Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te muut ikisinkkumiehet

Vierailija
17.01.2021 |

Onkoha täällä paljon porukkaa jotka ovat sinkkuja (mahdollisesti jopa neitsyitä) +30v miehiä? Mitkä ovat mahdolliset syyt tähän tilanteeseen ja uskotteko pariutuvat vielä?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 v ja neitsyt. Syyt... Tietynlainen vakavamielisyys eli en vaan ole koskaan tykännyt yhden illan suhteiden ajatuksesta, baareista, deittailusta tms. Olen muutaman kerran rakastunut naiseen ja ilmaissutkin näille kiinnostukseni, mutta kukaan ihastuksistani ei ole ollut kiinnostunut minusta. Joten näin tämä on sitten mennyt. Olen sen verran introvertti että viihdyn aika hyvin yksin, joten ei ole kauheasti viitsinyt vaivaa nähdä muuten naisen löytämisen suhteen. Enää en edes haluaisi pariutua, enkä oikeastaan edes seksiä naisen kanssa.

Vierailija
2/56 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkku en ole, mutta pidemmän aikaa olen sinkku ollut, lähinnä omasta tahdosta. Ei kiinnosta lähteä tindereihin, eikä ole pokkaa pokailla livenä, kun en baareissa juokse eikä kaveripiirissä ole vapaita naisia. Vaikka olisikin, en kehtaa lähennellä, huonoja kokemuksia naurunalaisuudesta kaveripiirissä, kun on erehtynyt pokailemaan kiinnostumatonta. Työttömänä olen muutenkin ollut jo pitkään, eli en mitään kuuminta treffiseuraakaan ole. Katellaan syssymällä, jos intoa jonkun miellyttämiseen taas joskus on, sitähän se miesten puolelta on, naisen tyytyväisenä pitoa, ettei karkaa vehreimmille laitumille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin syy ole se, että naisille #1 asia miehessä on ulkonäkö.

Mitään muuta funktiota miehellä ei enää ole kuin ulkonäkö. Naiset tienaavat nykyisin omat rahansa, joten miehen funktio on ulkonäkö. Sen myös huomaa nopeasti, kun katsot vähän ympärillesi. Komeat miehet kylpee naisissa (haaremi), tavismiehet ovat vastentahtoisessa selibaatissa.

No ei nyt noinkaan. Mä en tosiaan mikään komistus ole ja oli naisia kyllä ja mä taisin aina olla se pa osapuoli. Yks lapsikin on. Nyt oon ollu 5 vuotta sinkkuna. Missasin tosi rakkauden joka tuli sokeena. Mun pää sekos totaalisesti ja nolona mokasin homman. Eikä tää yksinolo oo hassumpaa. Pitäis vaan löytää rakkaus elämää kohtaan uudestaan ja saada liekki syttyyn.

Vierailija
4/56 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku 30v. Johtuu huonosta omatunnosta. Mielestäni en ole tarpeeksi hyvä ihminen kelvatakseni kenellekkään. En puhu paljon enkä tiedä mistään mitään. En näe yhtäkään syytä miksi joku haluaisi olla kanssani. Ja jos joku sanoisi haluavansa olla kanssani en uskoisi häntä ja pitäisin häntä hulluna.

Vierailija
5/56 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta funktiota miehellä ei enää ole kuin ulkonäkö. Naiset tienaavat nykyisin omat rahansa, joten miehen funktio on ulkonäkö. Sen myös huomaa nopeasti, kun katsot vähän ympärillesi. Komeat miehet kylpee naisissa (haaremi), tavismiehet ovat vastentahtoisessa selibaatissa.

Ei tullut sitten oma negatiivinen luonne mieleen. Älykkyys on myös toinen tärkeä parinvalintakriteeri naisille. Elät omassa kuplassasi, etkä hahmota todellisuutta.

Vierailija
6/56 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kuuluisa Prisma-testi ainakaan tuota tue. Siellä niitä näyttää olevan ihan tavallisen ja jopa ruman (esim. lihavia tai kasvoista rumapiirteisiä) näköisiä miehiä naisten kanssa kulkemassa. Toki naiset pääosin on sitten ulkoisesti miehen kanssa suunnilleen samaa tasoa.

Vierailija
7/56 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta sinkkuna ja seksikokemuksia.

Syitä on liikaa tässä lueteltavaksi. Ne perinteiset huono itsetunto, introvertti, yksinäinen lapsuus, epäonnistumiset elämässä, fyysiset rajoitteet ja tuhat muuta syytä.

Vierailija
8/56 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo.

Vierailija
9/56 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v ollut sinkkuna, en vain ole löytänyt ketään. Yritystä on kyllä ollut enemmän ja vähemmän.

M38

Vierailija
10/56 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko liian nuori vastaa? :o Asiat ei tuu muuttuu iha äkkii, nii vastaan silti. En voi tarjota naiselle mitään, ku oon työtön luuseri. Ujo, arka, hiljainen, epäsosiaalinen, ei kavereita, jonki verra mustasukkanen, tylsä, en haluu lapsii enkä muuttaa pois vuokralta ja listaa vois jatkaa… En tee mitää naisen hankkimisen etee, ku koen et olisin vaan taakka. Irtosuhteet, yhen illan jutut ja FWB-jutut ei kiinnosta, ku oon demiseksuaali, nii sen takii neitsyt. Pariutuminen? Siis lapsii vai suhde? :o Suhde ehkä sit jossai 45-vuotiaana saattas olla mahollinen, mut tuskin tulee tapahtuu.

