Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2063)
Vierailija kirjoitti:
Siis voi v... luulin jo alkua hirveimmäksi osaksi mutta sitten tää ruppppeeessiiiii laaauulaaaammmaaaaannnn....
Ilmeisesti sovittaja oli lakossa tai sitten studioaikaa vaan 3 minuuttia jäljellä ja se oli pakko vetää kerralla nauhalle?
Char kirjoitti:
winner kirjoitti:
Char kirjoitti:
winner kirjoitti:
Ironista yli 20 vuotta ihmisille musiikkia ravintoiloissa soittaneena on nähdä ne samat "voiksä soittaa sen biisin, joka menee dy-dy-ydy-dydyy-dyd-dy, kyl sä tiiät", "voiksä soittaa Makiaa edes YouTuben kautta" ja "eksä koskaan oo kuullu Cardi B:stä" teinixit ja kädet puuskassa rokpoliisit, joille mikään ei kelpaa täällä silloin urpåamassa kun mulla on vapaa juhannus :D
Ja kaikki kuitenkin menee tanssimaan heti eka tahdista Coco Jamboosta, eikä oo yhtään kauheata :D
Siis onko Makiaa soittokiellossa?! Onko näitä muitakin? Luulin, että noin vahva sensuuri olisi menneiden talvien lumia...
Nuorille, hieman tuiskeessa oleville millenniaali-ihmisille on turhaa selittää, ettei musiikkia saa soittaa youtubesta tai spotifystä ellei dj:llä ja/tai ravintolalla ole lisenssiä Teostolta. Ja jos kappaletta ei ole spotifyssä, niinkuin OG Ulla Maijalla oli ainakin jossain vaiheessa vaikeuksia saada julkaisuja varsinkin Makiaa ilmestymisajankohtanaan soimaan sinne, niin sitten alkaa se youtube-soittopommitus, videon näyttö kännykästä päin naamaa ja v*ttuilu dj:lle, jos noudatan lakia, kun ravintolalla ei ole dj-lisenssiä, enkä voi soittaa. Mikä siis on naurettava rajoitus, koska kansa ja laki menevät siinä(kin) eri latuja.
Spotifyllä en ole viimeiseen 3 kk vaivannut päätäni, onko OG UM:aa siellä yhtään biisiä. Oma musiikkimaku on edelleen parempi kuin algoritmien tarjoama.Kuten huomaat, tanssiravintolat eivät ole ihan mun skene... 😎
Mutta raflan ja lain mukaan saisit soittaa yleisön pyynnöstä mitä vain, kunhan lisenssit ovat kunnossa, vai?
Vaikka koko tämän ketjun biisit, joskaan ei ehkä kaikkia putkeen ;D Erittäin hyvä tehokeino, jos mikään ei tunnu porukkaa innostavan, niin joku ihan hirveä ja sen jälkeen tulee välittömästi sata kännykkäkättä tarjoamaan toivebiisilistaa ;D
Virve Rosti määkii:oon voimissain ja radio menee välittömästi kiinni.
Niin kuin joku ehdotti tuolla aiemmin, tästä juhannuksen viettoon oiva soittolista. Saisikohan tästä jonkinlaisen seurapelin ? n. sivulta 19 kahlasin selvät tietämättömyydet, mitä ei ainakaan montaa kertaa mainittu, olkaapa hyvät! Hauskaa juhannusta!
Mitra - Kukka kaipaa valoa
Laila Kinnunen - Toiset Meistä
Pertti Kurikan Nimipäivät - Aina mun pitää
Rauli Somerjoki - Ikkunaprinsessa
Mutkattomat - Jätkän humppa
Haloo Helsinki - Piilotan mun kyyneleet
Lil' Louis - French kiss
Jaana Wilenius - Tiina titityy
Aki Sirkesalo - Seksuaalista häirintää
Pariisin Kevät - Tämän kylän poikii
Markku Blomqvist - Liehuva liekinvarsi
Rauli Somerjoki - Kauas pilvet karkaavat
Sanni - Vahinko
Papu ja Pojat - Helle
Jukka Kuoppamäki - Sininen ja valkoinen
J. Karjalainen - Doris
Heidi Kyrö - Minä ja alex
Ellinoora - Leijonakuningas
Anne Mattila - Perutaan häät
Jippu ja Samuli - Pimeä onni
Haloo Helsinki - Maailman toisella puolen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eila Torvela — Puhuin ranskaa puoli yötä.
Myös saman artistin Suomi-poika on maininnan arvoinen.
