Milloin olette viimeksi käyneet kauneushoitolassa tai kampaajalla?
Kommentit (41)
Joulukuussa kasvohoidossa työnantajan tarjoamana. Omilla rahoilla en olisi sielläkään käynyt.
Kävin kampaajalla viime viikolla, kauneushoitolassa 2012.
Kauneushoitolassa en käy, kampaajalla ehkäää... nelisen vuotta sitten. Mun yks ystävä leikkaa mun hiukset.
Kauneushoitolassa ekan ja vikan kerran vuonna 2009. Kampaajalla joskus viime kesänä.
Minä kävin vuosi sitten molemmissa. Juuri kuulin, että joku oli saanut kampaajalta koronan.
En ole koskaan käynyt kauneushoitolassa (miksi niissä käydään?) ja kampaajalla joskus vuosi sitten. Korona-aika on ollut otollinen kasvattaa tukkaa, nyt on ihana ponnari.
Kaksi vuotta sitten kävin kauneushoitolassa, kun mies kustansi sen. Kampaajalla en ole käynyt moneen vuoteen, koska kampaaja on omassa perheessä, mutta nyt ei ole tukkaakaan, joten hänenkään palvelujaan en tarvi vielä pitkiin aikoihin.
Peilistä päätellen valovuosi sitten.
Kampaajalla kävin viikko sitten, oli jo niin järjettömän näköinen kuiva reuhka että pakko se oli leikkauttaa. Missään kauneushoitolassa en ole käynyt varmaan 15 vuoteen...
Kampaajalla lokakuussa, kauneushoitolassa noin 15 v. sitten, kun sain lahjakortin sinne.
Pitkäikaistyöttömänä kampaajalla käynnistä on jotain 10 vuotta. Viimeksi lyhensin itse ja tulos on hieman koominen. Kauneushoitolassa ehkä 80-luvulla.
En ole koskaan käynyt kauneushoitolassa, en tarvitse sellaisia mihinkään. Kampaajalla olen käynyt viimeksi 2004, tykkään pitää tukan ristiselkään asti pitkänä ja riittää että kaveri tasoittaa silloin tällöin latvat.
Käyn 1 krt/kk brassisokeroinnissa ja manikyyrissä, parin kuukauden välein pedikyyrissä ja kampaajalla muutaman kerran vuodessa. Kävin viikko sitten kauneushoitolassa ja ensi viikolla menen kampaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Käyn 1 krt/kk brassisokeroinnissa ja manikyyrissä, parin kuukauden välein pedikyyrissä ja kampaajalla muutaman kerran vuodessa. Kävin viikko sitten kauneushoitolassa ja ensi viikolla menen kampaajalle.
Tuohan käy jo työstä. Lisäksi vastuutonta.
Syksyllä kävin kampaajalla.
Nyt laitoin itse tummia raitoja hiuksiini.
Kauneushoitolassa olen käynyt toissakesänä.
Olen 2 kertaa elämäni aikana käynyt kasvohoidossa. Molemmat kerrat +30-vuotiaana. Ekan kerran jälkeen lapsen terapeutti sanoi että miten näytän ihan teiniltä kasvoista ja toisen kerran jälkeen minulta kysyttiin henkkarit kun ostin pari olutta.
Tarvisi varmaan taas mennä 😀
Ei vaan ikinä raaski käyttää itseensä rahaa kun kuitenkin ns turhaa eikä pakollista. Vaikka onhan se nyt ihanaa hemmottelua ja pintakuiva ihoni kiittää!
Ennen koronaa, nyt ymmärrän miten turhaa ja kallista se ainainen hiusten värjääminen on.
Käyn kampaajalla kerran kuussa. Samoin sokeroinnissa.
Joulun jälkeen, ennen uuta vuotta.