Vierailija
11/56 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa komea mies jolla on paksu lompakko. Sitten kun se lompakko on kunnossa, alkaa tulla lokkeja toisella kierroksella.

Vierailija
12/56 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa komea mies jolla on paksu lompakko. Sitten kun se lompakko on kunnossa, alkaa tulla lokkeja toisella kierroksella.

Eli tiliote kuntoon ja ongelmat ratkeavat! Ainakin saatte naisen jolla on jo lapset tehtynä geneettisesti paremman miehen kanssa.

Vierailija
13/56 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoon jälkeen en ole enää tehnyt minkäänlaisia alotteita naisia kohtaan

Vierailija
14/56 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tarpeekseni ovimaton roolista. Olen itsenäinen, toimeentuleva ja määrätietoinen niin keskityn elämääni yh-isänä ja jos minusta kiinnostuneita naisia kohtaan, jätän aloitteen heille. Jos joku vie jalat alta, niin sitten mennään täysillä, mutta minä en naisten perään enää kysele.

Vierailija
15/56 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä naisten kannalta. Jos et ymmärrä mitä eroa on raiskauksella/ahdistelulla/painostuksella ja flirtillä tai tutustumisella niin pysy siellä komerossasi sen nuken kanssa. Kukaan ei kaipaa.

Vierailija
16/56 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt noinkaan. Mä en tosiaan mikään komistus ole ja oli naisia kyllä ja mä taisin aina olla se pa osapuoli. Yks lapsikin on. Nyt oon ollu 5 vuotta sinkkuna. Missasin tosi rakkauden joka tuli sokeena. Mun pää sekos totaalisesti ja nolona mokasin homman. Eikä tää yksinolo oo hassumpaa. Pitäis vaan löytää rakkaus elämää kohtaan uudestaan ja saada liekki syttyyn.

Ennen eli 5v sitten asiat oli hyvin eri tavalla. Maailma on muuttunut nyt viime aikoina dramaattisesti.

Jo pelkästään esim. 2017 oli hyvin paljon helpompaa miehille.

Nykyisin on täysin eri todellisuus. OnlyFans, WAP, Instagram, jne. Tavallisella miehellä ei ole enää mitään funktiota, kun tavallinen nainen elää kuin jotain Dubain sheikin elämää jos verrataan hänen mies vastakohtaan.

Ja sieltähän se tulikin. Sinä olet todennäköisesti tavis, joten mitä jos katselisit taviksia etkä instassa ja OnlyFansissa pylliisteleviä parikymppisiä. Vai kuvitteletko olevasi samaa tasoa kuin he?

Vierailija
17/56 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä. Älä teekään jos seurauksena aloitteistasi oli ahdistelusyyte.

Vierailija
18/56 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen eli 5v sitten asiat oli hyvin eri tavalla. Maailma on muuttunut nyt viime aikoina dramaattisesti.

Jo pelkästään esim. 2017 oli hyvin paljon helpompaa miehille.

Nykyisin on täysin eri todellisuus. OnlyFans, WAP, Instagram, jne. Tavallisella miehellä ei ole enää mitään funktiota, kun tavallinen nainen elää kuin jotain Dubain sheikin elämää jos verrataan hänen mies vastakohtaan.

Ja sieltähän se tulikin. Sinä olet todennäköisesti tavis, joten mitä jos katselisit taviksia etkä instassa ja OnlyFansissa pylliisteleviä parikymppisiä. Vai kuvitteletko olevasi samaa tasoa kuin he?

Luepas tuo viimenen sivulause jolle vastasit. Hän nimenomaan puhui tavisnaisista.

Vierailija
19/56 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavia ja kiinnostuneita naisia on ollut kyllä mutta olen aika outo tyyppi jolla on oma voimakas visio elämäntavasta jota tavoittelen ja naisenkin pitäisi sopia siihen. Jos ei sovi niin antaa olla. Ei se ole pakollinen osa elämää.

Vierailija
20/56 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tarpeekseni ovimaton roolista. Olen itsenäinen, toimeentuleva ja määrätietoinen niin keskityn elämääni yh-isänä ja jos minusta kiinnostuneita naisia kohtaan, jätän aloitteen heille. Jos joku vie jalat alta, niin sitten mennään täysillä, mutta minä en naisten perään enää kysele.

Asenteesi vaikuttaa hyvin kielteisesti myös lastesi asenteeseen ja mahdollisuuksiin mennä aikanaan tasapainoiseen hyvää parisuhteeseen. Jos isä on itsepäinen napaansa tuijotteleva juntti, joka pelkää naisia ja omaa vastuutaan parisuhteessa ja jo sen aloittamiseen, niin lapset saavat hyvin huonon kuvan onnellisuudesta ja tasapainoisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän