Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko parisuhteessa kertoa toiselle

Vierailija
18.01.2021 |

kotoa lähtiessä minne on menossa/missä ollut? Minun mieheni mielestä ei. Hän suuttuu, jos kyselen eikä suostu kertomaan. Nytkin mennyt viisi tuntia jossain, eikä asia minulle kuulu missä on.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen salailu kertoo yleensä siitä, että tekee jotain kiellettyä. Tai sitten miehesi on vaan yksinkertaisesti suuri k*sipää, joka nauttii siitä, kun saa sinut huolestumaan ja soittelemaan perään.

Vierailija
22/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se meni töihin. Soitteletteko töistä kullannupuillenne sijainti- ja tekemispäivitykset koko ajan?

Kyllä ilmoitan aina miehelleni, jos jään ylitöihin, joudun tekemään jonkun ylimääräisen vuoron tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan tuollainen suhde, onneksi kaatui vuoden jälkeen. Ei ollut enää mitään luottamusta, kun toinen ”eli omaa elmäänsä”, vaikka oli ehditty jo muuttaa yhteen.

Ihan hirveä oli odottaa yökaudet, missä mies luuhaa vaikka tiesinkin sen olevan jossain baarissa. Tämä ei ollut vain minun mustasukkaisuutta vaan miehen suoranaista vittuilua.

Tiedän, että hän elämässään on ollut lukemattomia kertoja naimisissa, useissa suhteissa ja lapsia maailmansivu täys eri naisten kanssa. Joten ajattelisin miehen itsekkään käytöksen olevan syy suhteiden jatkuvaan kaatumiseen.

Vierailija
24/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikanaan tuollainen suhde, onneksi kaatui vuoden jälkeen. Ei ollut enää mitään luottamusta, kun toinen ”eli omaa elmäänsä”, vaikka oli ehditty jo muuttaa yhteen.

Ihan hirveä oli odottaa yökaudet, missä mies luuhaa vaikka tiesinkin sen olevan jossain baarissa. Tämä ei ollut vain minun mustasukkaisuutta vaan miehen suoranaista vittuilua.

Tiedän, että hän elämässään on ollut lukemattomia kertoja naimisissa, useissa suhteissa ja lapsia maailmansivu täys eri naisten kanssa. Joten ajattelisin miehen itsekkään käytöksen olevan syy suhteiden jatkuvaan kaatumiseen.

Tiedän tunteen. Alkuunsa oli kyllä sellainen, että ilmoitteli ja pahoitteli, jos myöhästyi tai jää vaikka yöksi johonkin baarin jälkeen. Suhteen lopussa ei ilmoitellut enää mitään ja tyypillisesti puhelin meni kiinni puolen yön jälkeen ja tuli joko seuraavana iltapäivänä kotiin tai vasta parin päivän jälkeen :) oli toinen nainen ja ryyppääminen alkoi maistua vähän runsaammalla kädellä.

Vierailija
25/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa tulisi mieleen, että jotain hämärää siinä reissussa on, jos suuttuu kysymisestä. Jotain suurpiirteistä ainakin voisi sanoa tyyliin "jossain ulkona", tai "kaverin luona". Varsinkin lapsiperheessä on tärkeää tietää, milloin toinen tulee takaisin.

Jos reissussa ei ole mitään salaamista, niin sitten se on vallankäyttöä. Ihan sama, kumpaa. Lopputulos on kuitenkin sama: hanki oma elämä.

Kerrotko sinä itse ?

Vierailija
26/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän siis kerro mitään missä on ollut tai mitä on tehnyt, kun hän tulee kotiin ja kysyt häneltä määrätietoisesti, että missä olit ja mikset ilmoita mitään?? Mitä h*lvettiä?? Vai etkö edes kysy mitään, vaan annat olla ja alistut tuollaiselle ihan ilmiselvälle kiusanteolle tai sitten pettää sinua?

Vierailija
27/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kertoa.

Vierailija
28/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Vierailija
29/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun parisuhteessani on kuulunut kertoa siitä asti, kun muutettiin yhteen. Ennen lapsia riitti, että on tavoitettavissa ja kertoi kysyttäessä, tai jos ei ollut tavoitettavissa kertoi etukäteen. Lapsien myötä on pitänyt aina kertoa etukäteen (oikeastaan käytännössä pyytää lupa) ja pysyä tavoitettavissa, varmaan näistä taas luonnostaan höllätään kunhan lapset varttuu eikä tarvitse koko ajan olla vastuussa koko pesueesta.

Muiden parisuhteisiin en ota kantaa.

Vierailija
30/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse luotte oman parisuhteenne säännöt. Meillä kerrotaan, minne lähdetään (mitä tekemään, mitä asioita hoitamaan jne) mutta ei raportoida joka ikistä liikettä.

Vierailija
31/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin joskus miehen kanssa, joka tuntui aina olevan sitä mieltä ettei hänen tulemiset ja menemiset kuulu minulle. Aina tuntui olevan jotain salattavaa. Ei ole mielestäni normaalia tuollainen.

Vierailija
32/32 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa, miten mies suhtautuu samanlaiseen käytökseen sinun taholta. Häivy omille reissuillesi useammaksi tunniksi, äläkä selittele menojasi (edes pyydettäessä). Naurettavaa, jos mies ei hyväksy sinulta samaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan