hakemukseen, eikö nykyään enää edes lähetetä sitä sähköpostia missä kerrotaan ettei saa työpaikkaa?

Vierailija
12/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut n. 7v työtön. Tänä aikana olen tehnyt kaksi sellaista kolmen kuukauden työpätkää. Niiden kahden työpaikan lisäksi en ole käynyt yhdessäkään haastattelussa. Hakemuksia olen lähettänyt 7 vuoden aikana n. 10-20.  Tosiasia on, että haen paria paikkaa vuoden aikana. En enempää. Tänä vuonna en ole vielä hakenut mihinkään.

Vierailija
13/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enn ole käynyyt yhdesssäkään työhaastattelussa koskaaan. Kuntouttavassa paiskon hommia kovaa. Työnhakeminen ilmaaan kannabisjohdannnnaista ja huonoa cv tä oliiisi täyttä nöyryytystä.

Vierailija
14/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä työnhakijana kohta 9 kk, ollut pari osa-aikaista pätkätyötä tällä aikaa. Hakemistani paikoista en ole pitänyt kirjaa tai todellakaan ole pysynyt laskuissa.

Vierailija
15/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut noin 8v työtön. En ole hakenut yhteenkään paikkaan.

Vierailija
16/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi työttömänä ja 3 hakemusta, yhdestäkään ei edes tullut vastausta hakemukseen, eikö nykyään enää edes lähetetä sitä sähköpostia missä kerrotaan ettei saa työpaikkaa?

Kyllä niitä vielä lähetetään. Jotkut harvat tosin eivät. Mutta kertonee sitten paikastakin jo olennaisen.

Vierailija
17/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta, en ole hakenut ollenkaan töitä

Vierailija
18/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosi työttömyyttä takana. Olen hakenut yhtä paikkaa, saanut 0. Cv:a en halua tehdä, koska se jäisi lähestulkoon tyhjäksi. Harvaa paikkaa voi hakea ilman sitä. Sopii minulle. Onpa aikaa läheisille.

Vierailija
19/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta , ei yhtään hakua....oli sovittu niin.Ja se piti

Vierailija
20/36 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta työttömänä ja nyt siirryin takaisin koulun penkille. Palailen työnhakuun seuraavan kerran 4-5 vuoden päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme