Tavallinen suomalainen nainen vastaa kysymyksiin
Tuosta aiemmasta ketjusta inspiroituneena. Tässä vastauksia ko. ketjussa jo esitettyihin.
Kiinnostaisi vastaukset!!!
Kysyisin mm.
montako lasta haluaisit? En tiedä vielä, ehkä 1-3.
-millainen on unelmamiehesi? Rauhallinen, luotettava, komea ja tumma jonka kanssa molemminpuolinen kunnioitus
mikä on unelma-ammattisi? työ, jossa tapahtuu ja tekemistä riittää. Unelma-ammattini on sellainen, jonka itse koen merkitykselliseksi, ts. tekemästäni työstä on jotain hyötyä.
millaisessa asunnossa asut mieluiten? Asuisin mieluiten keskikokoisen kaupungin keskustassa saunallisessa kt-asunnossa tai vaihtoehtoisesti maalla isossa ja siistissä okt-talossa.
maalla vai kaupungissa ks. edellinen
miehen ammatti... on tällä hetkellä opiskelija mutta insinööri siitä tulee
lisää kysymyksiä?
Kommentit (5)
Liittyykö se ikään, taustaan, koulutukseen, työhän, siviilisäätyyn, elämänkatsomukseen, poliittiseen suuntaumiseen, lasten lukumäärään, ruokavalioon, pituuteen/painoon...?
Vai MIKSI olet mielestäsi tavallinen suomalainen nainen?
Miksi olen tavallinen suomalainen nainen? No vaikka siksi että en koe poikkeavani elämäntavoiltani tai -tilanteeltani ikätovereistani.
Iältäni olen 24, koulutukseltani KM, siviilisääty avoliitto, elämänkatsomus ev. lut. (en aktiivinen srk-lainen), poliittinen suunt. kokoomus, lapsia ei ole, pituus 174 paino vaihtelee 65-68 kg.
muistaakseni tämä meni kyllä niin, että tyypillisin suomalainen pariskunta on insinöörimies-sairaanhoitajanainen :D itse olen kyllä opetusalalla. pidän itseäni silti tavallisena.
Liittyykö se ikään, taustaan, koulutukseen, työhän, siviilisäätyyn, elämänkatsomukseen, poliittiseen suuntaumiseen, lasten lukumäärään, ruokavalioon, pituuteen/painoon...?
Vai MIKSI olet mielestäsi tavallinen suomalainen nainen?