voih tuota hm:äää....
koko ajan siirtäävät toimitusta myöhemmäksi..voi vittu. kohta perun kokonaan kun ei tule
Kommentit (9)
paitsi lastenvaatteita! kiva vaan kun tytöllekkin muka hoitoon lähtöä varten tilasin vaatetta niin nyt eivät tule..mur
kyllästyin juuri toimittamisen hitauteen, vääriin kokoihin (siis kun ei saanut kokeilla ja sitten sai lähettää takaisin ja taas testata, hankalaa) ja vääriin toimituksiin, niimpä nykyään menen liikkeeseen ja ostan, kun ei siellä koko ajan tarvii käydä, joten kyllä sen satakilsaa sinne ajaakin
" Olisithan voinut ympyröidä kuvastosta vaatteet ja koot ja olisit laittanut miehen kauppaan asioimaan. :D"
millonkahan sinnekkin pitäis mennä ettei ruuhka olisi
Ja voisin sanoa, että alkuviikosta, siinä maanantaina varsinkin 9-11 aikoihin on toosi rauhallista yleensä, jopa ale-aikoina.. Aamusta siis kauppaan, jos ei jaksa sovitella ja jonotella kassalle. Muutenkin sellainen vinkki, että monessa H&M:ssä (siellä en ole ollut töissä, mutta muuten vaan tiedän) on pukkareita siellä täällä, välillä hieman " piilossakin" . Että jos sinne miestenpuolen pukkariin ois lyhyempi jono kuin naisten..
Ja on muuten sen verran " harjaantunut" silmä, ettei niitä turhia vaatteita kovin montaa kpl kerry per kerta!
mä olen soitellut sinne reilun viikon ja tilaustani ei löydy mistään. ekaa kertaa olen tilaamassa. saattaa olla viimene kerta.