Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan mulle, että miksi tässä maassa

Vierailija
18.01.2021 |

Ei saada aikaiseksi annettua rokotuksia rivakkaammin?

Esimerkiksi briteissä pyritään siihen, että jo maaliskuussa aloitetaan askeleet kohti normaalimpaa arkea(Palvelut etc avataan), koska siihen mennessä todella suuri osa kansasta ollaan jo saatu rokotettua. Heillä tahti tämä.

Miksi esimerkiksi täällä meillä ei saada mitään aikaiseksi sen osalta, että päästäisiin joskus pois tästä rajoitetusta elämästä kohti normaalimpaa arkea? Mä en itse ainakaan enää jaksaisi tätä sirkusta, olen turta ja tulen hulluksi, koska mitään ei saada aikaiseksi. Uusi tarttuvampi tautimuoto leviää jo Helsingin kouluissa, mutta ei muuta kuin peukaloita pyöritellään.

Eikö meistä ihan oikeasti välitetä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meistä ei välitetä. Älä ikinä erehdy luulemaan, että sinusta aidosti täällä välitetään. Jokainen meistä on täällä omillaan loppujen lopuksi. Eli pitäkää itsestänne ja rakkaimmistanne huolta niin hyvin kuin itse pystytte sillä ei muutkaan sitä tee. Valitettavasti.

Vierailija
2/4 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, meistä ei välitetä. Älä ikinä erehdy luulemaan, että sinusta aidosti täällä välitetään. Jokainen meistä on täällä omillaan loppujen lopuksi. Eli pitäkää itsestänne ja rakkaimmistanne huolta niin hyvin kuin itse pystytte sillä ei muutkaan sitä tee. Valitettavasti.

Wau olisipa raskasta olla noin kyyninen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurtyöttömyys on perintö jonka SDP ja vasemmisto haluaa. Takaa heille laajan äänestyspohjan ja nyt kaikki on hyvä heilauttaa Koronan syyksi.

Vierailija
4/4 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne epäilevät nyt oikeasti, että se rokote voi olla vahingollinen. Ei tässä maassa muuten rikollisten hoitoa lukuunottamatta mikään mene huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi