Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko opiskelijabileisiin ja haalareihin ikärajaa korkeakouluissa?

Vierailija
18.01.2021 |

Minkä ikäinen on vanhin tuntemasi nainen joka käy opiskelijabileissä ja hänellä on opiskelijahaalarit? Mitä opiskelee?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen?

Vaikea sanoa. Se joka viihtyy ko pilleissä.

Taidat olla aika nuori ap?

Jossain kohtaa elämää bilettäminen menettää hohtonsa. Tulet huomaamaan. Oletko sitten 18 vai 80 se jää nähtäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin bileisiin alaikäisiä voi päästää. Siinä yksi (ja ainoa) ikäraja jonka tiedän. 

Vierailija
4/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen?

Jossain kohtaa elämää bilettäminen menettää hohtonsa. Tulet huomaamaan. Oletko sitten 18 vai 80 se jää nähtäväksi.

Huutonaurua. Kyllä tuolla niitä naisia riittää, jotka ahtautuu teinivaatteisiin ja laulaa Kaija Koota, hei kaikki sielunsiskot kaunis, reitas ja onnellinen laulakaa mukana.

Vierailija
5/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain alkoholistit hankkivat haalarin.

Vierailija
6/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias,aloitin juuri opinnot ja kyllä voisin haalarin hankkia ja muutamissa bileissä käydä. Miksi en menisi, jos mahdollisuus on? Kokemuksia muiden joukossa.

Vierailija
7/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sinne mitään ikärajaa ole, mutta ei minua 29v perheenäitinä huvita siellä ravata, ihan muut asiat elämässä etusijalla. Tosin moni ikäkseni ja vanhempikin tietääkseni ottaa näihin osaa, joskaan ei yleisesti ottaen yhtä ahkerasti mitä ne alle 25v opiskelijat.

Vierailija
8/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin yli kolmekymppisenä, enkä hankkinut haalareita tai käynyt opiskelijabileissä. Vähän olisi tainnut tuntea itsensä vanhaksi siellä. Ei niitä bileitä ole silti kielletty vanhemmiltakaan opiskelijoilta, jos siellä haluaa pyöriä. Oma biletysaika oli kuitenkin jo yli 10v. sitten, eli itsestä on ainakin ollut kiva vaan keskittyä opiskeluun bilettämisen sijaan.

Vierailija
9/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin yliopisto-opinnot 27-vuotiaana. Hankin haalarit ja kävin kaksissa bileissä. Molemmissa ihmeteltiin, että miten jaksan näin vanhana käydä. No, en sitten hirveästi käynytkään.

Vierailija
10/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa bileet mutta ei kiinnosta vetää kännejä.

Vierailija
11/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin kaikki täysi-ikäiset opiskelijat on tervetulleita, yläikärajaa ei ole, ainakaan en ole ikinä kuullut. Mä olen 37-vuotias yliopisto-opiskelija enkä oo koskaan kuullut etten ikäni vuoksi voisi mennä mukaan. Päinvastoin, niihin aina pyydellään ihan kaikkia. Harvoin kyllä menen, kun käyn myös töissä ja mua ei oikein enää biletys kiinnosta. Jonkun koulukaverin mieliksi voin kyllä mennä käymään, on tylyä jos aina kieltäytyy. Suomessa opiskelulla ei oo yläikärajaa, että niistä korkeakouluista löytyy kyllä ihan kaikenikäisiä opiskelijoita, jotka myös menee niihin vapaa-ajan juttuihin.

Toisilla menojalka vipattaa, toisilla ei. Itse kuulun niihin, jotka on kyllästynyt jo kolmenkympin korvilla, toisaalta tunnen itseäni paljon vanhempia jotka bilettää koko ajan. Se on ihan yksilöllistä. Mä en oo koskaan nähnyt enkä kuullut, että 20-vuotiaat opiskelijat ei voisi bilettää +35 ikäisten opiskelijakavereiden kanssa. Tehdään siellä koulussa niitä ryhmätöitäkin ihan kaikkien kanssa, ja työelämässä ei voi päättää, ketä ne työkaverit on. Kyllä kaikkien kans toimeen pitää tulla, se on hyvä aloittaa jo siellä koulussa.

Vierailija
12/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen?

Huutonaurua. Kyllä tuolla niitä naisia riittää, jotka ahtautuu teinivaatteisiin ja laulaa Kaija Koota, hei kaikki sielunsiskot kaunis, reitas ja onnellinen laulakaa mukana.

Eikös Kaija Koo ole mummojen musaa?

Vierailija
13/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin yliopisto-opinnot 27-vuotiaana. Hankin haalarit ja kävin kaksissa bileissä. Molemmissa ihmeteltiin, että miten jaksan näin vanhana käydä. No, en sitten hirveästi käynytkään.

Kuulostaa ihan kauppasurkealta. Siellä on mulkuimmat tyypit. Itse yli 30v olen käynyt vaikka missä bileissä eikä kukaan ole tullut tiedustelemaan tyhmiä.

Vierailija
14/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö ammattikorkeankin bileissä paljon vanhempaa haalariporukkaa?