Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet

Vierailija
17.01.2021 |

Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.

Kommentit (2063)

Vierailija
581/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Char kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner, olet linkannut hyviä kamalia biisejä tänne! 🙂

Minä en noista räppäreistä ollut kuullukaan, aina on kiinnostavaa nähdä, mikä trendaa. Kyllähän esim. nuo OG Ulla-Maijan poteroituneet, vastenmieliset biisit ja videot peilaavat hyvin yhteiskunnan ilmapiiriä. Nais- ja miesvihamielisyys rehottaa, eikä ihmisillä ole arvoa. Järkyttymisen ja kieltämisen sijaan meidän kannattaa miettiä, miksi ollaan näin hukassa. - En missään nimessä halua, että nämä "huumori"tyypit painetaan piiloon keskenään!

Entä tyttöjen ja naisten innokas osallistuminen rap-kulttuuriin ylipäänsä? Onko tytöillä niin voimaton olo, että lähtevät mukaan, jonkinlaisen hyväksymisen toivossa? Tukholma-syndrooma?

Olet antanut paljon kiinnostavaa pohdittavaa minulle!

Char

P. S M. A. Numminen on symppis.

Ei nuo mun linkittämät biisit (toivottavasti) koskaan trendaa ;D Pitäisköhän tästä aloittaa uusi keskustelu, nyt mennään vähän ketjusta ulos, vaikka aihe on mielenkiintoinen?

Mun "kaamea biisi" -käsitys on varmaan liian hellämielinen noille ihan karmeillekin jutuille, mutta jos taustat on tehty hyvin, kuten aika usein räp-biiseissä, niin ei se biisi silloin voi olla täysin kamala. Tai jos sanoitus on verbaalisesti lahjakasta työtä, niin ei siihen voi lyödä huonon biisin leimaa, jos seuraava soittolistalla on vaan ou jee beibi ou jee beibi ou jee beibi.

Uskallan sanoa omistavani M.A. Numminen goes TECH-NO cd:n :D Oli tosin aikoinaan Anttilassa jotain euron, mutta vain tosimies kuuntelee sen läpi edes sillä rahalla ;D Pedro ja M.A. ovat musikaalisia, vaikka tyylilaji onkin hieman off topic :D

Aloita vaan uusi ketju, tulen mukaan! 🙂 Tai sitten pysytään täällä kunnes muut potkivat pihalle. On meinaan kiinnostavaa, miksi biisit ovat kamalia kenenkin mielestä. Jopa niin kamalia, että niistä ei saa edes puhua.

Googlasin muuten äsken soittokiellot, ja joo, kuplassa olen elänyt. Kasmir joutui Axl Smith- kohun aikana soittokieltoon parilla radiokanavalla, "juontajien työrauhan takaamiseksi". Se juttu pomppasi sieltä ekojen joukosta esiin. M. A. Numminen kertoili 60-luvusta; silloin häneltä kiellettiin kokonaisia levyjä. Kieltolistat vuosivat lehtiin, keikoilla riitti tungosta, ja maaseudulla oikein pyörtyiltiin, niin hurjaa oli meno!

Kieltäminen on paras keino saada julkisuutta, totesi M. A.

P. S. Helpotti kuulla, että nämä eräätkin hemulit ovat ns. äärilaitaa.

So bad, it's good. Sleepy Sleepers teki siitä uran.

Tein uuden keskustelun, musiikkia ennen 2000, kun täällä näkyy olevan paljon sen ikäpolven kuuntelijoita (INXS, Depeche Mode, David Bowie, Duran Duran ym. kuka muistaa? -ketjuista päätellen, ellei ole sama hlö) ja kun Damianoa ei vaan jaksa hypettää :D

Vierailija
582/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi v... luulin jo alkua hirveimmäksi osaksi mutta sitten tää ruppppeeessiiiii laaauulaaaammmaaaaannnn....