Löytyy YouTubesta ja nännikin vilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin joku ehdotti tuolla aiemmin, tästä juhannuksen viettoon oiva soittolista. Saisikohan tästä jonkinlaisen seurapelin ? n. sivulta 19 kahlasin selvät tietämättömyydet, mitä ei ainakaan montaa kertaa mainittu, olkaapa hyvät! Hauskaa juhannusta!
Mitra - Kukka kaipaa valoa
Laila Kinnunen - Toiset Meistä
Pertti Kurikan Nimipäivät - Aina mun pitää
Rauli Somerjoki - Ikkunaprinsessa
Mutkattomat - Jätkän humppa
Haloo Helsinki - Piilotan mun kyyneleet
Lil' Louis - French kiss
Jaana Wilenius - Tiina titityy
Aki Sirkesalo - Seksuaalista häirintää
Pariisin Kevät - Tämän kylän poikii
Markku Blomqvist - Liehuva liekinvarsi
Rauli Somerjoki - Kauas pilvet karkaavat
Sanni - Vahinko
Papu ja Pojat - Helle
Jukka Kuoppamäki - Sininen ja valkoinen
J. Karjalainen - Doris
Heidi Kyrö - Minä ja alex
Ellinoora - Leijonakuningas
Anne Mattila - Perutaan häät
Jippu ja Samuli - Pimeä onni
Haloo Helsinki - Maailman toisella puolen
Tuon listan soittamalla et varmastikaan saa ravintolaa tyhjäksi (varsinkin jos osaat yhtään järjestellä soittolistaa) lähes normi suomipop-raflan soittolistaa French Kissiä lukuunottamatta. Ja silti ne ovat joillekin kauheita :D
Se Liz Harlown I Get It In jossa Tuksu kiekuu on varmasti kamalinta "musiikkia" mitä olen koskaan kuullut. Tuksu pitää nykyään hyvin huolta että tuota biisiä ei löydy mistään netin syövereistä 😆
Winner voisi keskittyä aiheeseen ja lopettaa turhan höpöttämisen. Kuten minäkin laitan nyt kappaletta tulemaan aiheen mukaan:
Kaikki Antti Tuiskun tuotanto. Samoin kuin Cheekin.
TV oli myös kerran auki kun selasin nettiä ja sieltä tuli Kaija Koon konserttitaltiointi. Kun se oli pyörinyt ehkä 45 minsaa vaihdoin kanavaa kun tuntui että sama biisi soi koko ajan.
Mikä tahansa Cheek.
Mikä tahansa Mamba.
Jos tykkää musiikista, kaikki musiikittomat kappaleet on saatanasta.
Lapsena tykkäsin, mutta nykyään aivan kauhean kuuloista
ankkurinnappi kaikissa esitysmuodoissaan!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Antti Tuiskun tuotanto. Samoin kuin Cheekin.
TV oli myös kerran auki kun selasin nettiä ja sieltä tuli Kaija Koon konserttitaltiointi. Kun se oli pyörinyt ehkä 45 minsaa vaihdoin kanavaa kun tuntui että sama biisi soi koko ajan.
Hyvä että huomasit jo 45 minsan kohdalla :D Vai olitko hukannut kaukosäätimen?
Vierailija kirjoitti:
Winner voisi keskittyä aiheeseen ja lopettaa turhan höpöttämisen. Kuten minäkin laitan nyt kappaletta tulemaan aiheen mukaan:
höpö höpö.
Höpö. Höpö. Höpö. Höpö!
Tämä tulkinta on eräs tv-viihteen legendoja. Tarkoitus epäilemättä hyvä, mutta --- Karjalaisen evakon ah niin katu-uskottavat nahkatakkiset tulkit. Toni tulkitsee ja Jannika B:llä on hauska aksentti. Ketjumme inhokkitytöt tuijottavat. Äijät repeää: Juha Tapio nyyhkii. Siltsu sortui huumeisiin tämän nähtyään. Cheek tuijottaa suu auki ja ymmärtää, että tämän jälkeen on aika lopettaa, koska niin diippiä niin diippiä.
Höpö!
Käytännössä kaikki suomalainen ja varsinkin suomeksi laulettu musiikki.
Etunenässä Mamba, Yö jne.
Junttiakin.
Taiskan Mombasa on aika korkealla listalla. 🤢
So bad, it's good. Sleepy Sleepers teki siitä uran.
Tein uuden keskustelun, musiikkia ennen 2000, kun täällä näkyy olevan paljon sen ikäpolven kuuntelijoita (INXS, Depeche Mode, David Bowie, Duran Duran ym. kuka muistaa? -ketjuista päätellen, ellei ole sama hlö) ja kun Damianoa ei vaan jaksa hypettää :D