Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen suomalainen nainen vastaa kysymyksiin

Vierailija
05.08.2008 |

Tuosta aiemmasta ketjusta inspiroituneena. Tässä vastauksia ko. ketjussa jo esitettyihin.

Kiinnostaisi vastaukset!!!

Kysyisin mm.

montako lasta haluaisit? En tiedä vielä, ehkä 1-3.

-millainen on unelmamiehesi? Rauhallinen, luotettava, komea ja tumma jonka kanssa molemminpuolinen kunnioitus

mikä on unelma-ammattisi? työ, jossa tapahtuu ja tekemistä riittää. Unelma-ammattini on sellainen, jonka itse koen merkitykselliseksi, ts. tekemästäni työstä on jotain hyötyä.

millaisessa asunnossa asut mieluiten? Asuisin mieluiten keskikokoisen kaupungin keskustassa saunallisessa kt-asunnossa tai vaihtoehtoisesti maalla isossa ja siistissä okt-talossa.

maalla vai kaupungissa ks. edellinen

miehen ammatti... on tällä hetkellä opiskelija mutta insinööri siitä tulee

lisää kysymyksiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö se ikään, taustaan, koulutukseen, työhän, siviilisäätyyn, elämänkatsomukseen, poliittiseen suuntaumiseen, lasten lukumäärään, ruokavalioon, pituuteen/painoon...?

Vai MIKSI olet mielestäsi tavallinen suomalainen nainen?

Vierailija
2/5 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö se ikään, taustaan, koulutukseen, työhän, siviilisäätyyn, elämänkatsomukseen, poliittiseen suuntaumiseen, lasten lukumäärään, ruokavalioon, pituuteen/painoon...?

Vai MIKSI olet mielestäsi tavallinen suomalainen nainen?

Miksi olen tavallinen suomalainen nainen? No vaikka siksi että en koe poikkeavani elämäntavoiltani tai -tilanteeltani ikätovereistani.

Iältäni olen 24, koulutukseltani KM, siviilisääty avoliitto, elämänkatsomus ev. lut. (en aktiivinen srk-lainen), poliittinen suunt. kokoomus, lapsia ei ole, pituus 174 paino vaihtelee 65-68 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ajatellut laihduttaa

Vierailija
4/5 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse lastenhoitaja ap`?

Vierailija
5/5 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni tämä meni kyllä niin, että tyypillisin suomalainen pariskunta on insinöörimies-sairaanhoitajanainen :D itse olen kyllä opetusalalla. pidän itseäni silti tavallisena.