Ilmeisesti sovittaja oli lakossa tai sitten studioaikaa vaan 3 minuuttia jäljellä ja se oli pakko vetää kerralla nauhalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Char kirjoitti:

winner kirjoitti:

Char kirjoitti:

winner kirjoitti:

Ironista yli 20 vuotta ihmisille musiikkia ravintoiloissa soittaneena on nähdä ne samat "voiksä soittaa sen biisin, joka menee dy-dy-ydy-dydyy-dyd-dy, kyl sä tiiät", "voiksä soittaa Makiaa edes YouTuben kautta" ja "eksä koskaan oo kuullu Cardi B:stä" teinixit ja kädet puuskassa rokpoliisit, joille mikään ei kelpaa täällä silloin urpåamassa kun mulla on vapaa juhannus :D

Ja kaikki kuitenkin menee tanssimaan heti eka tahdista Coco Jamboosta, eikä oo yhtään kauheata :D

Siis onko Makiaa soittokiellossa?! Onko näitä muitakin? Luulin, että noin vahva sensuuri olisi menneiden talvien lumia...

Nuorille, hieman tuiskeessa oleville millenniaali-ihmisille on turhaa selittää, ettei musiikkia saa soittaa youtubesta tai spotifystä ellei dj:llä ja/tai ravintolalla ole lisenssiä Teostolta. Ja jos kappaletta ei ole spotifyssä, niinkuin OG Ulla Maijalla oli ainakin jossain vaiheessa vaikeuksia saada julkaisuja varsinkin Makiaa ilmestymisajankohtanaan soimaan sinne, niin sitten alkaa se youtube-soittopommitus, videon näyttö kännykästä päin naamaa ja v*ttuilu dj:lle, jos noudatan lakia, kun ravintolalla ei ole dj-lisenssiä, enkä voi soittaa. Mikä siis on naurettava rajoitus, koska kansa ja laki menevät siinä(kin) eri latuja.

Spotifyllä en ole viimeiseen 3 kk vaivannut päätäni, onko OG UM:aa siellä yhtään biisiä. Oma musiikkimaku on edelleen parempi kuin algoritmien tarjoama.

Kuten huomaat, tanssiravintolat eivät ole ihan mun skene... 😎

Mutta raflan ja lain mukaan saisit soittaa yleisön pyynnöstä mitä vain, kunhan lisenssit ovat kunnossa, vai?

Vaikka koko tämän ketjun biisit, joskaan ei ehkä kaikkia putkeen ;D Erittäin hyvä tehokeino, jos mikään ei tunnu porukkaa innostavan, niin joku ihan hirveä ja sen jälkeen tulee välittömästi sata kännykkäkättä tarjoamaan toivebiisilistaa ;D

Vierailija
584/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve Rosti määkii:oon voimissain ja radio menee välittömästi kiinni.

Vierailija
585/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku ehdotti tuolla aiemmin, tästä juhannuksen viettoon oiva soittolista. Saisikohan tästä jonkinlaisen seurapelin ?   n. sivulta 19 kahlasin selvät tietämättömyydet, mitä ei ainakaan montaa kertaa mainittu, olkaapa hyvät! Hauskaa juhannusta!

Mitra - Kukka kaipaa valoa

Laila Kinnunen - Toiset Meistä

Pertti Kurikan Nimipäivät - Aina mun pitää

Rauli Somerjoki - Ikkunaprinsessa

Mutkattomat - Jätkän humppa

Haloo Helsinki - Piilotan mun kyyneleet

Lil' Louis - French kiss

Jaana Wilenius - Tiina titityy

Aki Sirkesalo - Seksuaalista häirintää

Pariisin Kevät - Tämän kylän poikii

Markku Blomqvist - Liehuva liekinvarsi

Rauli Somerjoki - Kauas pilvet karkaavat

Sanni - Vahinko

Papu ja Pojat - Helle

Jukka Kuoppamäki - Sininen ja valkoinen

J. Karjalainen - Doris

Heidi Kyrö - Minä ja alex

Ellinoora - Leijonakuningas

Anne Mattila - Perutaan häät

Jippu ja Samuli - Pimeä onni

Haloo Helsinki - Maailman toisella puolen

Vierailija
586/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eila Torvela — Puhuin ranskaa puoli yötä.

Myös saman artistin Suomi-poika on maininnan arvoinen.

Löytyy YouTubesta ja nännikin vilahtaa.

Vierailija
587/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin joku ehdotti tuolla aiemmin, tästä juhannuksen viettoon oiva soittolista. Saisikohan tästä jonkinlaisen seurapelin ?   n. sivulta 19 kahlasin selvät tietämättömyydet, mitä ei ainakaan montaa kertaa mainittu, olkaapa hyvät! Hauskaa juhannusta!

