Työttömät kauanko olette olleet työttöminä ja montaa paikkaa olette hakeneet?
Itse olen ollut reilu 4 kk ja hakenut 28 paikkaa.. Nyt tammikuussa tosin aloitin opinnot ansiosidonnaisella, joten tahti vähän hidastunut.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Nelisen vuotta. Noin 200 paikkaa hakenut. Yhteen haastatteluun päässyt. Sain selville että sen paikan sai minua parikymmentä vuotta nuorempi hakija.
Oho. Saako udella miten olet käyttänyt nuo 4 vuotta, kun et ole ollut työelämässä? Ap
en ole koskaan ollut töissä. en ole koskaan hakenutkaan, enkä tule hakemaankaan.
Olen ollut työttömänä laskutavasta riippuen 4-6 vuotta, tehnyt noin 700 hakemusta, päässyt muistaakseni kuuteen haastatteluun ja saanut nolla työpaikkaa.
15 vuotta tänä vuonna.
Hakemuksia tuona aikana 10 kpl.
Puoli vuotta, yhdeksän paikkaa ja nolla haastattelua. Ikää 49 v.
Sain tarpeekseni, kun en osaamisestani/kokemuksestani huolimatta löytänyt alani töitä. Aloitin kouluttautumisen uudelle alalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelisen vuotta. Noin 200 paikkaa hakenut. Yhteen haastatteluun päässyt. Sain selville että sen paikan sai minua parikymmentä vuotta nuorempi hakija.
Oho. Saako udella miten olet käyttänyt nuo 4 vuotta, kun et ole ollut työelämässä? Ap
Harrastuksille on jäänyt enemmän aikaa. Pörssiä seuraan arkisin. Mökillä on tullut oltua enemmän.
10 vuotta työttömänä ja nolla hakemusta
Armeijan jälkeen olin viikon verran työttömänä. Sitten olin viikon töissä pikkufirmassa mutta en viihtynyt ja otin loparit. Parin viikon päästä menin toiseen isompaan työpaikkaan missä sitten viihdyinkin. Muuten en ole ollut työttömänä.
Kuukausi työttömänä ja 3 hakemusta, yhdestäkään ei edes tullut vastausta hakemukseen, eikö nykyään enää edes lähetetä sitä sähköpostia missä kerrotaan ettei saa työpaikkaa?
Olen ollut n. 7v työtön. Tänä aikana olen tehnyt kaksi sellaista kolmen kuukauden työpätkää. Niiden kahden työpaikan lisäksi en ole käynyt yhdessäkään haastattelussa. Hakemuksia olen lähettänyt 7 vuoden aikana n. 10-20. Tosiasia on, että haen paria paikkaa vuoden aikana. En enempää. Tänä vuonna en ole vielä hakenut mihinkään.
Enn ole käynyyt yhdesssäkään työhaastattelussa koskaaan. Kuntouttavassa paiskon hommia kovaa. Työnhakeminen ilmaaan kannabisjohdannnnaista ja huonoa cv tä oliiisi täyttä nöyryytystä.
Työttömänä työnhakijana kohta 9 kk, ollut pari osa-aikaista pätkätyötä tällä aikaa. Hakemistani paikoista en ole pitänyt kirjaa tai todellakaan ole pysynyt laskuissa.
Olen ollut noin 8v työtön. En ole hakenut yhteenkään paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi työttömänä ja 3 hakemusta, yhdestäkään ei edes tullut vastausta hakemukseen, eikö nykyään enää edes lähetetä sitä sähköpostia missä kerrotaan ettei saa työpaikkaa?
Kyllä niitä vielä lähetetään. Jotkut harvat tosin eivät. Mutta kertonee sitten paikastakin jo olennaisen.
5 vuotta, en ole hakenut ollenkaan töitä
Reilu vuosi työttömyyttä takana. Olen hakenut yhtä paikkaa, saanut 0. Cv:a en halua tehdä, koska se jäisi lähestulkoon tyhjäksi. Harvaa paikkaa voi hakea ilman sitä. Sopii minulle. Onpa aikaa läheisille.
6 vuotta , ei yhtään hakua....oli sovittu niin.Ja se piti
5 vuotta työttömänä ja nyt siirryin takaisin koulun penkille. Palailen työnhakuun seuraavan kerran 4-5 vuoden päästä.