IL:n mukaan tyttölapsia saaneet ovat kauniita, olenko extraruma kun mulla on 2 poikaa?
Kommentit (13)
Mulla on eka lapsi tyttö, toinen poika, kolmas tyttö ja neljäs poika. Olenkohan mä tuon luokittelun mukaan jostain ulkoavaruudesta. Kaikkea ne keksii=)
ihan perseestä reväistyn näköinen ollut aina. Hyvä kroppa tietysti kieltämättä, mutta se naama...
esikoisekseen tytön. Miksi kauniit piirteet eivät voisi periytyä pojalle? Ja eikö tässä pitäisi arvioida ennemminkin miehen ulkonäköä, siittiöthän sen sukupuolen määrää.
Joku höpöhöpö tutkimus taas, ihmettelen koko jutun media arvoa?
Toisaalta en arvosta iltalehden juttuja kovin korkealle muutenkaan, tuuntuu että toimittajat surffailevat netissä mm. tällä palstalla keksimässä jotain jutun juurta ;)
menestyjät sitten saisivat poikia, sillä pojat pärjää älyllä tmv.
Kyllä kai miehellekin on etua " näyttävästä" ulkomuodosta?
mulla on 5 tyttöä. olen varmaan aika hottis sitten. ja kilinv*tut!
Tosin useinhan komeilla miehillä on tyttäriä....
..kun odotin ensimmäistä niin kaikki sano et sieltä tulee poika ja mummut ym *toivo* et se ois poika..ja arvaa MITÄ..! se oliki tyttö. ni nyt mä sen tajusin et ne oli ihan selvästi kateellisia mulle ku oon NIIIIIIN HOT tooosi kaaaanis!! :D kaikenlaisia tutkimuksia sitä tehdään...
Vierailija:
..kun odotin ensimmäistä niin kaikki sano et sieltä tulee poika ja mummut ym *toivo* et se ois poika..ja arvaa MITÄ..! se oliki tyttö. ni nyt mä sen tajusin et ne oli ihan selvästi kateellisia mulle ku oon NIIIIIIN HOT tooosi kaaaanis!! :D kaikenlaisia tutkimuksia sitä tehdään...
että aikoinaan universumin kauneimmaksi kruunatulla ja malli-miehellään on vain poikalapsia... ;)
Vierailija:
että aikoinaan universumin kauneimmaksi kruunatulla ja malli-miehellään on vain poikalapsia... ;)
kun heidän kuvansa oli laitettu siihen...? Esim. Selänteet... rumia kai sitten ;)