Mitra - Kukka kaipaa valoa

Laila Kinnunen - Toiset Meistä

Pertti Kurikan Nimipäivät - Aina mun pitää

Rauli Somerjoki - Ikkunaprinsessa

Mutkattomat - Jätkän humppa

Haloo Helsinki - Piilotan mun kyyneleet

Lil' Louis - French kiss

Jaana Wilenius - Tiina titityy

Aki Sirkesalo - Seksuaalista häirintää

Pariisin Kevät - Tämän kylän poikii

Markku Blomqvist - Liehuva liekinvarsi

Rauli Somerjoki - Kauas pilvet karkaavat

Sanni - Vahinko

Papu ja Pojat - Helle

Jukka Kuoppamäki - Sininen ja valkoinen

J. Karjalainen - Doris

Heidi Kyrö - Minä ja alex

Ellinoora - Leijonakuningas

Anne Mattila - Perutaan häät

Jippu ja Samuli - Pimeä onni

Haloo Helsinki - Maailman toisella puolen

Tuon listan soittamalla et varmastikaan saa ravintolaa tyhjäksi (varsinkin jos osaat yhtään järjestellä soittolistaa) lähes normi suomipop-raflan soittolistaa French Kissiä lukuunottamatta. Ja silti ne ovat joillekin kauheita :D

Vierailija
588/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seija Simola - juna turkuun-

Vierailija
589/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki Liikanen: Jokkantii

Vierailija
590/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Liz Harlown I Get It In jossa Tuksu kiekuu on varmasti kamalinta "musiikkia" mitä olen koskaan kuullut. Tuksu pitää nykyään hyvin huolta että tuota biisiä ei löydy mistään netin syövereistä 😆

Vierailija
591/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
592/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winner voisi keskittyä aiheeseen ja lopettaa turhan höpöttämisen. Kuten minäkin laitan nyt kappaletta tulemaan aiheen mukaan:

Vierailija
593/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Antti Tuiskun tuotanto. Samoin kuin Cheekin.

TV oli myös kerran auki kun selasin nettiä ja sieltä tuli Kaija Koon konserttitaltiointi. Kun se oli pyörinyt ehkä 45 minsaa vaihdoin kanavaa kun tuntui että sama biisi soi koko ajan.

Vierailija
594/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa Cheek.

Mikä tahansa Mamba.

Jos tykkää musiikista, kaikki musiikittomat kappaleet on saatanasta.

Vierailija
595/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tykkäsin, mutta nykyään aivan kauhean kuuloista

Vierailija
596/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ankkurinnappi kaikissa esitysmuodoissaan!

Vierailija
597/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Antti Tuiskun tuotanto. Samoin kuin Cheekin.

TV oli myös kerran auki kun selasin nettiä ja sieltä tuli Kaija Koon konserttitaltiointi. Kun se oli pyörinyt ehkä 45 minsaa vaihdoin kanavaa kun tuntui että sama biisi soi koko ajan.

Hyvä että huomasit jo 45 minsan kohdalla :D Vai olitko hukannut kaukosäätimen?

Vierailija
598/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Winner voisi keskittyä aiheeseen ja lopettaa turhan höpöttämisen. Kuten minäkin laitan nyt kappaletta tulemaan aiheen mukaan:

höpö höpö.

Höpö. Höpö. Höpö. Höpö!

Tämä tulkinta on eräs tv-viihteen legendoja. Tarkoitus epäilemättä hyvä, mutta --- Karjalaisen evakon ah niin katu-uskottavat nahkatakkiset tulkit. Toni tulkitsee ja Jannika B:llä on hauska aksentti. Ketjumme inhokkitytöt tuijottavat. Äijät repeää: Juha Tapio nyyhkii. Siltsu sortui huumeisiin tämän nähtyään. Cheek tuijottaa suu auki ja ymmärtää, että tämän jälkeen on aika lopettaa, koska niin diippiä niin diippiä.

Höpö!

Vierailija
599/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikki suomalainen ja varsinkin suomeksi laulettu musiikki.

Etunenässä Mamba, Yö jne.

Junttiakin.

Vierailija
600/2063 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiskan Mombasa on aika korkealla listalla. 🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän