Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voih tuota hm:äää....

Vierailija
16.08.2006 |

koko ajan siirtäävät toimitusta myöhemmäksi..voi vittu. kohta perun kokonaan kun ei tule

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen soitellut sinne reilun viikon ja tilaustani ei löydy mistään. ekaa kertaa olen tilaamassa. saattaa olla viimene kerta.

Vierailija
2/9 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi lastenvaatteita! kiva vaan kun tytöllekkin muka hoitoon lähtöä varten tilasin vaatetta niin nyt eivät tule..mur

Vierailija
4/9 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästyin juuri toimittamisen hitauteen, vääriin kokoihin (siis kun ei saanut kokeilla ja sitten sai lähettää takaisin ja taas testata, hankalaa) ja vääriin toimituksiin, niimpä nykyään menen liikkeeseen ja ostan, kun ei siellä koko ajan tarvii käydä, joten kyllä sen satakilsaa sinne ajaakin

Vierailija
5/9 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olisithan voinut ympyröidä kuvastosta vaatteet ja koot ja olisit laittanut miehen kauppaan asioimaan. :D"

Vierailija
6/9 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millonkahan sinnekkin pitäis mennä ettei ruuhka olisi

Vierailija
7/9 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisin sanoa, että alkuviikosta, siinä maanantaina varsinkin 9-11 aikoihin on toosi rauhallista yleensä, jopa ale-aikoina.. Aamusta siis kauppaan, jos ei jaksa sovitella ja jonotella kassalle. Muutenkin sellainen vinkki, että monessa H&M:ssä (siellä en ole ollut töissä, mutta muuten vaan tiedän) on pukkareita siellä täällä, välillä hieman " piilossakin" . Että jos sinne miestenpuolen pukkariin ois lyhyempi jono kuin naisten..

Vierailija
8/9 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on muuten sen verran " harjaantunut" silmä, ettei niitä turhia vaatteita kovin montaa kpl kerry per kerta!

Vierailija
9/9 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt opitte!!!