Milloin olette viimeksi käyneet kauneushoitolassa tai kampaajalla?
Kommentit (41)
Ei ollut kauneushoitolasta mitään hyötyä, allergisoiduin niille aineille vaan. Hiukset leikkaan itse, kampaajalla kävin viimeksi ehkä 5 vuotta sitten, teki kauheaa jälkeä enkä enää halua käydä.
Kampaajasta on melkein vuosi, pitäisi kyllä mennä...On jo suunnitteilla (pitkät hiukset). Sokeroinnissa tulee käytyä 5 viikon välein, se ei ole ollut tauolla korona-aikaan.
Vajaa vuosi sitten helmikuussa kampaajalla. Vaikka yleensä käyn 6 viikon välein, niin nyt mulla on korona-tukka:D Olen värjännyt itse ja kerran lyhensinkin, mutta itse asiassa olen ollut tyytyväinen pidempään tukkaani.
Kauneushoitolassa joskus 10 vuotta sitten, kun sain lahjaksi lahjakortin. Ai joo, jos Thaimaan jalka- ja käsihoidot lasketaan, niin Thaimaassa kävin näissä. Ja taisin siellä jonkun kasvohoidonkin ottaa.
Lokakuussa kävin. Tyvíkasvu alkaa puskemaan näkyviin joten kohta pitää taas poiketa.
Kasvohoidossa olin viimeksi joulukuussa. Ja seuraava aika on helmikuulle varattu. En muista, milloin olen kampaajalla viimeksi käynyt. Leikkasin viime kesänä tukkani itse kun tympäännyin takkujen setvimiseen.
Ihan säännöllisesti käyn parin kuukauden välein molemmissa. Viimeeksi joulukuussa.
Keskitän kaikki hoidot aina ulkomaan matkoille, suomessa en käy, hinnat on järjettömiä. Ensi kesään selviän sitten pääsee taas reissuun.
Kuukausittain tulee käytyä, kynsihuolto kuukauden välein ja 2 kk välein kampaaja ja kauneushoitola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn 1 krt/kk brassisokeroinnissa ja manikyyrissä, parin kuukauden välein pedikyyrissä ja kampaajalla muutaman kerran vuodessa. Kävin viikko sitten kauneushoitolassa ja ensi viikolla menen kampaajalle.
Tuohan käy jo työstä. Lisäksi vastuutonta.
Miksi olisi vastuutonta?
Viime kesänä kampaajalla, kauneushoitolakäynnistä on jo vuosia. Kesällä ajattelin käydä taas kampaajalla, vaikka kuontalo onkin jo aika karmean näköinen. Onneksi on etätöissä, joissa ei tarvitse edustaa.
Kävin tammikuun alussa kampaajalla, pedikyyrissä, manikyyrissä ja kasvohoidossa. Asun maassa jossa kaikki nuo palvelut ovat olleet kiinni jo kuukausia. Olin joululomalla Suomessa ja hyödynsin niiden aukiolon. Oli ihanaa. En sairastunut. :-)
Olen käynyt viikoittain kampaajalla. Ja kuuden viikon välein jalkahoidossa.
Kävin kampaajalla viimeksi helmikuussa 2020! Kosmetologilla kenties 1990-luvulla viimeksi. Olen liian herkkäihoinen, allerginen, käydäkseni enää. Pari kertaa kosmetologilla, ja vaikka piti olla atoopikolle sooipiva hoito, niin pahempi iho oli hoidon jälkeen.
Kampaajalla olen käynyt viimeksi yli 15 vuotta sitten marraskuussa 2005. Sen jälkeen hiuksiani ei ole värjätty. Minulla on aina ollut pitkät hiukset. Tasoitan itse hiusteni latvat. Kauneushoitolassa en ole vielä koskaan käynyt. Ekokampaajan ja ekokosmetologin palveluja olisi joskus kiva kokeilla.
N34
Kampaajalla käyn yleensä vuoden välein. Viimeksi elokuussa 2020.
Kauneushoitolassa viimeksi 2010.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn 1 krt/kk brassisokeroinnissa ja manikyyrissä, parin kuukauden välein pedikyyrissä ja kampaajalla muutaman kerran vuodessa. Kävin viikko sitten kauneushoitolassa ja ensi viikolla menen kampaajalle.
Tuohan käy jo työstä. Lisäksi vastuutonta.
Oikein hyvä, että jotkut kuluttaa ja käyttää palveluita. Silleen se talous pyörii.
Uskonto perkeleet kieltää kaiken kuten permanentti on syntiä kynsilakka on syntiä hiusvärit on syntiä meikit on syntiä värit on syntiä vaatteet on syntiä kävelytyyli on syntiä hiukset on syntiä korkokengät on syntiä hymyileminen on syntiä hyppiminen ja tanssi on syntiä korvakorut on syntiä ....uskontosaatanat.
Päivän virkistys . Huomaatteko koskaan miten ihmeellisiä kampauksia eläimillä on niinkuin linnuilla jne.
Kauneushoitolassa n. 25 vuotta sitten, kampaajalla ehkä n. 12-14 vuotta sitten. Minulla on itse leikkaamani longbob Glynis Barberin tyyliin.