Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Kissin Lick it up. Hyi helvetti.
En osaa eritellä kappaleisiin, mutta kaikki deathmetal / örinähevi on aivan tajuttoman naurettavaa ja ärsyttävää sontaa. Oli aikoinaan yksi työkaveri, joka tuota kuunteli silloin tällöin työpisteessään ja kyllä oli naurussa pitelemistä, kun ohi kulki. Ei hänkään varmaan kappaleita toisistaan erottanut.
Mun faija varmasti sanoisi tähän ketjuun Yolanda Be Cool - We No Speak Americano.
Hän kun vihaa sitä piipitys ääntä siitä.
Europen final countdown on jokseenkin hirveää kiekumista.
Spin doctors: Two princes ja Snow: Informer
Kyllä se on mikä vaan Sam Haberin ruikutus ja pateettisuus biisi mikä radiossa tällä hetkellä koko ajan soi.
kaikki juha tapion tuotanto...ovat kuin virsiä.junttimusaa
Anna Hanski - Tontun tehtävät
Jotenkin teennäisen iloinen biisi, että todellakin ärsyttää. Ei mikään mukava mielenmaisema tule tuosta biisistä.
Laitoin juuri baarin puolelle koe soittoon ja jengi suoraan vaatii lisää samantapaista musaa, etenkin tuo 20+ ikäpolvi kävi kuumana, pitää testata myös yökerhon puolella.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin juuri baarin puolelle koe soittoon ja jengi suoraan vaatii lisää samantapaista musaa, etenkin tuo 20+ ikäpolvi kävi kuumana, pitää testata myös yökerhon puolella.
Tämän ketjun musiikkia vai mitä?
Mistä soitat?
Kaikki mitä Antti Tuisku laulaa niin on aivan HIRVEÄÄ Saissea, itse laulaja kun ällö.
Vierailija kirjoitti:
Äy, äy ä äy tämä Kata Kärkkäisen biisi.
Nylon Beatin nannannaanannananannaa -biisi (nenähonotusta)
Ihan karmeeta...hyi helevetti, eivät osanneet edes kunnolla laulaa vaan todellakin honottaa
Vierailija kirjoitti:
Saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa (Kahvimaito), suorastaan tärisen raivosta.
Soundi biisissä ok, mutta minustakin pohjanoteeraus Wiskarilta vaikka muuten olenkin fani, siis nuo sanat jotenkin...hyi, ei vaan sovi Artun tyyliin...Tulee Leevi and The Leavingsin biiseistä mieleen joku Kyllikki...
Joku ysäri biisi jossa laulettiin jotain i wanna Be a hippi.
Vierailija kirjoitti:
Erinin "anna mun rakastaa". Kauheeta kuraa.
Erin on kyllä aivan surkea,ihan kuulostaa maanittelulta ja mankumiselta koko biisi Anna mun rakastaa, ties kuinka monta kertaa päivässä kiduttaa kuuloelimiä se biisi...😭😱
Se hirveä ranskalainen läähätti Je taime moi non plus.
🇺🇦🇮🇱
kaikki ne uikutukset, joita se dannyn siivellä julkisuuteen noussut tyrkky uikuttaa.
https://areena.yle.fi/podcastit/1-50411084
Ilkka Ryömä: Omatekemä