Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aikaisin aloitte " hössöttömään" raskaudesta?

Vierailija
03.08.2006 |

Lueskelin tuota odotuspalstaa ja siellä tammikuussa synnyttävät täysillä hankkivat vauvanvaatteita ja mammavaatteita yms. muuta tavaraa.

Työnantajalle palstan mukaan monet kertovat raskaudesta about rv 10 kohdalla.

Tuli ihan epänormaali olo kun luin noita juttuja. Itse olen rv15, enkä ole ostanut vaaville vielä mitään. Mammavaatteita en ole vielä tarvinnut, vatsa vain vähän pömpöttää ja mahtuu kyllä vanhoihin vaatteisiin. Kaikkein lähimmille olemme raskaudesta nyt viimeisen viikon aikana kertoneet mutta suurin osa tutuista ei tiedä vielä mitään. Enkä totisesti ole puhunut vielä töissäkään mitään.

Vauvasta olen tosi innoissani ja lapsi on mitä toivotuin. Mutta en vaan osaa lähteä vielä tavaroita hankkimaan tai kaikille hehkuttamaan raskaudestani. Taidan olla ihan kummajainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viidennellä kuulla enkä ole lukenut ainoatakaan vauva-lehteä tms. Toisaalta, tämä on jo kolmas lapsi joten hössöttämiseen ei liene aihettakaan.

Vierailija
2/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. vaunut hankitaan tosi ajoissa ihan senkin takia että moni tilaa ne ulkomailta.

Musta tuntuu että aloin esikoisesta hössöttää (ts. valmistella hänen tuloaan) joskus rv 35? Olin sitä ennenkin kyllä hankkinut kaikenlaista mutta aika hiljaisesti.

Kakkosesta ei vielä mitään hössötys-meininkiä, hyvä kun olen ehtinyt ajatella... rv 30 menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tavaroita olen haeskellut vasta pari viikkoa ja nyt on rv34 eli taitaa olla jo aikakin.

Vierailija
4/5 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisille kerroin n. rv 14. Tavaroita hommasin kun jäin äippälomalle. Joo aika aikaisin laittavat useat kaikki valmiiksi. Minä olen yhden vauvan menettänyt rv 22, en ollut silloin onneksi laittanut mitään valmiiksi. Tiedän, että vauvan voi menettää ihan loppu raskaudesta tai heti syntymän jälkeen, mutta on se riski kuitenkin pienempi silloin. Tiedän yhden äidin, joka kasasi pinnasänkyä, kun oli rv 17 ???, no jokainen tehköön tyylillään.

Vierailija
5/5 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kukin hössöttäköön netissä ihan vapaasti niin paljon kuin sielu sietää. Jos ahdistaa, niin en avaa ko. ketjua :)

IRL:kin saa hössöttää, mutta hillitymmin. Onneksi suurin osa ystävistä/sukulaisista on suhtautunut raskauksiinsa hillitysti, mutta iloiten :) Ainoastaan lapseni kummitäti saa ajoittain minut ärtymään. Hän hössöttää raskaudestaan jo nyt ihan pirusti vaikka ei edes ole raskaana...